Koncert-Køen!

441 19 0
                                    

Nu er det fredag, vi sidder midt i dansk. Ville ønske tiden gik hurtigt...Men nej..1...2..3.. Klokken går sååå langsomt. Vi har den kedeligste lære på hele skolen. Maya sidder og tripper og kan slet ikke koncentrere sig, griner lidt af hende, haha! Hun skal jo også mødes hendes idoler imorgen!!

-KLOKKEN RINGER-
Maya løb nærmest ud af døren, jeg løb efter! "Maya veeeeeent, ik så hurtigt!" Råbte jeg til hende og grinte! Hun stoppede og og grinte! "Undskyld men er bare såååå spændt!!! Uhh'" sagde Maya heeeelt overgiret!
Vi skyndte os hjem til hende, og Maja tog sine fan ting på! Jeg tog bare en hvid trøje og nogle sorte bukser:

-KLOKKEN RINGER-Maya løb nærmest ud af døren, jeg løb efter! "Maya veeeeeent, ik så hurtigt!" Råbte jeg til hende og grinte! Hun stoppede og og grinte! "Undskyld men er bare såååå spændt!!! Uhh'" sagde Maya heeeelt overgiret!Vi skyndte os hjem til...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

----I Mayas mors biiiil----
Vi er Royal Arana om 1 minut! Maya sidder og tripper og er mega oppe og køre!
Vi er nu ved køen, vi er nogen af de første!! Eller nok nr.20! Hahaah!
Vi stiller os i kø, vi har købt pizza &  Småkager!!
-
Ligepludselig kan jeg se Maya blir mega sur...jeg vender mig og og ser...hende...hvad fanden laver hun her?
---
Uhh! Hmm, hvem er mon hende pigen? ;)
Hahha!
Håber i kan lide den! :D
-Melissa

WithOut Martinus..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora