Yb geldii. Özledim sizi . Seviyorum.
Bölüm sözü "aşk için ölmeli ,aşk o zaman aşk"
DUMANUmutsuzluk.
Şimdi hiç olmadığım kadar ...
Mabedimi kaplamış kaybetme korkusu bedenime sahip olurken elimde olan silahın tetiğine bir kez daha tutundum.
Çıtırtıların ardı arkası yokken kapı açılmaya başladı. Hıp hızlı geçen o kadar saatten sonra bu dakikada zaman durucak demiştim ya hani...İşte o dakika zaman durdu ve bende durarak tetiğe bastım.
Ama. Silah patlamadı. Önümde görünen ıslak bir Ateş ile ben patladım. Geri gelmişti. Saat sekizi beş geçiyordu...
Beni bırakmaya tenezzül etmeyen çocuk. Ah seni ne güzel seviyorum. Hiç gitmede bu gamzelerimin yerini parmakların alsın.
İnsan sevdiğini korur derler ya. Her insana Allahın çıkardığı bir "sen " i olmalı. Gökyüzüne buladığım siyah boyaya beyaz bir yıldız çizmeye gelmişti sanki o... Kendi siyahını unutup gökyüzüme yıldız çizen bir ressamdı. Sadece istisnalar ile yaşadığım bu dünyanın çalar saatiydi o ... Her sabah çalıyordu. Her sabah bir kez daha seviyordum. O sabahlardan birindeydik. Ateş karşı koltukta uyurken bende dün olan olayları hazmetmeye çalışıyordum. Dün ne olmuştu ,neden gitmişti ,neden ?
Ben bunları düşünürken konuşmayq başladı."Günaydın Gece"
"Sence bir açıklama nasıl olur Ateş"
"İyi olur Gece"
"Ee hadi o zaman"
"Seni 12 senedir izliyorum. Ama o senelerden geçen sene bir değişiklik oldu ve sen Emre ile çıkmaya başladın . Bende o günden sonra seni takip etmeyi bıraktım. Bu sadece 22 gün 11 saat sürdü ama. Ben senden sonra o parka gelen bir kız ile tanıştım ama o farklıydı biraz senden . Mesela o siyah biriydi. Senin şuan olduğun gibi. Hep sigara içerdi. Duman ile şekil yapardı. Farklıydı. Adı Sadeydi . O benden bir yaş büyüktü. Ama fark ettim ki okula gitmiyordu. Bir gün evlerine gitmek için yola çıktım . Onla konuşucaktım çünkü . Evlerinin önüne geldiğimde evlerinin kapısı açıktı. Bende içeri girdim işte. Beril yerdeydi Gece . Yine siyah rujluydu dudağı ama rimeli akmıştı. Ağlamış. Önüne çevirdim onu . Siyah gömleğinin düğmeleri açıktı ve üzerinde bir kar tanesi damgası vardı. Bunu yapan kişiyi bir sene boyunca aradım. Ama yok. Piskopat adam kıza tecavüz etmiş sonrada ... Onu bıçaklamış Gece . O günden sonra seninle fazla uğraşmamaya zorladım kendini ama olmadı . Ama kendimle gurur duyuyorum. Çünkü sen ona çok benziyorsun Gece. Kahverengi gibi olan saçların ve gökyüzü gibi gözlerini tamamlayan minik bir burnun var. Gözlerin gökyüzü gibi olunca güzel . O gece Sade'nin gözleride öyleydi hani aynı babanla kavga ettiğin gün gibi. O hep güçlü bir kadındı. Her gece belkide para kazanmak için yaptığı pis işe gönlünü kaptırmamak için elinden gelen herşeyi yapardı. Bazen adamları uyutur geri gelirdi. Bazen dayak yerdi ama her gece 12 .22 'de evin önünde parkta beni beklerdi. Bana görünürdü "iyiyim ben " der gibi. Aklım onda kalmazdı. Bak Gce benim hiç annem olmadı. Ama ben o kokuyu anne kokusunu o kadında buldum. Şimdi ise seni ona benzetiyorum ve senle gurur duyuyorum. Her gece ise o koku burnuma sende doluyor artık. Mutlu oluyorum Gece . Hemde çok."Anne kokusu . Bende anne kokusu var. Ben annemden o kokuyu duymadımki hiç anlamadım. Anne kokusu cennet kokusu derler. Ben bu yükü nasıl taşırım?
"İşte o şerefsiz dün bana gizli numaradan
'Seninle işin bitmedi Ateş Güney . Yarın sekizi beş geçe bekliyorum seni . Sevdiklerinle vedalaşma bence . Yavaş yavaş gelceğine kötü haber bir anda gelsin'. Tarzında bir mesaj attı . Ve eski bir kız arkadaşımın ölmüş fotosunu yolladı . Yine o işaret vardı üzerinde."
"Sonra gittim ben adrese ama silahın içi boştu geri gelecektim. Adam bana bir mezarlıktaki mezarın adresini vermişti. O mezar ise .... O mezar.... Annemin Gece"dedi ve hıçkırmaya başladı. Bende hıçkırdım. Ölmek hiç bu kadar hızlı olmamalı diye geçirdim içimden.O ağladı ve içindeki pislikleri kustu ben ağladım ve keşkeleri kustum. Beni mutlu edicek adamın kalbinde yas vardı. Şimdi onu ben mutlu etmeliydim.
Ah beni her daim mutlu eden ve güldüren karanlıktaki çocuk. Gel hadi sil gözyaşlarını 'erimiş mutluluk denizi'nde mutluluktan ağlayalım olur mu?
Gözyaşlarından oluşan bu hayatımda bana gökkuşağı olduğun için iyiki varsın karanlıktaki çocuk. Ama sen hiç ağlama tamam mı? Ben. . . ölüyorum...
"🐘💨"🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
Evett. Yine bir bölüm sonu saçmalığı. Ben kesin saçmalıycamda neyse. Bu bölüme 10 okunma ve 6 vote istiyorum. Yorum sınırı yok. Boş vaktimde yeni bölüm yazıcam. Bayyğyyğy bayğğğyhyğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Çocuk #Wattys2017
Teen Fiction™ Tüm hakları saklıdır. Çalmak iyi bir yöntem değildir. Dünyadaki tek yağmur yarım insanlara yağarsa , yetmezmiş yağmur damlaları işte o zaman karanlıktaki çocuk olurmuş. Siyah ile siyahın beyaza dönüş hikayesi. Onca griye rağmen.Bir genç kız ve onu...