Eğer bu hikayeyi wattpad dışındaki bir mecradan okuyorsanız, çalıntı veya sahte (virüs riski bulunan) bir sitede bulunuyor olabilirsiniz. Lütfen o siteyi kapatıp hikayeyi wattpad'deki @Armylieber profilinden okuyun. Cihazınıza güvenlik taraması yapmayı da unutmayın.
Bu hikayede şiddet içerikli sahneler vardır. Rahatsız olacaklar için önceden duyurulur. ^^
Hikayenin adı, sadist ve masochist (Mazoşist) kelimelerinin birleşiminden oluşmuştur.
"sad'masoch'istic" hem sadist (başkasına zarar vermekten zevk alan) hem de mazoşist (kendine zarar vermekten zevk alan) bir kişiyi tanımlamaktadır.
Ben uydurdum ehehe
jessa_mina7'ya ithaf edilmiştir🔪💜
İyi okumalar~
***
"Seni arıyorlar." dedi Ryuchi nefes nefese ellerini dizlerine koyarak. "Hemen yola çıkmazsak, polis bizi yakalayacak. Elimizde kanıt yok. Hiçbir şey yok. Ya daha uzağa kaçıp kanıt bulacağız, ya da hapsi boylayacağız."
[Ryuchi]
Gözlerimi kısarak etrafıma bakındım. Boş ve ıssız sokakta ikimizden başka kimse yoktu."Benimle gelemezsin," dedim etrafıma bakınırken. "Sen de suç ortağı olmuş olacaksın."
"Zaten sana yataklık yaptığımı düşünüyorlar. Beni sorgulamak için aradıklarından eminim." dedi ve doğrulup arkasına baktı, eminim o da her an bir yerden çıkacak olan polis arabasını gözlüyordu.
Sırt çantamın kollarını sıkıp ofladım. Başım cidden beladaydı. Aptal Rebecca, öldükten sonra bile başıma iş açmıştı.
"Ee," dedi Ryuchi ellerini cebine atarak. "Ne tarafa gidiyoruz?"
"Japonya?" dedim gülümseyerek.
"Japonya?" hayretle bana bakıp güldü. Ona memeleketine gitmeyi teklif etmiştim, şaşırması normaldi.
"Olmaz. Bunu tahmin edebilirler." dedi ellerini beline koyup başını sağa sola sallayarak.
"Kanada'dan nereye kaçarsak şüphe çekmeyiz?" dedim düşünürcesine yere bakarak.
"Kore?"
Başımı kaldırıp ona baktım. "Tabii ya.. Kore! Seni seviyorum Ryu Oppa!" dedim boynuna sarılarak, korece bir kelimeye gönderme yaparken. Güldü ve çekilip, "Bakıyorum da çok sevindin?" dedi kaşlarını kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• SAD'MASOCH'ISTIC Π Kim Seok Jin × Three Shot •
Conto"Kanım da, terim de, gözyaşım da senin." "Bedenim, kalbim ve ruhum. Hepsinin senin olduğunu biliyorsun zaten." ~✘~ Tür: aksiyon, romantizm, gizem, gerilim, şiddet ~•~ For: jessa_mina7