I

1.6K 137 20
                                    




Momentalnie oślepił go blask z mocno oświetlonej sali balowej. To tutaj miała się odbyć ceremonia wręczenia nagród za najszerszą działalność charytatywną prowadzoną przez najpotężniejsze firmy w państwie. Największe szychy zebrane w jednym miejscu, wspólnie zapijając drogiego szampana wdawały się w jakże interesujące dyskusje o leku na AIDS, sensie egzystowania i pozbycia się terroryzmu. W powietrzu unosił się mieszany zapach alkoholu i drogich perfum, co sprawiało, że miał ochotę zwymiotować.

Przywykł do takich okoliczności, ponieważ jego ojciec był stałym uczestnikiem lub organizatorem takich spotkań. Kochał ilość uwagi, jaką dostawał. W końcu był jedynym synem Park Hyesunga, sławnego prezesa międzynarodowej firmy Prestigieux, której hotele znane są jako te najlepsze. Nie mógł sobie odmówić uroku i seksapilu, jakim emanował. Idealnie ułożone blond włosy, brązowe oczy i duże, różowe usta - o takiej urodzie i uroku osobistym niektórzy mogą tylko marzyć. Spojrzenia kobiet mówiły same za siebie, a jemu, mimo że nie był typem kobieciarza podobało się to. Jakby się zastanowić, kobieciarz to złe określenie. Park Jimin był gejem. W dodatku cholernie seksownym gejem.

Jimin wolał utrzymywać swój pociąg do penisów w sekrecie. Był w stanie wyobrazić sobie w jaki gniew wpadłby jego ojciec dowiadując się o tym. Pan Hyesung miał wielkie plany co do swojego dziewiętnastoletniego syna. Według ''rozpiski'' miał wkrótce przejąć wielką sieć hoteli rozsianych po całym kontynencie, to wielka odpowiedzialność. Mimo pełnoletności, chłopak nie mógł osobiście decydować o swoim życiu. Od samego początku wszystko było mu dokładnie dyktowane, ale nigdy się nie sprzeciwiał dla świętego spokoju. Mogłoby się wydawać, że człowiek śpiący na pieniądzach i mający wszystko czego tylko zapragnie, nie może być nieszczęśliwy. A jednak. Jimin w wieku pięciu lat stracił matkę w wypadku samochodowym. Zrozpaczony ojciec wpadł w pracoholizm, dzięki czemu firma odniosła tak ogromny sukces. Ojciec często przesiadywał w pracy nawet w święta, czy weekendy. Park został wychowany przez stado opiekunek, brakowało mu matczynej miłości, której nie zastąpią nawet największe pieniądze.

Jimin spojrzał na swojego ojca, siedzącego w grupce mężczyzn w średnim wieku. Wydawało się wtedy, że jego ojciec umiera ze śmiechu słysząc czerstwy żart jednego z nich. Prawda była jednak inna. Chłopak wiedział jakie podejście ma ojciec do konkurencji. Na zewnątrz jednak pan Park był profesjonalnie obojętny, czasami się śmiał i był życzliwy wobec swojego personelu. Odkąd zmarła pani Park nic już nie było takie samo. Blondyn niejednokrotnie został obrzucony obelgami, nie mówiąc już o dostaniu w twarz. Chłopak mimo, że wrażliwy, przyzwyczaił się już do tego, przestając przejawiać jakikolwiek smutek lub ból. Największy jednak ból sprawiały mu panienki sprowadzane co drugi dzień przez ojca.

Sam nie pogodził się jeszcze do końca ze śmiercią matki, dlatego nie szczędził tym dziwkom słownika. Mimo, że uczono go od lat manier wobec dorosłych, nie mógł siedzieć cicho, podczas gdy jego mamusia przewracała się w grobie. Nie mógł patrzeć jak kobiety siadały na jej dawnym fotelu, na którym czytała książki. Jego mama była dobrą kobietą. To ona namówiła Hyesunga do działalności charytatywnych. Była cicha i wrażliwa. Od małego uczyła Jimina szacunku dla kobiet, pragnęła aby znalazł sobie wybrankę lub wybranka, którego będzie kochał. Jak dowiedział się po jej śmierci z listów i pamiętników, tolerowała homoseksualizm i obracała się w takim środowisku. Wiedziała, że jeśli wyda się jakie ma poglądy, pan Park będzie bardzo zły. Niestety. Ten człowiek, który wpadł w wir pracy, nie miał za grosz poszanowania drugiego człowieka.

W szkole nie starał się nawiązywać znajomości. Ludzie chodzący do tej samej placówki wydawali mu się nudni i nie warci jego uwagi. Z samą nauką nie miał problemów. To był przecież jego jedyny obowiązek. Nienawidził szkoły prawie tak samo, jak własnego ojca. Ta myśl go przerażała. Czy był tylko niewdzięcznym szkodnikiem, żerującym na ciężko pracującym ojcu?

Guilty Pleasure [KOOKMIN/zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz