Sabah uyandığımda öküz gibi esneyip kendimi tekrardan yatağa bıraktım.Prenses gibi uyanan kızlardan değildim.Aksine bir canavara dönüşüyorum bknz.
Gayet sakin bir şekilde yatakta pozisyon almaya çalışırken yastığın soğuklugunu almak için ayağımı yastığın üzerine attim.Sıcak oldugu her ne kadar kafamı kurcalasa da sabah sabah düsünmeye karsiyim ben ?!?
"İstersen bacağını üstümden çek beni çok tahrik ediyor cici kıs "
WTF
Gece yaşadığım karelerin gözümün onunden film şeridi gibi geçmesi bir kaç saniyemi aldi.
Zaten ardından çığlık ve yataktan düşme...
Düşmenin etkisiyle kafamı komidine çarpmış olmaliyim ki kafatasım parçalanmış gibi hissediyordum.
"Off kafam mı kırıldı ya ?"
"Dur bi bakıyım"
Aman dokunma banaaağ diye bögürcekken, bana dik dik bakmasiyla sus pus oldum.Ne ama yani evlenmeden olmaz.
"Beni kescegine kafamı yapistir beynim aktı sapık"
Homurdanarak elimden tutup kaldirdi.
Tipim aklima gelince domuz gibi bir ses çıkarıp "Arkanı dönn bakma banağ "diye çığırdım.
"Aman çok merakliyim senin ayicikli şortuna "
"Sortuma mı baktınn !?"
"Giyincenmi yoksa böyle konusmaya devam mı edelim kız çocuğu ?"
Tercihin bacaklarımı kesmekse cici jojuk ^_^
"Aman odamı kurcalama deserum "
Kendimi tuvalete attım, attım da kıyafetlerimi almayı unutmuşum.Zaten diyorum ben size bu zeka nerden ngeliyo diye işte .Üretim hatası, yapamamışınız anneeeeğ , geri sokun beni orayaa !!??! Yine atarlandım.
Banyo kapısından bir kedi misali carterı bulmaya calistim oda boştu e bende dalıyım dedim.Dogruca dolaba gittim , girdim de diyebiliriz.
Genel olarak giydigim dar paça bir siyah pantalon güzel bir bot üstüne red hot chili pepperslı bir salas tişort ben buyum ama malzemeden çalmışlar azcık.
Banyomu da yaptıktan sonra odama girdim yataga attim kendimi.Ne yani yikanmak çok enerji harciyo, elimde olsa sakal bıyık bırakicam.Üseniyom ben.
Ayağımdan birinin çekmesiyle ürperdim.
"Beni yatağa bağlayınn dostlar "
"Hadi çok konusma da kalk kahvalti hazirla cici kıs"
"Ne dion bee sen niye hala burdasın annen merak etmiyomu seni ?!"
"Annemler burda degil bana yemek hazirla"
"Hiçbir güc beni cumartesi sabahı mutfağa sokamaz pirensip meselesi"
Uyanmaya üşenen bi insanım şaka mı ?!? Yatağa sülük gibi yapıştım.
"E madem sen istedin"
Ben bisey istemedim nolo
Ayaklarımdan tuttugu gibi çekmeye basladı e bende direnebildiğim kadar direndim acaba nasıl görünüyorum şuan ?
Yatağa tecavüz etmeye kalkan şempaze?
Sonunda dayanamayip yere yapiştım , carterda popo üstü oturdu. Zaaaa sakinim -,-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeniden Başlıyoruz
Roman pour AdolescentsKaykay yapan bir kız, kaykay hayatı olmuş bir kız. Kaykayı okulundaki yakışıklı,havalı oğlan tarafından kaza sonucu kırılınca mahcup iki taraf ve bir anlaşma.Aşk,arzu ve duygusallık ,ayrılık ve geçmişin acıları. Bakalım anlaşma ikisine neler yaptıra...