Zosypala som sa na barovú stoličku neďaleko Capitolu, usmiala som sa na barmana a čakala na svoj prvý pohárik vodky. Vytiahla som si z kabelky mobil, pohľad mi padol na päť zmeškaných hovorov od Candy a niekoľko textoviek, no ja som ich bezmyšlienkovite vymazala a vytočila maminino číslo. „Ahoj mami. Odišla som od Candy a pravdepodobne prespím v mojom byte, tak sa neľakaj ak neprídem domov. Ráno sa ukážem.“ Zrušila som odkazovku a vypila ďalší pohárik. Zavibroval mi mobil a keď som si prečítala maminino OK, pocítila som pokoj. Môžem sa opiť do nemoty.
„Ale, ale Barbie, čo tu tak sama?“ počula som za sebou. Prudko som sa otočila, pohár s vodkou mi takmer spadol na zem. „Hopla,“ rýchlo ho zachytil a položil naspäť na bar. Bolo zjavné, že alkohol mi už stúpol do hlavy, no musela som sa tváriť, že som to stále ja – slušná nasledovníčka jednej školskej kravy. „Ako vidím, tak aj ty si sám,“ zdvihla som jedno obočie a na tvári sa mi zjavil úškrn. „Čo si budeme rozprávať, tak ako vždy. Sám, hlavne že nie s ňou.“ „Ale, ale. Zase hádky? To asi preto dnes bola nejaká podráždená.“ „Ani nie, proste to čo vždy. Neznesie keď je k nej niekto odporný.“ „To už k nej tým pádom boli dvaja.“ „Známa dvojka, Barbie a Nate hnevajú našu kráľovnú.“ „Znie to vtipne,“ zachichotala som sa a ďalšia vlna alkoholu mi stiekla dole krkom. „Tak ako vždy.“ Zostalo ticho, obaja sme boli ponorení v svojich myšlienkach. „Prečo chceš doučovanie?“ „Vlastne neviem, za všetok čas čo nebudem s Candy som vďačný.“ „Prečo sa s ňou len tak nerozídeš?“ „Sama by si mala vedieť, aké je to ťažké.“ „Lenže ty si proste ty! Si kapitán, si niekto, lenže čo ja? Ja som bez nej nikto. Nikto o mňa nezakopne teraz, nie to ešte potom.“ „Ja som o teba zakopol.“ „Pozor na reči, West.“ „Ako povieš, Carter.“ „Och, sklapni!“ Obaja sme sa zasmiali a ja som sa začervenala. Sedím v bare, pripitá a balím Natea, ktorý neznáša Candy. „A miluješ ju?“ vyšlo zo mňa po chvíli. „Nie. Už dlhý čas nie. Cítim k nej len súcit a nenávisť.“ „Tak to sme dvaja.“ „A.. Chceš niekoho? Myslím, či sa chceš s Candy rozísť kvôli inej.“ „Páči sa mi jedno dievča, povedzme že je nemenované. Lenže, kebyže som s ňou, tak by ju Candy zabila. Alebo skôr ubila na smrť nejakou s jej Vuitton kabeliek, ale zvyšok si ty už vieš domyslieť.“ „To mi ver že viem. Raz som sa pozdravila s chlapcom ktorý ju chcel a týždeň sa so mnou nebavila!“ vybuchla som do obrovského smiechu a spolu so mnou aj Nate. „Keby len vedela, že som tu teraz s jej chlapcom, za ktorého by ona aj dala život a on sa s ňou chce rozísť.“ „Je to ešte vtipnejšie ako to znie,“ dodal Nate, kým nám unudený barman dolieval poháriky. Pozrela som sa na mobil, lebo mi neustále vibroval a pohľad som zabodla na fotku Candy svietiacu na displeji môjho mobilu. „Kašlem na ňu,“ prevrátila som očami a telefón som hodila naspäť do kabelky. „Candy?“ „Áno,“ prevrátila som očami. „Už minule som sa ťa chcel spýtať, ako sa naozaj voláš, ale nikdy som nemohol, lebo tam bola Candy. Takže, kto sa skrýva za princeznou Barbie?“ „Skrýva sa tam Aurora, ktorá má študijné predpoklady na Harvard.“ Nate zakašľal, celá táto situácia bola neskutočne vtipná. „To si robíš srandu!“ vyhŕkol, takmer so slzami v očiach od smiechu. „Takže Barbie možno pôjde na Harvard?“ zakričal so smiechom a pár hláv sa na nás pozrelo. „Tichšie, ty dilino.“ „Dilino,“ doslova plakal od smiechu a keď som ho kopla do kolena, konečne prestal. „Ale dnes večer som len Barbie, čo porušuje pravidlá,“ žmurkla som naňho a ďalší pohárik som vypila na ex. Kývla som barmanovi, nech mi ešte doleje a ten sa po niekoľkých sekundách konečne pohol z miesta, zatiaľ čo Nate si vypol mobil. Kývla som hlavou na mobil a on len prevrátil očami. „Candy.“ „No kto iný,“ zasmiala som sa a vlasy som si prehodila na druhé plece. „Nejdeme niekde inde? Irituje ma ten barman,“ zasmiala som sa. „Jasné. Ale vyberám ja.“ „Žiadny problém,“ vyhlásila som a ochotne som ho nasledovala von do chladnej noci.
„Nejdeš tancovať?“ usmial sa na mňa. „A čo za to?“ „Dohodneme sa neskôr.“ Vyplazila som mu jazyk, kým som podávala kabelku k barmanovi a do ruky mu vtisla nejakú bankovku. „Ak mi z tade niečo zmizne, zavolám na vás mojich bratov,“ zašepkala som mu do ucha a ten so strachom v očiach prikývol. Zasmiala som sa v duchu nad jeho debilitou a rukami som si vošla do vlasov. Spravila som si drdol, pretože moje blond vlasy by boli pravdepodobne všade. Nate ma chytil za ruku a potiahol takmer do stredu parketu, kde už sa všetci vlnili v rytme hudby, ich telá sa navzájom dotýkali, no neboli to tí nechutní ľudia čo sa nevedia správať. Títo ľudia neboli opití ani nadrogovaní, prišli si sem len užívať. Keď Natove ruky skĺzli na môj zadok, zabodla som dýky do jeho hrude. „Povedala si, že dnes porušuješ pravidlá, tak sa predveď Barbie,“ zašepkal mi do ucha a pritom mi jemne zahryzol do ucha. Potlačila som ston a uvoľnila som sa. Moje telo sa hýbalo spolu s tým jeho, moje ruky na jeho krku ho jemne škrabkali a on sa usmieval, tak ako ešte nikdy v prítomnosti Candy. Zrazu ma zaplavila vlna strachu, že sem náhodou príde Candy s jej priateľmi a prichytí nás spolu s Natom. „Nepríde sem Candy?“ šepla som mu do ucha. „Neboj, Barbie. Toto je súkromný klub a ani ona sa sem nedostane.“ Na tvári sa mi zjavil úsmev a keď sa Natove ruky šúchali po mojom chrbte, po celom tele som mala zimomriavky. V tej chvíli som mala chuť ho bozkávať, ale nemohla som. Vlastne, ako povedal on. Toto je môj večer, ja si poruším pravidlá či ona chce alebo nie. Tento večer proste patrí Barbie, nie Aurore. Moje pery sa dotkli jeho krku, keďže som bola o niekoľko centimetrov nižšia ako on a nevedela som, ako zareaguje. Neodtiahol sa, jeho prsty sa ešte intenzívnejšie hýbali po mojom chrbte. „Môžem ťa pobozkať?“ nečakane mi zašepkal do ucha a ja som rýchlo prikývla, neuvažovala som nad následkami. Bolo mi to srdečne jedno. Jeho pery sa pritisli na tie moje, nečakaná vlna vzrušenia zaplavila moje telo a ja som si ruky ešte lepšie preplietla okolo jeho krku. Bolo to také vzrušujúce, nečakané a zároveň plné očakávania, túžby a vzrušenia. Odtiahli sme sa od seba, naše čelá boli opreté o seba a ťažko sa nám dýchalo. „Ak sa toto niekto dozvie,“ začala som, „tak sme mŕtvi,“ dokončil za mňa Nate. „Ale toto je môj večer, takže zabudnime na pravidlá,“ vydýchla som mu na pery a následne ich opäť pritlačil na tie moje.
Ak sa toto niekto dozvie, už nebude žiadna Barbie, žiadny zbor ani žiadna princezná. Myslím, že už ani žiadna Aurora. Ale prečo by to mal niekto vedieť? Je to len na mne, ja udávam hru. Ja sa rozhodnem, či Candy zničím alebo si užijem to, že som získala aspoň na jeden večer niečo, čo Candy miluje viac ako seba.
Pobozkala som Nata Westa a je len na mne, či to nechám zájsť ešte ďalej.
No okej, máte tu dlhšiu sľúbenú časť! :) Ellie bola top top top, ale o tom potom :D Ďakujem že čítate túto story, ďakujem za každý jeden vote a ešte viac za komenty. ♥
A ak chcete novú časť, povinne každý jeden vote. 4 votes a bude nová časť! :D
Xoxo, aj ja vás milujem ♥