K.Ç Bölüm 7

89 13 12
                                    

Bben ggelldim. Merhabalar okurlarım. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Ve bundan sonraki birkaç bölüm diğer karakterlerin ağzından olabiler. Bu bölümü o yüzden Ateş ve Gece ile ilgili bir şekilde dorukta bitirmeye çalışacağım.İyi okumalarrr.

Dün akşam yaşadığım olaydan dolayımı ~tecavüz girişimini kastettim~ bilinmez uyuyamamıştım. Ve tabiki okuldan bir kaç gün izin almıştım.Ateş yemek yedikten sonra evden çıkmıştı. Ben onu düşünürken , maksimum hızla tırnaklarımı yediğim için parmaklarım belkide kanıyordu. Yataktan kalkıp kafa dağıtmak istediğim için evin salonuna doğru yürüdüm. Televizyonu açtım ve gecenin 3.30 unda abur cubur bulmak için aşağı indim. Dolapları karıştırmaya başladım. Koli olarak bulunan browni ve karamlar dikkatimi çekmişti. Dayanamadım ve 5'er tane alarak yukarı çıktım. Hem önümde olan bilgisayardan ev bakıyor , hemde gecenin yarısı olduğu için saçma sapan çizgi filmleri izliyordum.Televizyonu kapattım ve bilgisayara daha çok dikkatimi vermeye başladım. Aklıma dank eden şey ise evimi Ateş'in seçicek oluşuydu. Evi boşverdim ve Ateş'in geçmişini merak edip açtım.

İnstagram
İnstagram
Sahibinden.com
Evidea.com
Sahibinden.com.
Facebook
Facebook
Beşiktaşjk
Beşiktaşjk
Beşiktaşjk
Beşiktaşjk
Beşiktaşjk
Beşiktaşjk

Birkaç tane daha beşiktaşın sitesi vardı ama ben en ustte olan instagrama tıkladım ve kendi instagram sayfamı gördüm. Sevinmiştim buna hemde çok ama ateş kendi ismini kullanmıyordu. Fake hesap olduğu barizdi. Tüm fotoğraflarımı beğenmişti. Tam o sırada kapı çaldı. Elim ayağım birbirine dolandı. Birkaç kez düşme tehlikesi atlattıktan sonra kapının önüne gelmiştim. Dürbünden baktım, gelen Ateşti. Yüzünde aptal bir sırıtış vardı. Kolundan ise bir çocuk tutuyordu. Kapıyı açtım.

"Yağğ deniz misin göl müsün nesin bırak beni yağğ. Ben ne güzel orada paşa paşa oturuyoğğrdum. Daha biz karpuz kesicektik ." dedi Ateş . Bu konuşma şekli yüzümde gülümsemeye yol açıyorken , neden içtiğini düşündüm ve yüzüm biraz soldu . Ben bunları düşünürken Deniz konuşmaya başladı.

"Deniz canım deniz. 15 yıllık kardeşin. Gerizekalı salak sen niye orada önüne gelen herkese vurdun. Ya bide vurdun anladım, sinirli dedim, peki niye vur banayı söylerken yapıyorsun bunu , lan sen bu yaşımdan sonra millete beni rezil mi etcen " dedi anne edasıyla Deniz. Ben kendimi sıkmaktan morarmış durumdayken artık kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım. Denizin bana katil bakışlarını atmasına rağmen kendimi durduramıyordum.

"Gündüz lan gel hadi uyuyalım kız " dedi Ateş. Bunu travesti gibi söylemesi beni kuşkulandırsada , Ateş'i onayladım ve aklıma gelen cani fikirle Ateş'i yukarıya çıkarmaya başladım. Ateş birşeyler mırıldanıyordu , ve bana sarılmayıda ihmal etmiyordu. Ben onun bu sarhoş halinden yararlanarak ona sorular sormaya başladım.

"Ateş beni seviyor musun ?

" Evet seviyorum lan seni. Hemde 5 yaşından beri . Sen hani o gün gittin ya Gece sanki ölmüş gibi hissetim biliyormusun. Sanki sen benim tek varlığımdın ; yani öylesinde, yandın,uçtun , gittin ya. Bittim Gece. Sen 5 yaşındayken babanın sana vurmasına dayanamayıp babana çocuk aklımla girişmeye bile çalıştım. Sonra tabi sen beni görmedin ama 5 gün gözüm mor dolaşmıştım. Senin haberin olmadan senin diğer yanın oldum Gece. Sen o gün beni bırakıp gittiğinde ; küle döndük Gece. Hemde kendi Ateşimizle." dedi ve kurtarıcım uykuya daldı. Ama bu onla son gecemdi. Ayrılık vakti gelmişti.
Ona sarılıp kokusunu içime çektim ve uykuya daldım...

🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆

Sabah uyandığımda başımda dikilen bir adet ıslak saçlı Ateş beklemiyordum. Bana sinirli sinirli bakıyordu. Eğlence zamanı gelmişti .

"Gece bana dün gece ne içirdin sen ya "

"Dün geceyi hatırlamıyorsun dimi Ateş"dedim ağlamaklı bir şekilde.

"Yoo ne oldu lan anlat , "

"Sus sakın bir daha konuşma o manzaradan sonra birdaha asla ağzını bile açma Ateş. Ya sen nasıl benim gibi güzel bir kızı bırakıp başka bir yellozun ırzına geçersin şerefsiz herif. O yanındaki yellozda alt katta al cesedini at göle , biraz uğraştırdı beni. Seni çiğ ciğ yemediğime şükret Ateş , bu arada ben Francisco ile buluşmaya gidiyorum. Elveda" dedim.

"Ya sen ne diyorsun ya ne yellozu ne ırzı, francisco kim sikerim lan onu, gebertirim Gece kim lan o , hayır buluşmuyorsun hiç kimseyle !" dedi Ateş yutmuştu yaşasın kötülük nihahahah.

" sanane be kocamladamı buluşamıycam allah allah , dün gece geldin zaten tam özel anımızda Ateş bırak beni dedim "hamileyim " dedin bana ! " dedim Sazana . Bana çok komik baktığı için kendimi tutamayıp gülmeye başladım. ,Daha geçen günlerde kendimi intihar etmeye çalışan ben şimdi hayata bağlanmıştım ; garipti çok garipti. Değişiyorduk ,kalbimiz kadar.

Ben kahkaha atmaya devam ederken Ateş sinirli sinirli bana bakıyordu. Bu hal biraz sürdükten sonra üzerime gelmeye başladığında vücudumda tehlike sinyallerini açmıştı. Beni duvarla arasına aldığında iyice korkmaya başladım . Yok canım Ateş o yapamaz , hayır Ateş o yapar. Yüzüme doğru yaklaştı ve "Gece , francisco senin kalbinin bu kadar hızlı atmasını sağlayabiliyormu?"dedi . Yüzüme daha çok yaklaştı, bu durum beni iyiye heyecanlandırırken avuç içlerim terleyerek adeta bağımsızlığını ilan etmişti bile. "Başka biri seni tamamlayabilir mi Gece ?" diye soru sordu. Bu soru beni düşündürüren eyleme geçmem gerektiğini anladım ve onu ittirdim.

"Ateş sadece şakaydı , bak gerçekten dün neden içtiğini bilmek istiyorum "

"Gece çok yakında öğreniceksin ama bunu anla ki Emre iti birdaha seninle konuşamıyacak , konuşuyorsa hemen bana söyliyceksin tamam mı?"

Aşırı sinirli gözüktüğünden ve az önceki olaydan bir daha kaldıramıycam için kafa sallayıp onu onayladım.

"Ben eşyalarımı toplamaya gidiyorum "
deyip yukarı çıktım. Eşyalarımı valize koydum.Ve kahvaltı hazırlamak için aşagı indim. Ate onun dilinde kahvaltı dediği mısır gevreğini yiyorken , onu takmayıp kendime süper bir kahvaltı hazırladım ve yanına oturdum. Tostumu yerken Ateş elimden aldı ve "artık bu benim sen onündekileri ye" dedi. Sen ne hakla benim tostumu alıp yersin , hem o evdeki son sucukla yapılmış bir tost. Öküz ya bazen sinirlenip kafasını duvara sürtüp yangın çıkarmak istiyorum. Sonuç ise hep duvar ile arasında oluyorum. Neyse bu şıkkı geçelim. Dır dıra başlayalım.

"Yağğğ Ateş seğn nasığll bir insansın ya sen hem önündekini yedin , bırak bana bende yemeğimi yiyeyim ama yo Ateş bey yine öküzlüğünü konuşturur ve hayvan gibi tostumu yer , bak senin yerin hayvanat bahçesi buralarda harcanıyorsun . Ver artık şunu aç ..."

"Yav tamam lan vallahi seni alan kendini inhiyar eder. Bu ses ne böyle kuyruğuna basılmış kedi yavrusu gibi al tostunu "
Tostumu zafer edasıyla kaptığım gibi ona bakıp yemeye başladım.

Yemek bittikten sonra Ateş yukarı çıktı ve giyinip aşağı indi. Ve yola çıktık. Yol 15 dk falan anca sürmüştü. Sanırım geldik ve Ateş aşağı indi ve elleriyle gözümü kapattı. Biraz yürüdük ve birkaç düşme tehlikesi atlattım. En sonunda gözlerimi açtı ve gördüğüm ev ile gözlerim açık kaldı.(medyada) Ama evde bir terslik vardı. Neden iki kapılıydı bu ev yahu ?!

"Ateş bu evde neden iki kapı var ?!"
"Yanınızda başka erkekler oturuyor"
"Ne! Neredeyse dağ başında bizi yanıbaşımızda erkeklerle mi bırakacaksın yani ?!"
"Yabancı değiller merak etme ama onu geç komşularınız çok yakışıklı Gece. Hadi yine iyisiniz"dedi . Bu söyledikleri beni şaşırtırken Ateş bile çok yakışıklı diyorsa nasıldır bu taşlar diye içimden geçirmeden duramadım.

Sizce bu taşlar kim ?
Ateş ile Geceye biraz ara vericem ve bir bölümü diğer karakterlerden yazıcam.
Bu bölüme ise 12 okunma ve 5 vote istiyorum. Haftaya görüşürüz!

Karanlıktaki Çocuk  #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin