İşte Yeniden Başlıyoruz

2.9K 42 13
                                    

Çalar saati parçalarcasına uyandığım uykudan ne kadar hayır gelebilirdi ki ?! Tüm gece dönüp durdum ,lanet yatakta, boynum da tutulmuş,üstüm açık kalmış...Dorcynin ayağımı yalaması ayrı bir dert (korkmayın köpek ahahaha ).işte benim mükemmel ilk lise günüm daha başka ne isteyebilirdim ki ?!

Zorla aldığım duş beni ayıltsada giyinmek işkence gibi geliyor şuan.yıllarca yatıp uyumak ,göt büyütmek istiyorum çok mu !

Saçlarımı kurulayarak geçirdiğim yarım saatin ardından aynalı dolabın başına geçtim renkli gözler,küçücuk bir dudak zayıf ama ruhsal yönden güçlü bir beden.Hep sormuşumdur  renkli göz veriyosunuz tamam ,abi kirpikleri de verseydiniz ya bari ? Kızlarda etkilendiğim yerlerden bitanesidir kirpiklerde aman neyse güzel olmak umrumda değil bi kere .s.s.s

Bunu aklımdan geçirmemle kafama şaplak atmam eş zamanlı oldu.bu iç ses olmamış geri verebiliyoz mu ???

Dolaba boş boş baktığım gerçeği kapıdan gelen anne sesiyle yüzüme tokat gibi indi.dolaptan çıkardığım kot şort-tişort kombini her ne kadarda salaş olsada abi okuyom ben ya ! süslenemem valla ! Merdivenlerden hunharca inerken yere yapışmam günümün en güzel anı olmalıydı ha ?acıyla inlerken annemin yanıma gelip gülmesi işte anne yüreğii !

Yüzümü buruşturarak kalktığım yerden  mutfağa ışınlanma sırasında aklıma dank eden 3 şık:

-Okula neyle gitsem? (FAK)

-Acaba tanıdıklarım var mı ?(hass)

-Daş var mı daş( ne diyorum ben ya daha kimseyi öpmemiş evde kalacak mahluk olan ben ve kafama şaplak )

Dakikalar sonra kaykayım elimde dorcy yanımda yola fırlamam işte bu gerçekten zevk verici durun ve dinleyin!

Dorcynin kulağına fısıldamam ve tasmasından tutup şimdi diye bağırmam ve kaykayla evimizin ordaki yüksek  yokuştan kaymamız işte bu: pahabiçilemez...Dorcy evimizin erkeği de diyebiliriz babam yokken ,bizi terkettiğinde evimize bakmış erkeğmiz. Olmayan babam.beni istemeyen babam evde annemle geceleri korkarken birbirimize sarılıp yatan biz  ama koskaca bi boşluk ve bu boşluğu ben 2 yaşımdayken gelen dorcynin doldurması her ne kadar kız adı gibi de olsa işte neyse.Dorcy bizim polis köpeğimiz evimizin ;body guardı.

Yokuştan zevkle kayarken dorcyle yarış yapmamız hayatımın sıkıcı üzücü anılarını azaltsada etraftaki insanların  öküze bakarmış gibi bakmaları benim titanikteki duyguları yaşamamı engelliyor neyse ya .Rüzgarın saçlarımdan geçmesi ,yüzüme vurması ,bana karşı gelmesi işte benim özgürlüğüm. Okula girerken kaykayımı çevirmem ve durmam işte budur abee !(atarlı ergen qeqe) çıkan sesten dolayı bahçedeki herkesin bakışına maruz kalsamda umursamadan ,dorcynın kulağına fısıldadım bu eve gitmesine yeterdi akıllı köpek o.

Her ne kadar hareketli bir yapım olsa da okul beni sömürüyor sanki geriye sadece somurtkan yüzüm kalıyor aman kimin umrunda hah !

İşte ta ta ta öldün çıq karşıda adriana.korkulu rüyam , esmer bomba.Allah'ın bizden aldıklarını ona vermesi benim suçum değil sonuçta fakat yüzüne yapıştırdığım makarna ahh işte o tamamen benim suçum tamam.

Keşke kıyafetini giymeseymiş diyen iç sesime küfrederken listelere doğru yöneldim.

Sınıfıma bakarken ki heyecan diyeceğim heyecan yok napıyım. kaykay elimdeyken dikkat çekmem  kaykayıma sevgi dolu bakışlar atmama sebep olsada omuz silkip sınıfıma yöneldim. arka sıralara yerleşirken ki mutluluğum paha biçilemezdi.açıkça söyleyeyim inek minek nedir umursamasamda inek değilim -_- kafam alıyor ama çok umursadığım söylenemez hocalar için yetiyor bence.

İşte Yeniden BaşlıyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin