Sabah sabah kafam yine meşgul olmuştu.Odama annem girmediyse ve dorcy saçlarımı sevemeyecğine göre kimdi ?Kafam tek cevap bulurken beni baside alan birisinin bunu yapabileceğini düşünmüyordum açıkçası.Ama bi yandan da etkilenmedim değil tabiki !?!?İç sesim ne olursa olsun beni yanlız bırakmıyordu!!
Okula gitmemek için her şeyi yapardım ama olanları luciaya anlatıp onunla konuşmalıydım yani sonuçta gidip matthew ve austine anlatamazdım.Evden dışarı çıktığımda her şey benim okula gitmem için yaratılmış gibiydi.Hava güneşli herkes sırıtıyordu.Ben hariç.Aslında gerçekten mutlumuydular yoksa onlar saklıyorlar ben saklamıyormuydum ?Kafamı dağıtmak için farklı şeyler düşünmeye çalışıyordum.Lucia beni görünce hemen boynuma atladı.
''Nasılsın gülööğ??''
Hah lucia bile mutluydu.Adam aklıllı depresyon bile yaşayamıyorum ben ya !
''İyi değilim lucia sana anlatıcaklarım var.''Luciaya carterden bahsetmedim değil yani biz kızız ve bizim de hormonlarımız var demi canım.
Lucia yüzünü buruşturdu merak ettiğini anlamıştım.
Sınıfa girdiğimde carterdan uzak durmaya çalışıyordum.Ama o dibimde oturuyorken kolay olmuyordu.Sürekli bana bakıyordu ve ben de ona bakamadan edemiyordum hadi ama yanında meteor var be gülüm.Ama onunla konuşmayacaktım ona göre basittim ben.Öğle tenefüsüne kadar benimle konuşmaya çabaladı yanımda oturduğu sürece onun bileğine taktığım bileklikle oynuyordu.Benim bileğime bakmak için kafasını çevirdğinde kafalarımız tokuştu.
''Aaağhh ''diye bir ses çıktı benden ne bekliyorsunuz yanı sonuçta...
''özür dilerim ''
''Hep özür diliyorsun zaten ''
Başını öne eğdi.Tamam çok tatlıydı kabul ediyorum.Ah hadi bi susun artık !!Ne yaparsam yapayım uzak duramıyorum beni ona bağlayan bir şey olmalı ama ne?Ayrıca son birkaç gündür yorgun görünüyordu acaba uyuyamıyor muydu?!!
''Bilekliğini takmamışsın''
Dediği karşısında afallamıştım.Bunu merak edeceğini düşünmemiştim veya dikkat edeceğini.
''Seni ilgilendiriyor mu ?''
Homurdanmıştı.İşimizi zor yoldan halledicez diye mırıldandı bi şey diyemediğim sadece sustum.
Birkaç gün boyunca sürekli konuşmaya çabaladı ama ben onu uzaklaştırdım.Onun yanındayken mutlu olabilirdim ama benim de canımı yaktı.VE sonuçlarına katlanmak zorunda.
Bu bir kaç günde her gece odamda karaltılar görmeye başladım uyku sersemliğiyle baktığımda hemen pencereden uzaklaşıyordu.Yanımda dorcy yatıyordu o da sakindi nasıl oluyorda bu kadar sakin oluyordu ki ayrıca tanımadığı birisine kesinlikle havlardı.Bu gece kararlıyım kim olduğunu öğrenicem.Lucia ya anlattığımda ilk başta olaylardan biraz ürktü yanımda kalmayı teklif etti ama ben reddetim çünkü bana birşey olursa onada olur diye ve gece onu arayıp haber vereceğimi söyledim.
Akşama kadar meraktan yerimde duramıyordum kabul ediyorum.
Gece o saatlerde her zamanki rutin işlerimi yaptım.Duşa girdim ve saçımı kurutmadan yattım yaz olduğu için ince bir elbise .Aynı tıkırtıları duymayı bekliyordum ama o ses gelmedi acaba onu beklediğmden haberi mi olmuştu ??
umudumu kaybettim ve uyumak için hafifçe kıpırdandım.O zaman karartıyı yine gördüm elimde olmadan korktum ama belli etmemeye çalışarak uyumaya devam ediyo gibi göründüm.Yanıma iyice yaklaştı.Kahretsin yüzünü göremiyordum ışık arkasında kalıyordu ama çok büyük birisi değildi.Ve herhangibir hareketinde çığlık atarsam zaten dorcy onu hallederdi annemle öyle yetiştirdik de -,-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeniden Başlıyoruz
Fiksi RemajaKaykay yapan bir kız, kaykay hayatı olmuş bir kız. Kaykayı okulundaki yakışıklı,havalı oğlan tarafından kaza sonucu kırılınca mahcup iki taraf ve bir anlaşma.Aşk,arzu ve duygusallık ,ayrılık ve geçmişin acıları. Bakalım anlaşma ikisine neler yaptıra...