Pis sapıkk!!

679 29 4
                                    

Büyük ihtimalle çenem yeri boylamış olmalı, istem dışı hareketle kafamı eğdim.Ne yapıyorum ben !! İç çamaşırı ve ben.!Ve ergeen çocuk daha nasıl romantik anlar olur kim bilir ?!Ona baktığımda ilk başta şaşırsa da sonra pislik pislik sırıtıyordu ya.Al öldür gitar kutusuyla nehre at abii !

Aklıma gelen atak ile kendimi yatağın yanına attım.Yukardan düşmenin etkisiyle kafamı komidine vurmam canımı yaksa bile kurtuldum yeahh.Ergeen çocukbi de sırıtıyodu utanmaz veled!

Sinirle kalktığım yerden üzerime geçirdiğim ördekli pijama takımı ne kadar karizmamı çizse de yapacak bişi yoktu.

O yatağı pencerenin tam önüne koyan güce içimden söverken dorcynin kapımı tekmelemesiyle aklımdaki tüm şeyler silindi.Hayvan sıkışmış olcakki sabırsızca kapıyıaçmamı bekliyordu.Açınca da arkasından atlı kovalıyomuş gibi ağacın yanına gitti.

Düşünerek yediğim akşam yemeği ardından odama çekildim .Valide sultanımız(annem) arkadaşlarıyla okey turnuvası için bahçemizi hazırlıyordu.Şimdi bu kafayla teyzelerin benim yanaklarımı sıkıştırmaları,komşulara karşı dik başlılığım ,teyzenin camını kırmam,köpeklerini havlatmam... Daha neler nelereklenince deniz kenarına kaçma fikri süper geldi.Beyaz bir elbise ,siyah conversler işte ben buydum her ne kadar şirin bir tipim olmasadabu elbise az da olsa beni şirinleştirmişti.Hah kimin umrunda !

Evden kaçarcasına sokağa attım kendimi ,dorcy yalvarır bi şekilde bana bakmasaydı onu o zalim teyzelerin yanına bırakacaktım .Köpek bile zeki abi !

Evimiz iki katlı yazlık biçimindeydi genellikle bu bölgedeki evlerin çoğu böyleydi deniz kenarının tam karşısındaydık şanslı çocuğum biliyorum...

Yaz olduğundan kendini burda bulan herkes eğlence merkezindeydi.Teyzeler bile vardı.ah şu teyzelerr!

Oyun merkezinde langırt masasının yanına geçtim ,abi beni 9 senedir tanıdığı için para bile almıyordu artık.Bir kaç tane çocuğu yanıma çektim tek başıma

oynayamam ya!

Austin,matthew,gıcık kız,sam ve ben.Austin ve matthewi 2 senedir tanıyorum en yakın dostlarımdan ikisi de taş.Kafama tabiki şaplak ben böyle şeyleri düşünmem hadi ama !!

Herhangi bir kızın aşık olabileceği tipler ikiside, ben mi neden aşık olmuyorum.?Açıkçası ben bile bilmiyorum.en son biriyle çıktığımda 3 ay depresyondaydım ,onu o kadar sevmiştim ki,hayat enerjim olmuştu.Beni sevdiğini sanarak 1 sene vaktimi onunla harcamıştım.Eğer onu o halde görmeseydim 1 sene daha bile yanında olabilirdim ama onun bana yaptığı koskoca bir ayıptı!beni bırakmayacağını söylediği günlerde oysa ona inanmıştım.Sevdiğini söylediğinde sarılmıştım. Doğum günümü herkesle kutladıktan sonra zaten çok arkadaşım yoktu,onun yanına süpriz için gidecektim o gelememişti hatta bunun için çok üzgün olduğunu söylemişti.Hevesle yanına giderken onu gördüğümde hissettiğim tek şey koca bir hiçti.0nu birdaha asla görmedim. O neden böyle yaptığımı hiç bir zaman anlamadı.Çünkü onu görmüştüm ve kahretsin bir şey yapmadan gitmiştim zorum neydi ki ?!

Eve geldiğimde hiç ağlamamıştım ,o olay üzerine bir daha hiç ağlamamıştım bu durumlarda yanımda matthew ve austin oldu, sadece onlara anlattım sadece onlara

sarıldım hayatta güvendiğim 2 erkekti onlar.

Langırtı bizim takımın yenmesi ayrı bir zafer ,matthewi kesen kız ayrı bir gıcık olsa da akşamım iyi kötü geçmişti. kazandığımız için karşı takım bize

dondurma ısmarladi ve hepimiz abanarak yemiştik. Austine baktığımızda dondurma mı onu, o mu dondurmayı yediğini anlayamadığımız bir yüzle bakınca

İşte Yeniden BaşlıyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin