''Diğer kızlar ''

504 28 14
                                    

Eninde sonunda olacaktı.Biliyorum.Zaten sakarım...Ben düştüm ya!!.Şaka gibi abee!!Neyse zaten hayatta farklı farklı şekillere kalıplara,durumlara düşüyorum...İç çamaşırımla cartera yakalandım,pijamamla yakalandım,üstüne düştüm,düştüm,köpek kovaladı...

Sayıyım mı daha hee?!!Neyse ya hayat acımasız ,düştüğümde kafamı vurdum.Korkmayın ondan böyle konuşuyorum.Kafam azcık iyi olmuş.Cartera göre onu öpmeye çalışmışmışım...

Şaka gibi yani sonuçta.Benden öyle bişi bekler misiniz?!!EVET,EVET,EVET...

iç sesim devreye girdiğinde hep böyle olur zaten.Neyse yıllarca düştüğüm yerde kalmadım.Carter geldi  kaldırdı.Şuan da bi bankta yeni çıkan magnumu yiyoruz.Dondurma niye gri?Babam pasta yapmayı nerden öğrendi?!!

Yarım saat sonra kendime geldiğimde carter bana sırıtıyordu.

''Eh yani ben sana demiştim ama''

''Aman bee hııh''

''İyi misin peki ?Yarım saattir buz tutuyorum al azcıkta sen tut elime kan gitmiyor.''

Yeminlen odun abi ya!!

''Ver bakim şunu senden hemşire olmaz aman Allah korusun.''

''Mızmızlanma daha çok işimiz var kız çocuğu.''

''Ben ölüyom sen iş diyon ya !''
''Seni uyardım ama ben bi keree ,hem ben eşyaları taşırken azıcık yatarsın izin veriyorum''

''Tamam padişahımm''

''Neyse hadi kalk daha yürüyecek yolumuz var.''

Yolda yürürken dikkatimi toplamakta zorlanıyordum.Neden mi ??!!Abi önümde paketi taşıyordu.Adeleli kollarıylann...!!Ne diyom ya !Neyse yolda etrafı incelemeye başladım yoksa diğer türlü çocuğa yapışacam abi.Ayrıca yarın akşam bisiklet turumuz var.Austin ve matthew zorladı ama olsun acaba gıcık kızda orda olucak mı ??Yani gitmeliyim yoksa bizim oğlanları kapıverir nemelazım.!

Eve vardığımızda carterın kardeşi bahçede koşuşturuyordu.Amanın ne kadar sevimli bir oğlandı o öyleee !!Hemen yanımda bitti.Abisi gibi taştı bu da ya !!Genlerden midir nedir?Ama çocuk carterdan kesinlikle daha sıcakkanlı ve komikti.Zekayı carter almış olsa gerek...

''Jackie bak bu carrie ,carrie bak kardeşim jackie''

''Abi bu kız secgilin mi?''

Zaaa içimden koptum.Çocuk da zeki abi!!!Neyse soru çok ani olmuştu ama işte ...

''Hayır jackie bana yardım ediyor sana süprizimiz var '' beni nesne gibi kullandı bu işaret sıfatı bi kere nesnelerde kullanılır...!!Aman  be!

''Abi carrie benim olsun mu ?''

WTF noluyo lan !!Çocuk azmış yeminlen anem..!!??

''Ahahah hayır jackie ablan o senin sadece oynayabilirsiniz,söz ver kovalamak yok,ısırmak yok''

Nolo ya ısırmak ne demek !!

''Üf peki tamam abi''

Ortamda bulunduğumun göstergesi olarak hafifçe  öksürdüm.Ne hafifçesi kustum bildiğin!!Gerildim ya ..

''Carrie bence sen azıcık uzanmalısın iyi görünmüyosun ileride hamak var i,stersen otur ben yardımın gerekince seni çağırırım.''

''Tamam ben azıcık oturayım ''

Bildiğin yayıldım abi çok rahatmış ya !!Uyumak için gözlerimi kapıttığımda sadece sesleri dinledim carter şarkı mırıldanıyordu.Jackie uçak uçuruyor gibi yapıyordu.Güneş gözüme geldiğinden bi türlü rahat edememiştim dönüp durdum.En sonunda karanlık çöktü.

İşte Yeniden BaşlıyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin