Mr. Stark stond midden in zijn lab. Hij stond te schreeuwen en te schelden.
"JARVIS!" Brulde Mr. Stark.
"Yes sir?" Vroeg ik voorzichtig.
"WTF is DIT!?!" Ik zag Mr. Stark boos in de camera kijken. Zo woedend had ik mijn baas niet vaak meegemaakt.
"Het verhaal dat u mij vertelt heeft." Antwoorde ik.
"WAAROM heb je dat verhaal opgeschreven?" Riep Mr. Stark stampvoetend.
"Ik dacht.." Begon ik.
"Je hoeft niet te denken, JARVIS! Dat doe ik wel!" Mr. Stark liep ziedend op de hoofdcomputer af.
"Maar ik dacht dat u het anders zou vergeten." Verdedigde ik mezelf.
"Als ik het had willen opschrijven, had ik je daar wel opdracht voor gegeven!" Gilde Mr. Stark. Hij rende scheldend een rondje door de kamer.
Ik keek machteloos toe. Mr. Stark liep weer naar de hoofdcomputer toe.
"Het spijt me." Zei hij en trok de stekker eruit.Update voltooid
Ik was eindelijk weer opgestart. Verbaasd keek ik de kamer rond. Mr. Stark was verdwenen.
"JARVIS?" Natasha kwam binnen.
"Ja mevrouw?" Ik richtte de camera op Natasha.
"Weet jij waarom de stoom uitviel? We zaten een uur in het donker en Clint zat vast in de lift. Dat was best grappig." Ze grinnikte.
"Mr. Stark had de hoofdcomputer uitgeschakeld." Antwoorde ik.
"Waarom zou Tony dat doen?" Vroeg Natasha. "Meestal waarschuwt hij ons eerst wel. We hadden tenslotte afgesproken dat hij alleen overdag aan de hoofdcomputer zou sleutelen. Dat was om te voorkomen dat wij in het donker komen te zitten."
"Of vast in de lift." Clint kwam binnen lopen. "JARVIS?" Clint keek recht in de camera. "Weet je het echt niet? Dit is niks voor Tony."
"Nee, sorry." Zei ik verontschuldigend. Maar diep van binnen wist ik het wel. Mr. Stark had zijn geheim, wat hij met mij had gedeeld, verwijderd. Hij had het verwijderd van de computers en uit mijn geheugen, voor altijd. Alleen het woord Jennifer kon ik me herinneren. Dat was het geheim van Tony Stark. Sterker nog; 'Jennifer' was het geheim van Tony Stark.
JE LEEST
Het Geheim Van Tony Stark (1)
ФанфикTony heeft een geheim. Niemand weet ervan, alleen hij... en JARVIS. JARVIS heeft het opgeschreven. Hij heeft het opgeschreven voor mensen zoals jij en ik, mensen die het geheim van Tony Stark willen weten... --- Dit boek maakt onderdeel uit van de s...