Mig og Maya lå os til at sove kl.23, Maya synes vi skulle være meget friske til imorgen! Hahah!
---
Mig og Maya vågnede kl. 8, der var kommet 50 nye på natten! Sygt nok, der står 250 ca. I køen!
Mig og Maya blir enige om, jeg Skal ud og købe morgenmad.
Jeg går ned i bageren for at finde noget brød. Det faktisk en ok stor bager, hahah!
Der jeg går der ind, og går hen til brødene ser jeg to velkendte drenge! Jeg går lidt hen til dem, indtil ham med det lang hår vender sig om. Han gir mig det største chok, så jeg hopper et skridt tillbage! Han flækker så meget af grin, at han nærmest falder! Hahah! Ham med det korte hår kommer frem, fra skabet med pålæg "marcuuuuuus, lys eller mørk pålægschokolade?" Spørg han Marcus, som ham hed! Ham med det korte hår løfter hovedet og ser mig, han får først et lille chok, men så smiler kæmpe stort! "Hej, hvad laver du her?" Spurgte han. hvordan kender han mig? Han har set mig 1 gang, hahah! "Skulle købe noget morgenmad til mig og min veninde, hah" svare jeg, han smiler og nikker! "Nå, men jeg hedder Martinus, og det her er Marcus" sagde Martinus! "Jeg hedder Mille, og min veninde hedder Maya" svare jeg. Vi står og snakker lidt. Men kommer i tanke om jeg glemte maden "Gud! Mangler at købe brød, hahah! Vi flækker af grin! "Det var hyggeligt, vi ses!" Sagde jeg og gik hen til brødene. "Hejhej!" Råbte det i kor, og gik ud af butikken! Man kunne nærmest se Martinus smile helt her inde fra. Cuteeee!!
-
Jeg løb tillbage til køen, med brødet i hånden! "Det tog sin tid! Var ved ar tro der var sket noget!" Sagde Maya og tog noget brød! "Ja sorry. Der var lang kø" svarede jeg. Tror ikke hun skal vide jeg mødte dem, så flipper hun bare for syyyygt! Haha!Men okay, ligepludselig flippede hun, hun kunne se Marcus & Martinus på vej ind i salen (døren ind til salen var ved køen) alle rejste sig og skrigedede! Hahahah!
Jeg fik øjenkontakt igen med Martinus. Han vinkede stille til mig, og smilede kæmpe stort! Jeg smilede tillbage! Man blir jo helt væk i hans øjne?! De skide flotte!
----
Håber i kan lide den! :D
-Melissa' <3
KAMU SEDANG MEMBACA
WithOut Martinus..
Fiksi PenggemarMille er bleven tvungen med til M&M koncert, af hendes bedste veninde Maya! Hvad sker der til koncerten? Milles forældre er skilt, og derfor bor hendes far i Norge. Men han skal snart flytte op til en lille by i Nordnorge! Og hendes mor, bor i Danma...