Harry
Amy mě pořád strašně mate. Když jsme spolu tak se mnou občas vychází skvěle, ale někdy mám pocit, že mě opravdu nenávidí. Sakra, pochopit holku je asi mimo moje schopnosti, ale nikdy to nevzdám. Je devět hodin ráno a já vyšel z koupelny do kuchyně. Uviděl jsem Amy jak tam stojí a dává hrnek do dřezu.
"dobré ráno, krásko" řekl jsem, Amy se otočila a zakroutila hlavou.
"dobrý ráno" povzdechla si Amy. Jdeme na to, opět.
"Vstala jsi dřív než já? Hm, chceš mě opět vidět bez trička nebo co?" usmál jsem se a ona se usmála zpátky.
"To těžko," řekla provokativně a přistoupila o kus blíž.
"Proč?" řekl jsem trošku zmateně.
"Protože máme pravidla," snažila se hrát chytrou.
"Můžu je porušit," Amy si překřížila ruce, "vždyť váš že jsem rebel , můžu porušit pravdila, Amy, děláš jakobys mě vůbec neznala,' Amy se smála. Teď je můj den perfektní. Strašně miluju její smích.
"Jo, ty porušuješ pravidla, ale když přijde řada na mě, tak budeš dělat co ti já řeknu."
"To je sice pravda, ale ty mě teď nesnášíš, ne?" řekl jsem smutně. Amy zavrtěla hlavou a pak se usmála.
"Co kdybychom se navzájem líp poznali, jako kdybysme se poprvý poznali?" řekla.
"Dáváš mi snad druhou šanci?" zeptal jsem se překvapeně.
"Možná.... ale jen jako kamarádouvi, Harry."
"a pak?" zeptal jsem se s nadějí.
"Pak uvidíme, Haz," přikývl jsem jí na to s úsměvem od ucha k uchu. Amy mi dává druhou šanci a já jí rozhodně nepromarnim.
"Sněz si svojí snídani ty rebele a já se zatím skočim převlíknout." řekla s úsměvěm. Já jsem se podíval na stůl a tam pro mě byla připravená snídaně. Usmál jsem se na ní, je to od ní hezký že mi udělala snídani.
"Proč? Chci říct že se mi líbí to co máš na sobě teď" mrknul jsem na ni. Ona jen prtočila oči a byla zase na odchodu, ale ještě jsem jí stihl zastavit, "děkuju."
"za co?" zeptala se zmateně.
"Žes mi dala druhou šanci, nechala mě s tebou bydlet a ... " přestal jsem a usmál se na ní.
"A?" zeptala se taky s úsměvem.
"A za tu snídani cos pro mě připravila, byl jsem moc línej na to abych si dělal nějakou sám," zasmál jsem se. Začala se smát a když přestala tak jsem jí dal pusu na tvář. Byla opravdu překvapená, ale nic neudělala, jen se usmála a šla do svýho pokoje. Dostal jsem nápad, který udělá dnešek ještě mnohem zajímavější.
ČTEŠ
Roommates (Harry Styles)-czech
Fiksi PenggemarCo byste dělali, kdyby váš spolubydlící byl člověk, kterého nenávidíte ze všech lidí na týhle planetě nejvíc? Amy nyní žije se svým nepřítelem, někým kdo zlomil její srdce. Jeden a jediní, Harry Styles.