Den sidste tid!

431 20 2
                                    

Han vinkede stille til mig, og smilede kæmpe stort! Jeg smilede tillbage! Man blir jo helt væk i hans øjne?! De skide flotte!
---------
Nu er der 3 timer til koncerten, tror der ca. Er 300 i køen! De var alle begyndt og synge noget med 'girls', så tror sangen hedder det! Hahah! Vi kommer ind om 2 timer, da vi kommer ind 1 time før!
-KL.17!!!-
Nu kommer der en masse vagter, og lukker os ind! Har aldrig set Maya løbe SÅ stærkt før! Men altså vi kom op foran! Vi Står faktisk mega lækker! Uhh! Vi står og spiser kiks, og snakker med de andre! Luna og Victoria er ligeved siden af os!
--KL.17.55-
5 minutter til koncerten! Maya står og tripper og græder liiiidt! Jeg står på min mobil, og snapper lidt med nogle af de andre fra klassen!
SÅ KOM DER NOGLE GIGA LYS, alle skreg! Der kom et billede af dem op på stor skærmen, og så begyndte det at tælle ned...10....9....8...7...6...Lige da 5 Kom begyndte alle at synge med! ...5....4....3...2...! De kom hoppende op på Scenen ,"ONE MORE SECOND WITH YOU!" Sang de!
Alle hoppede, nogle græd! Og alle sang med! Det var Så Vildt! Maya stod og græd (glædes tåre,heheh!)
---
Da sangen 'Girls' kom på, Martinus løb hen til "min" række og sang til os, men da "I love it,,uh uh uh" kom på, kiggede han på mig og blikkede, fuuuck han er sød! :) i know, det var nok ikke til mig, men det var sødt alligevel! Haha!

Ligepludselig faldt Maya om! Hvad skete der?!
-----
Uhhh, håber i kan lide den indtil nu! :)
-Melissa!

WithOut Martinus..Where stories live. Discover now