bölüm 1

52 9 8
                                    

  Ayna karşısında soluk uykusuz ve lise formalarıyla ezik bir görünüm ile bakıyordum kendime. Ben Deniz  Annem bana "hadi giyindiysen kahvaltıya koca dana "diye seslendi annemi kırmayarak yorgun bir şekilde tahta basamakları indim. Benim gibi üşengeç bir kızın biricik annesi için yapabileceği tek şey belki seviyorum annemi kim sevmez ki!

  Kahvaltımı yapıp tekrar odama çıktım, saçımı rastgele tarayıp fırçamı firlattım ve saçımı yukardan dağınık bir topuz yaptım siyah az kemirerek yırtmış olduğum siyah ceketimi giydim hava soğuktu iç organlarıma inen bir soğuk .
kıçı donmuş bir panda gibi yürüdüm yağmur yağmaya başladı bulutlar da okulun ilk gününe dayanamamış ağlıyordu. sanki kızgın yağmur gözlerimdeki yaşla karışıyordu yağmurlu gunlerde babam gelirdi aklıma dağa tırmanıştan döndükten sonra arabayla geri dönerken arabanın motoru bozulmuştu o gün aldığı uçurtma kendi kendine uçmuştu ve annemle arabadan indiğimizde kanlar içinde görmüştük onu o günden beri kalbim hep ağlıyor benim uzun siyah saclarim sıkıntıdan dökülüyor beyaz yüzüm mor,mavi gözlerim şiş o gün ilk sigarami içtim ben o gün içimde karanlığın dumanları var sanki karnım boş ve sadece gözyaşları dolu dumanlarla dolu nefret le dolu evet birazcık ponciklik dolu ama ağlamak istediğinde aglayamamak nasıl bir duygu hem ölmek hem ölmemek  gülmek için sadece dudaklarını oynatmak bilmiyorum mutluluk gözyaşlarida bu kadar sogukmu gülmesem cikmayan gamzelerim gözyaşlarıyla dolup tasıyor.Kaçsam yakalanıyorum kaçmasam yakalanmama gerek kalmaz sadece bekliyorum sadece...
****
  Duygusallığı bırkatım okula varmıştım bugün o somurtkanlığımı kenara bırakmıştım bugün yüzüm beyazdı mor değil bakımsız mavilerim bakmaya çalışıyordu ama içimi kimse bilmiyor bilmeselerde iyi zaten ben buraya hem okumaya aslında poncik ruhumu ortaya koymaya geldim .burnumdakin piercing' i sakladım ve yürürken botlarımın bagciklarimi açık unutacağım ki sert birsey üstüme düştü aslında bu uzun boylu neredeyse iki katım olan bu kaslı sert bir erkekti bakıştık üstünden kenarı yuvarlandım o da kalktı zayıf bedenini ayağıyla iktirdi kaşlarımı üzüldüğümü belli eden biçime sokup yerden yardım alıp ayağa kalktım sonra bu sert şeye

bilerek olmadı herhalde neyin havası bu  dedim .

Bana ukala bir şekilde bakıp düsmemeyi öğren o zaman
Dedi

tam birşey diyecektim "seni tutacakken benide yere attin" dedi

"Reflesk" dedim dudağımı buzerek "beni tutanlara pek  alışkın değilim" dedim

Bana "alış o zaman " dedi

onu nasıl dusurdum anlamadım dediğine gore tutarken tekme atmistim reflesklerim kuvvetli biraz, banada alışsınlar Ben diri bir ölüyüm ilk sigaramda öldüm ben ve kaybettiklerime ictigim her dumandan öleceğim belki bin belki daha çok sefer ama birgün biticek ya kaybım bitcek her gün kendimden olan kaybım ya da biri gelicek neyse ... Belki de ölürüm ama Gelicek gelir dimi .

sonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin