''Borç''

510 21 2
                                    

Eve girdiğimde içimi kocaman bir mutluluk sarmıştı anlamsızca.Garip hissediyordum noluyordu bana yaa ?!!Eriyordum galiba neyse!Annem bile anlamış olmalı ki 

''Hayırdır carrie,yüzünde güller açılıyo bakıyorum ?'' 

''Yok bişi anne !!''

Odama çıktığımda kendimi direkte yatağa attım.Azıcıkta tepindim.Dorcy bile yanıma gelip anlamsız anlamsız ama mutlu tepkiler verdi köpek zeki abi !!Sonra uyuyakalmışım.Uyandığımda saat 11di.Oha kaç saat uyumuşum?Yataktan zorla kalktım,yüzümü yıkamak için banyoya gittim uyku sersemliğiyle yarım saat kendimi inceledim aslında güzel bir kız sayılmazdım ,okuldaki esmer bombaa yanında bir hiç gibi kalıyordum ama ne bileyim her insanın bir çekiciliği vardır demi sonuçta ?Vardır demi !?Onun gün yüzüne çıkmasını bekliycem başka napabilirim kii!Elime aldığım okuma kitabı kulaklık ve kahveyle boydan camın önüne oturdum.Aradan bir zaman sonra karşıdaki odanın ışığı yandı merakla kafamı çevirdiğimde carterı gördüm.Tekrardan camlarımızın bu kadar yakın olmasına sövdüm!!Kendini yatağa attı (tıpkı ben).5 dk sonra kalktığında üzerini çıkardı.Şaka olmalı onlar six pack mi !!??Hıı ! Ellerimle gözümü kapadım çocuk gibiyim biliyorum ama yani abi sixpack sonuçta!!Kafamı kitaba yönelttim ama odaklanamıyordum.O da bir müddet sonra tıpkı benim yaptığım gibi kitabını aldı ve cama yaklaştı.Birbirimizi baya iyi görüyorduk bana sırıttı.Hemde pis pis!!

''Hey carrie baksana o an aklıma geldi de camını kapama sen ''

''Aaa sapık mısın yaa !!??''

''Hı hı''

Pis pis baktıktan sonra banyoya geçip pijamalarımı giydim.Bu sefer gayet ciddi renklerdi.Mavi ve beyaz çok sevimli!! Topuzumu da yaptıktan sonra yatağıma uzandım bu sırada cartera bakıyordum.Şarkı söylüyordu kulağında kulaklıkla çok sevimliydi.İçimde zil sesleri ötmeye başladı.Hadi ama niye böyle oluyordu ki!!?Ona bakarak geçirdiğim yarım saat sonucunda uymuş olmalıyım.Sabah kalktığımda her tarafım ayrı sızlıyordu.Ben o kadar koşmaya alışık değilim tamam mı ?!!

"Üzerime giydiğim kot şort tişört ve topuz kombinle salona indim.Annem bir şeyler okuyordu.Dorcy ise kuyruğunu kovalamakla meşguldü.Herkes kendi alemindeydi açıkçası.

Kahvaltımı yapıp sokağa çıktığımda kaykayımın yokluğunu hatırladım içim burkuldu ama carter tamir edeceğini söyledi inş canım yaa !!

Okula az mesafe kala kulağımdaki kulaklığın çekildiğini farkettim kim cürret edicek diye düşünürken burnuma cartera has kokusu geldi.Hiçbir erkeğin böyle kokusu olamazdı ona özel olmalıydı ve ya kendi kokusu ha ?

İçime çektiğimin farkında olmadan derin nefes aldım ve verdim hani benim iç sesim nerde yaa !!?Nerdesin kızım sen ?Kulaklığımda linkin park dinliyordum bu şarkıları çok hoşuma gidiyodu carter kulaklığımın diğer tarafını kulağına taktı ve gülmeye başladı.Neydi bu şimdi ?

''senin gibi cici bir kız ve bu müzik ha ?''

Bana cici kız mı dedi ya !!?

''En sevdiğim şarkı benim bi kere tamam mıı ??''

''Tamam sümüklü''

Okula kadar böyle yürüdük.İçim huzurluydu ,galiba o da huzurlu olmalıydı ki hep gülümsüyordu.Okula girdiğimizde esmer bomba tarafından süzüldüm.Bana bakıyordu.Yanıma doğru gelmeye başladı.Sıçtın carrie !!

''Ne o bakıyorum erkeklere yapışmışın carrie?''

Ve ciddi ciddi bu söyledi.Şaka mı yapıyordu bu,intikam almak istiyordu  kendince ama çok istiyorsa o da üzerime makarna dökebilirdi,uzatmasın da !!

''Ne dikmesi o benim arkadaşım bir kere hem sanane ?''

Carter konuşmalarımıza sırıtıyordu.Bir an için içim şüpheyle doldu .Çünkü esmer bombamız carterı etkilemek isterse yapardı bunu.5 senede tecrübe etmiştim.Hem onunla aynı ortaokul ve liseyi paylaşıyordum ne iyi amaa !!

''Hadi carter sen benimle gel ''Hopp dur orda gülüm ne dedi bu yaa ??!!

Cartera doğru döndüm.Baktığımda sırıtıyordu.Bu hoşuma gitmemişti sinsi sırıtışını sevmiyordum onun.Bana doğru döndü gözlerimin içine baktı.Cevabımı almıştım.Arkamı dönüp yürümeye başladım bir kaç dakika sonra yanımda carter belirdi.Adımımı hızlandırdım o da hızlandırdı önüme dönüp durdu.

''Bebek misin ya bekle beni yoruldum zaten.!''

''Asıl sen bebekmisin beni yanlız bıraktın gözümün içine bakarak !!''

'Yanındayım ama ''

Arkamı döndüm esmer bomba bize bakıyordu.Bakışlarında kızgınlık,öfke,ve intikam ateşi vardı.Hadi ama bir makarna böyle yapamazdı değil mi??

İçimde istemsiz bir sırıtma belirdi ama kendime sakladım.Sessizce yürüyorduk.Sessizliği bozan karşıdan gelen lucia böldü.

''Hey siz ikiniz basıldınız!!''

''Ne basılması ya ?''

Lucia carterı süzdükten sonra;

''Siz ikiniz napıyorsunuz bakiim insan arkadaşından saklar mı ,?? Çok ayıp carrie!''

''Neyi saklıyom noluyo ya ?''

''Ay yok bişi uf tmm ''

''Kızlar benim için kavga etmenize gerek yok tamam mı ?''herzamanki carter işte!!Kendini beğenmiş pislik meteor parçası!! Üçümüzde 32 diş sırttık.Okul durağandı.Carter yanımızdan ayrılmıyordu.Havalıydı ,tüm kızlar beni yiyeceklermiş gibi bakıyorlardı tamam da benim suçum ne ki!?

Carter bu arada kızıl saçlı arkadaşını bizimle tanıştırmıştı.Kız çok sıcakkanlıydı arada bir carterla bana dikkatle bakıyor gülümsüyor,bizimle iyi geçiniyordu.Ah bir de carterın kabilesi havalı çocuklar grubu!!Aslında o kadar soğuk değillerdi herbiriyle ayrı ayrı tanıştım çok sıcaktılar.Cartera baya şey borçlanmıştım.Ah bir de unutmadan lucianın kestiği çocukla da uğraşmalıydım demi ama ?!!

Okulu sorunsuz atlattığımız günün ardından 8 kişi yolda yürüyorduk.Ne hoş ama !!Ben genellikle lucia ve katson (kızıl saçlı kız asdasf )la  konuşuyordum.Carter ise erkeklerle konuşmaya dalmıştı.Okulum diye demiyorum ama taştılar taş!!Ne diyom ben be ?!!

Evlere dağıldığımızda carter

''Sümüklü yarın işimiz var bizim bahçede ol ,ağaç ev kendini yapmayack değil mi ?''

''Ay of unutmuştum ya benn onu ?!!''

''peki sen istemiyorsan esmer bomba yapar''

''Nee ?''istemsiz bir kelimeydi ama olsun..

''Şaka yapıyorum burda ol kız çocuğu bekliycem yarın okuldan sonra tamam mı ?''

''Peki babaa!!''

Ve odam...Mis gibi sıcacık bir duş ve ardından mis gibi bir uyku.Acaba yeni günüm nasıl olacaktı  ya sizce ??!!

yeni bölüm yazasım geldi ahahaha :D Kendinizi kaptırıyorsunuz ahsdjsd :D İnş beyenirsiniz ne diyeyim .Daha güzelleşicek emin olunn :DÖptümm :))Mutlimedya luciaa :))

İşte Yeniden BaşlıyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin