Hjem NU!

370 15 0
                                    

Tænker hele tiden på Martinus....
--------
Mig og Maya, vågner kl. Er 11, og hendes mor har haft ringet og skreven mange gange. "Min mor er ude og shoppe, så hun kommer først hjem kl.19" sagde Maya, jeg nikkede og stillede mig op. Jeg så i spejlet, jeg så forfærdelig ud...Rip altså.
--kl.12--
Tænker hele tiden på sedlen fra igår, og ja....Martinus..
"Maya hvem kan du bedst lide af Marcus og Martinus?" Spurgte jeg lidt nervøst. "Martinus, hva da?" Sagde Maya og smilte. "Åh, ik så meget..." Sagde jeg stille. Hun kiggede underligt på mig. " Mille du kan ikke skjule noget for mig...!" Sagde hun meget drillende! "Øhh, hvad mener du der er jo intet?" Grinede jeg lidt, håbede seri ik hun kunne mærke noget..."Mille....Du jo ved at blive fan....og du vil gerne selv have Martinus, fair nok!" Sagde hun, jeg grinede lidt. Hvad skulle jeg? Jeg nikkede bare, og hun smilte. Altså er stadig ik fan, hahah!

---kl.15--
Mig og Maya aftalte at jeg skulle hjem og pakke mine ting, og så lavede vi en Sleep over! Hygz! Jeg skyndte mig hjem, mega hurtigt, skulle bare hjem NU, og ringe! Jeg var så spændt.
"JEG ER HJEMME!!" Råbte jeg igennem hele huset! "okay!" Svare min mor hurtigt. Jeg går ind på værelset, og smider alle mine ting! Jeg tager min mobil og sedlen frem! Jeg taster det stille ind....
*BIIIIB*
*BIIIB*
Den blir taget, og en velkendt stemme siger noget...
--------
Håber i kan lide den :)) TAK FOR SNART 200! :DD
-Melissa <3

WithOut Martinus..Where stories live. Discover now