Koşmaya başladı pislikk...
''Seni yakalıycam pis sapıkk !!''diyerek koşmaya başladım.Aslında onu yakalamak istiyordum sonuçta eve kadar taşıma söz konusu ki ben tembel bi insanım !?!Hızla ara sokaklarda koşturuyorduk,ben ona bağırıyorum o bana gülüyordu.Tam anlamıyla mutluluktan ölüyordum.Daha önce kaç kez böyle bi an yaşadım ki sonuçta ?
Koşarak diğer sokağa girdiğinde hızımı arttırdım ,yakalamakta gerçekten zorlanıyordum hızlıydı yea !!Bana sırıtarak pis bir bakış attığında
''Beni yakalayacağını sanıyorsan yanılıyorsun sümüklu kız!!''
''Beni eve taşımanı zevkle bekliyorumm sapıkk!!''
Sokakta bağırarak koşuyordum ki en son böyle bir şeyi yaptığımda kim bilir kaç yaşındaydım ,tamamen özgür ve mutluydum bunu sevmiştim.Bağırmalarımızı duyan insanlar her ne kadar da kınayıcı bakışlar atsada size ne be teyze alalala !!??
Artık tüm ümidimi kaybederek girdiğim sokakta afedersin ama öküz gibi bir köpek vardı!!Bende aklımca carterı taktikle yakalıyacaktımm ah hadi amaa !!?Köpek arkamdan koşmaya başlayınca bu sefer gerek adrenalin gerek carterı bulamama korkum olsun son hızla koşmaya başladım .Carter karşımda durup bana sırıtıyordu.Ahaha daha çok sırıtırsın senn !!
Ve dediğim oldu arkamdaki köpeği görmesiyle o da benim gibi koşmaya başladı.Nereye gittiğimizi bilmiyorduk ama carterin yanağındaki gamzesinden anlaşılıyorki gülüyordu.Ama ben gülmüyorum tamam mıı !!Arkamda boğa var bee??!Koşarken cartera bakıyordum o da bana bakınca daha pis sırıtmaya başladı ,o sırıtınca bende sırıtmaya başladım.Sırıtmak bulaşıcı tamam mıı !?
''Carrie şu sokaktan sağa dönüyoruz tamam mı ?''
''Kaybolcaz yaa''
''Tamam sen kal ki köpek senle oynasın o zamann !''
''Tamam be uf slk .s.s ''
Kahkaham git gide artıyordu çünkü çocuğun ilk gününü mahvetmiştim .Evet bee ben yaa !!
Sokağı çevik bir şekilde dönderken kolumdan birinin çekmesiyle beraber bir apartmana girdik,çeken tabiki carterdı!!Apartmana adım atmamızla düştük ve ben ezilen taraf oldum.Carter küçük çaplı bir iniltiyle üzerime düstü sonuçta beton zemin değil ama acıtır!! Kalkmaya yeltendiginde küçük bir hırıltı daha ,eli acımıştı .Odak noktam elinden yüzüne doğru kaydı.Ahh kaymaz olaydı!!Burunlarimiz çarpıştı!!?!Yanağındaki gamzesi ortaya çıkmaya başladı .Tanrim eridim karşısında !?!Ayrı bir günde yaratmışlar onuuu !!!Yüzlerimiz birbirine o kadar yakindi ki ben elimde olmadan utanmıştım .Kaç defa bu pozisyona gelebilirki insan hayatindaa??!!Tabi utancam benn!!
Nefeslerimiz birbirine karışıyordu,ikimizde o kadar koşmuştuk ki sırılsıklam terlemıştik,saçlarımız yüzümüze yapışmıştı ve hızla inip kalkan göğüs kafeslerimiz birbirleriyle uyum içindeydi .An o kadar pahabiçilmez di ki benim için ...Aklımın bir köşesinde hep duracağından emindim.Birbirimizin gözlerine uzun süre baktik.O da şaşırmış görünüyordu ,gözleri sanki hiç beni bırakma der gibi sımsıcacıktı.Yanımda sürekli bana laf sokan çocuk yerine şimdi daha farkli bakan bir çocuk gelmişti.Bunu sevmiştim ,birinin bana böyle bakmasıdan hoşlanmıştım.Sımsıcak bakan kahverengi gözleri çözecektim her ne pahasına olursa olsun çözecektim...
Kaç dakika böyle kaldık bilmiyorum ama köpek hırlaması sesi duyduğumuz an carter üzerimden hızlıca kalkip kapiyi kapattı.Oh bee ne biçim köpekti o yaa !!!??
Sonrada derin bir iç çekip yanima uzandı.Gögüs kafeslerimizin hızı normale dönmeye başlamıstı.
Bence benimkisi carterın bana yakınlığından kaynaklaniyodu hadi ama neyse !!??!?
Bir kaç dakika sonra elini havada beşlik şeklinde yaptı.
"Çak bakalım sümüklü en adrenalinli günümüze"
Gülüp bende eline beşlik çaktım.
"O köpek değildi bence ?!?!"
Carter gülümsedi.
"Kalk bakalim daha nerde olduğumuza bakmaliyız."
"Ayy ben onu unuttum."
Apartmandan çıktığımızda az da olsa sakin sayılırdım .
Yolda yürümeye başladık.Yürürken kollarımız birbirine deyiyordu.Bu hoşuma gidiyordu.Bende tarifsiz kıpırdanmalara sebep oluyordu.Adı üstünde tarifsiz tarif edemem !?!?!?!
"Evet carrie beni eve taşımanı zevkle bekliyorum"
Haaaa!! diye bir ses çıktı tabiki de benden !?!?!
"Şakasın ??sen kaybettin!!"
"Yürü be ordan sümüklü zaten taşıyamam ben seni kaç kilosun sen 100??"
Gözlerimi kısarak baktığımda ,benimle eğlendiğini anladim.
Ayy dedikten sonra karşıdaki bileklik tezgahına yapıştım .Ben bileklikleri çok severim tamam mı ?!?!
Köşede duran siyah ve bordodan oluşan ipli bilekliğe baktım ve de cartera ikisi son derece uyumlu olmuştu bence ..!!Tabiki de aldım onu ve cartera döndüm.
"Carterr bileğini getirsenee ?"
"Yine ne var sümüklü?"
"Bakksana tam senlik buu !!"
"Zevkin çok iğrenç ya istemem ben sen kendine al!"
Ve bilegimdekini gösterdim.Ben almaz olur muyumm ?
Zorla da olsa bileğine taktım ve sıkıcana bağladım.
Neme lazım çıkarır falan.!?!
"Az daha sıkarsan elime kan gitmicek !"
Dedi sitemle karışık.
"Niye bunu aldın ki bana ?Daha güzelleri de var ?"
"Sadece ben yanimdayken tak istersen ama tak tamam mı?" ona köpek bakışlarımı yolladım en tatlı olanlarından.!?!?!
"Özelliği yok ki "
"Sen sadece tak tamam mı?!"
"Of peki "
Belki ona bir şey ifade etmeyebilirdi fakat bileklikte gizli sonsuzluk simgesi vardi.Sadece bizim sonsuzluğumuz olsun tamam mı ?Sadece ikimizin ?Ne olursa olsun?
Aslında o buluşmada sadece eğlenip mutlu olmamıştım onu kendi hayatıma dahil etmiştim ben.O bilse de bilmese de.Ben bunu farketsem de farketmesemde ...
Eeeveeet yeni bölüm biliyorum geç geldii.-_-
okuyom ben ya jshaha o yüzden özür dilerim bir sonraki bölümleri daha hızlı yazıcam inş. :D
Nasıll beğendiniz miii??Yorum yapin ve oylayin sonuçta emek veriyorum ve okumayi unutmayin ahahaa öptüm :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeniden Başlıyoruz
JugendliteraturKaykay yapan bir kız, kaykay hayatı olmuş bir kız. Kaykayı okulundaki yakışıklı,havalı oğlan tarafından kaza sonucu kırılınca mahcup iki taraf ve bir anlaşma.Aşk,arzu ve duygusallık ,ayrılık ve geçmişin acıları. Bakalım anlaşma ikisine neler yaptıra...