0

1.3K 74 2
                                    

"Ahoj, já jsem Am.... Harry?!"

Amynin úsměv zmizel a nahradil ho šokovaný výraz. Podívala se na něj s  vytřeštěnýma očima, Harry upustil jeho tašku a jeho vykoulené oči se na ni podívaly. 

"Amy?! Co tady děláš?!" 

Harry udělal pár malých krůčků k Amy, ta ale stála přibitá na místě. Oba dva byli opravdů překvapený, že se zase po tak dlouhý době vidí. 

"Co  tady dělám? Co ty tady děláš?!"  opřela se do něj Amy. Harry neodpověděl, Amy chvilku přemýšlela a pak se její oči opět doširoka otevřely. 

"Neříkej mi, že si můj spolubydlící!" 

Harry se ušklíbl a to byla jasná odpověd pro Amy. 

"Dlouho jsme se neviděli," Amy protočila svoje oči, "kde je moje objetí?" 

Harry otevřel svou náruč pro Amy, ale ta odešla do svého pokoje s naříkáním. 

"Ještě se vrátíš, Amy" řekl si Harry pro sebe s úsměvem.

A všechno na co Amy mohla myslet je...

Co teď bude dělat?

..........................................................

Tak vás tu zdravím, doufám, že se vám tahle povídka bude líbit tak jako mě, když jsem ji poprvé četla. Tuhle povídku překládám z Anglického originálu (nebojte mám na to svolení) http://www.wattpad.com/story/8453312-roommates-harry-styles ... tak doufám, že to bude někdo číst a že nezklamu čtenáře :))

Roommates (Harry Styles)-czechKde žijí příběhy. Začni objevovat