✘Not Today✘

2.2K 247 361
                                    

"İsimsiz?" dedi gülümseyerek. "Havalıymış. Ama bu haksızlık, ben sana gerçek adımı söyledim. Kimse takma ad kullanacağımızı söylememişti."

Gülümsedim ve omuz silktim. "Dünya ne zaman adil bir yer oldu ki?"

Gülümseyip tekrar gözlerini kapattı ve derin bir nefes verdi.

Birkaç dakika sonra Ryuchi elinde poşetlerle gelmişti.

"Ramen ve meyve suyu." deyip poşeti uzattı.

Kokusu bile ağzımı sulandırmaya yetmişti. Ryuchi koltuğuna yerleşirken poşeti aldım. Jin'in yavaşça ve dikkatlice doğrulmasına yardım ettim. Bunu yaparken omuzlarına dokunabilmiştim ve bu oldukça hoşuma gitmişti. Biraz çelimsiz olduğundan kemiklerini hissedebilmiştim. Ne zamandır doğru düzgün yemek yemiyordu kim bilir?

"Demek uyandın." dedi Ryuchi havalı korecesiyle, arkasına dönüp Jin'e bakarak.

Yüzünü buruşturarak karnını eline koyan Jin bir saniye sonra gülümsedi ve başını salladı.

Ne yani acısını bastırmak bu kadar kolay mıydı? Zorlu bir tedavi olmuştu ne de olsa.

Poşetteki iki ramen paketini çıkardım. 

"Seni yedirmemi ister misin?" dedim Jin'e dönerek.

Muzipçe gülümsedi. "İyi olur."

Dikiz aynasından Ryuchi'nin göz devirişini izlerken gülmemi bastırdım.

Çubukları kullanmayı biliyor olduğum için şükrederek sıcak rameni Jin'e yedirmeye başladım. Resmen gözleri pörtlemişti, iştahla ramene bakıyordu.

"Ne zamandır yemek yemiyorsun?" dedim peçeteyle dudaklarını sildikten sonra.

"Sanırım iki gündür."

Ryuchi, Jin'in ingilizce konuştuğunu duyunca kaşlarını kaldırarak arkasını döndü. "İngilizce konuşabiliyor musun?"

"Bu çok saçma bir soruydu." dedim gülerek boşalmış ramen paketini poşete atarak. Kendiminkini açıp yemeye başladım.

Ryuchi homurdanarak önüne döndü ve yemeğine devam etti.

Ramenimi bitirdiğimde Ryuchi arabayı sürmeye başlamıştı.

"Kiralama işini hallettin mi?" dedim rameni çöpe atarken.

"Evet, bir ev tuttum. Tek katlı ama şimdilik bizi idare eder." dedi ve dikiz aynasından Jin'e bir bakış atıp, gözlerini yola çevirdi.

Küçük evleri sevmezdim. Büyük ve geniş alanlar benim için daha rahatlatıcıydı, fakat şu anda her istediğimi alıp yapabileceğim bir durumda değildim.

Ryuchi arabayı bir köşeye park ettiğinde indim ve geldiğimiz yere baktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
• SAD'MASOCH'ISTIC Π Kim Seok Jin × Three Shot •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin