Ece mükemmeldi. Düğüne 2 gün kalmıştı ve biz şuanda prova yapıyorduk. "Eee söyle bakalım prenses nasıl hissettin kendini?"
"Bence mükemmel oldun" dedi Şermin. "Teşekkür ederim Şermincim, seni de artık beyazlar içerisinde görmek istiyoruz!"
"Aslında biri var," o kadar sessiz söylenmiş bir cümleydiki kendisi dahi zor duymuştu
"Ya abla şimdi mi söylenir bu?!?" boynuna sarılmıştım kızlar anlamadıkları için garipçe bakıyorlardı.. "Sonunda sen de aşık oldun be Şermin Özyakup.." hep beraber Şermine sarıldık. "Hoşt.. Yavaş..Gelinliğimm!.." korku dolu çığırışlar.. Demekki gelinliğini beğenmişti ve bu da beni mutlu etti. Ece hem müşterim hem de arkadaşımdı onun mutluluğu herşeyden öteydi benim için.XXX
"Bitanem ne zaman geleceksin?" bugün düğün günüydü! Mükemmeldi "Ecenk❤️" mutluluğa kavuşuyordu. Artık sevgili olmayacaklardı bu geceden sonra... "Bitanem geliyorum hazır mısın?"
"Hazırım aşk böceğim. Gelince çaldır çıkarım." minik bir kahkaha patlattı. Güldüm ben de. Kapattım sonra. 5-10 dakika sonra telefonum çalmaya başladı. Ayağa kalkıp anahtarımı aldım. Dışarıya çıktığımda karşımda mükemmel bir Oğuzhan vardı. Beni görünce ıslık çaldı. "Woooww!... Mükemmel olmuşsun Artemis..." elimden tutup kendi etrafımda döndürdü beni. "Sen de boş değilsin, Özyakup"
Fazla da güzel olmamıştım, Ece'den güzel olmaya hakkım yoktu.. Arabaya binip düğünün olduğu yere ilerledik. Geldiğimizde salon daha boştu. "Oğuzhan bi bardak su bulur musun bana?" başını olumlu salladı. 5 dakika sonra elinde bir şişeyle döndü "Su verenlerin çok olsun bitanem." ellerine kalp şekli yapıp bana atar gibi yaptı. Ben de havada yakaladım. Düğün başlamıştı artık Şermin uzaktan usulca yanaşıyordu yanında bir beyfendi vardı sanırım enişteydi. "Şermin!.." diyip boynuna atladım. Gülümsediğini hissettim. "Hadi tanıştır bizi!" diye fısıldadım kulağına "Erkek arkadaşım Oğuzhan..." Oğuzhan mı?!? Enişte elini uzattı "Bu da Derin. Bizim gelin." diyip göz kırptı bende enişte beyin elini sıktım. Benimki yoktu ortalarda Olcay abiye sordum arabadan birşey alacağım diyip çıkmış. Dışarıya çıktım bende salonun dışında arkada tenha bir yer vardı Oğuzhanı bir kızla gördüm. İçeriye girip olanları Şermin ablaya anlattım aramızda kalmasını isteyim izin istedim, bırakmadılar zaten gidemezdim lanet olsun ki şahit ben ve Oğuzhandı. Canım yanıyordu. Alev alevdi yüreğim, paramparça olmuştum. Aklımda sorular vardı, kimdi o kız, Oğuzhanın burnunun dibinde ne arıyordu, neden öpüşüyorlardı. Olanlara aldırmadan sırf Ece üzülmesin diye suratıma yalandan bir gülümseme yerleştirmiştim. Ecenk çifti geliyordu artık, alkış tufanı kopmuştu salonda ben de az önce hiçbir şey olmamış gibi alkışlıyordum. Ece 'ye baktım harikaydı...
Nikah kıyıldı, horon tepildi, damat halayı çekildi... Herkes kendi yöresinden birşeyler çaldırıyordu. Ben de çaldırdım. Payduşkaya bayılırdım. Çalmaya başladığında oynadım ben de.. Allahtan tek bilen ben değildim. Pastalar kesildi falan... Düğünün bitmesine az kalmıştı şoförümü arayıp arabayı getirmesini söyledim. Arabam gelince kalktım bende. Arabayı bana bırakıp taksiyle gönderdim onu. Arabayı ben kullanacaktım. Gaza basıp mezarlığa geldim. Anneme anlatacaktım. Daha Oğuzhanı anlatmamıştım. Annemin mezarının başına oturup ağlamaya başladım "Ben ilk defa güvendim,bir adamı sevdim... En önemlisi ilk defa aşık oldum anne..."
Eee nasıl buldunuz bölümü? Sizce ne olacak? Sizi seviyorum...❤️