Sedlen

426 19 1
                                    

Ligepludselig faldt Maya om! Hvad skete der?!
-----
Da jeg vender mig om ser jeg Liva, hun står med en taske i hånden. Har hun seriøst slået Maya i hovedet? Er hun helt væk? "Hvad laver du?!" Råber jeg til Liva, hun griner bare "ikke noget? Hun stod i vejen!" Griner Liva! Jeg henter hurtigt en vagt. Vi går ud med Maya. Er seriøst sur på Liva, Maya har glædet sig i 7 måneder på det her...!

-MARTINUS SYNSVINKEL-
Mig og Marcus løber rundt oppe på scenen! Det er for feeeedt! Men.....vent....hvor er hun henne? Jeg stopper op og glor ned til fansene, de skriger allesammen.
Kigger bagud, der står hun!!! Jeg smiler!
Men hvad? Hvorfor står hun med en vagt, jeg ser hurtigt hendes veninde ligge ned!
Marcus kigger på mig, han dasker til min arm! Jeg glemte Alt om Sangen! Jeg begyndte at synge med igen...Kunne slet ikke koncentrere mig..
Tænkte hele tiden på hende, øhhh...hed hun ikke Mille? JO! Hun hed Mille!
Men...er jeg...nej...Har knap nok mødt hende......'Fokus til koncerten' tænker jeg hele tiden!

-MILLES SYNSVINKEL-
Jeg kunne se & høre koncerten blev lidt mærkelig, Martinus stoppede op og kiggede ud over alle! Han så lidt mærkelig ud, hvorfor? Er der sket noget?
Maya åbnede stille øjne, smilte over hele ansigtet!! Maya skyndte sig op og stå! Vagten fik os hen på vores plads igen!
Ejj, hvor jeg glad, hun nåede at se nærmest det hele! Men Liva...ja, hun var smuttet lige da vi kom tillbage! Hehehe!
Jeg kiggede heletiden på Martinus, han var seriøst køn! Er jeg...? Nej, nok bare lidt pige-Halløj, kender ham jo ik!

Koncerten sluttede, og efter 30 min var de fleste gået. Men mig og Maya skulle snakke med en læge for at være 100% på Maya havde det godt igen!!
Da Maya ikke var helt på toppen, blev hun der i 20 min. Jeg ville lige have lidt luft...
*Udenfor*
Jeg kommer ud, ser en giga bus med ca.7 piger i og 1 dreng. Jeg kigger rund, får øje på Martinus & Marcus! Smile over hele ansigtet! Er det akavet at gå hen til dem? Eller? Mange tanker flyver rundt, men før jeg ved at det siger en stemme bag mig "ej Hej igen", det Martinus' stemme! Jeg smiler og vender mig om "Heeej! Mega god koncert" sagde jeg indført et lillegrin. Martinus lænede sig over mig, så jeg kun kunne se Marcus. Marcus smilede bare, hvaaaa? Men Martinus vendte sig hurtigt om, deres far kaldte på dem! "Det var hyggeligt...Vi ses..." Sagde Marcus. Og Martinus hviskede noget jeg ikke helt kunne høre....De var så skønne..

-Marcus synsvinkel-
"Det var hyggeligt....Vi ses..." Råbte jeg til Mille inden vi gik, og smilede. "Håber seriøst vi møder hende igen.." Hviskede Martinus smilende og vinkede til hende!
"Tinus?" Spurgte jeg, "jaaaaa?" Svarede han smilende. "Hva' synes du egentlig om Mille?" Spurgte jeg ham og smilede kækt til ham! Der var altså et eller andet! "Øhhh..." Hvisker Martinus stille..."Hun er vel sød.." Sagde han men han begyndte at Smile stort efter det! Haha!

-MILLES SYNSVINKEL-
Savner ham allerede...Efter 2 minutter kommer Maya ud. Vagterne fortæller at hun har det fint. Jeg smiler til hende og går ned til bussen igen..!
Vi snakker hele vejen om koncerten!

Efter 1 timer er vi hjemme, er seriøst smadret!
Vi går i seng, liggerlidt på insta og kigger. Da klokken nærmer sig 1, lægger vi os til at sove...kan ikke helt sove, et eller andet er i min bukselomme! Jeg tager det op, det et stykke papir. Tager det forsigtig op, da Maja sover. Der står et nummer, og et lidt utydeligt navn. Noget med "Mrtinuz" eller sådan noget....Vent, der skal jo stå "Martinus" smiler stort, var det derfor han lænede sig over mig?! Jeg skynder mig, at ligge det ned i min skuffe, igen skal jo se det? Jeg ligger mig ned igen, smiler stort og alle mulige tanker kommer igennem mit hovede! Alt i alt, er han dejlig!!!

Tænker hele tiden på Martinus....
------
Håber i kan lide det her lange kapitel, hehehe! :DD
Hvad skal der ske imellem dem? Håber i kan lide det! :)

WithOut Martinus..Where stories live. Discover now