Гледна точка на Хари
Докато я държах в обятията си усетих чувство. Не го бях изпитвал отдавна. Не можех да го опиша с думи,сякаш празнината в мен се бе запълнила. Сякаш бях жив отново след Барбара. Не бях казал на Алисън за нея. Като се замисля не и бях разкрил нищо от миналото си. Но как бих го сторил? Ако разбере колко хора съм убил без да ми мигне окото и колко хора съм накарал да страдат нямаше да иска да ме види повече. Не можех да и кажа и истинската причина,поради която заминах за Англия. Не можех да и кажа и за проблема,заради който бях в психиатрична клиника 5 месеца. Щеше да се изплаши от мен и да избяга,а аз не исках това.
-Не очаквах да дойдеш толкова скоро. - каза,след като отдели тялото си от моето. Беше толкова красива. Погалих бузата и.
-Не издържах да стоя далеч от теб. - слях устните ни. Езиците ни се преплитаха в синхрон,а ръцете и галеха врата ми. Започнах да се надървям. Стига Харолд,не бъди такъв перверзник. Защо не можех да се владея по дяволите? Хванах я за ръката и тръгнах към стаята и. Минах покрай приятелката и. Как и беше името? Мели? В момента това нямаше значение.
След като влязохме в стаята заключих вратата и махнах блузата,с която Али беше облечена. Всички дрехи по нея бяха излишни. Късите и панталонки вече бяха на земята,а аз яростно целувах врата и. Притиснах я към стената. Смъкнах черния дантелен сутиен и пред мен се откриха прекрасните и гърди. Започнах да ги мачкам и целувам,докато тихи стонове излизаха от устните и. Насочих едната си ръка към женствеността и и я погалих,докато с другата стисках едната и гърда. Мамка му,дори през бикините можех да усетя колко беше влажна. Затвори очите си и притисна устните си една към друга,стараеше се да е тиха. Ръцете и се плъзнаха надолу по мен и усетих как се опитваше да разкопчае колана ми. Помогнах и да го направи,след което смъкнах тениската си. Погледа и се насочи към боксерките ми. Колебаеше се. Вкарах ръката си под бикините и. Започнах да търкам клитора и бързо,преди да вкарам дългия си пръст в нея. Мамка му. Толкова тясна и влажна. Започнах да го движа бавно,докато тя се превиваше от удоволствие.
-Чувството е приятно,нали? - попитах задъхано. Гласът ми беше по-грапав от обикновено. Тя кимна.
-По-хубаво ли е,отколкото да го правиш сама?
Не получих отговор. Тя погали пениса ми през боксерките. Мамка му,това не го очаквах. Започнах да дишам учестено. Знаех си,че това невинно момиче всъщност е мръсница,която иска да бъде чукана. Здраво. Как бих могъл да и откажа? Бутнах я към леглото и се наместих над нея. Вече и двамата бяхме чисто голи. Вкарах два пръста в нея,но този път започнах да ги движа по-бързо. Тя не издържаше. Лицето и се беше зачервило,беше навела глава назад и стискаше устните си. Краката и трепереха,докато стискаше чаршафите с ръцете си. Беше толкова възбуждащо да я гледам.
-Х-хари,аз ще...
-Да не си посмяла да свършиш сега! - наредих и.
Изкарах пръстите си и доближих пениса си до влажната и вагина. Сложих двата си пръста в устата и,исках да ги оближе. След като го направи продължих да ги вкарвам и изкарвам от устата и. Възбуждаше ме да усещам как ги засмуква.
Наместих пениса си точно пред вагината и. Погледнах я,а тя ми направи знак да продължа. Започнах да го вкарвам бавно и нежно. И преди съм го правил с девствени,но с нея беше различно. Не исках да я нараня. Вече наполовина бях в нея. Мамка му,можех да свърша само от това.
Гледна точка на Алисън
Усетих болка,примесена с удоволствие. Движеше се бавно,като не отделяше погледа си от моя.
-Боли ли? - каза с дрезгав и тих глас. Малко по малко удоволствието заместваше болката. Поклатих глава. Усетих как ме изпълва до край. По дяволите,пениса му беше огромен. Вкарваше го целия в мен,бавно и мъчително. След малко увеличи темпото и усетих еуфорията,която се надигаше в мен. Чух го как изпсува. Виждах как мускулите на ръцете и корема му се стягаха,докато се движеше над мен. Беше толкова секси. Засмука едното ми зърно с устните си,а след това го захапа. Ръката му се премести на клитора ми и започна да го гали,докато ме чукаше. Бях близо,но все още чувствах лек дискомфорт. След още няколко силни и бързи тласъка го извади и свърши върху корема ми,докато дишаше тежко.
След малко взе кърпа и ме почисти.
-Хари,аз..- не можах да продължа. Беше ме срам.
-Какво има,бебче? - видях загрижеността в очите му.
-Не свърших. - бузите ми горяха от срам. Сигурно приличах на домат.
Мъжът се приближи към котето ми и го засмука. Започна да движи езика си бързо около клитора и срамните ми устни. Хванах къдриците му и ги дръпнах леко. Той изстена тихо. Явно му харесваше. Цялото ми тяло се разтресе и усетих силна вълна на удоволствие. Оргазмът ме връхлетя като торнадо. По-разтърсващ от всички до сега. След като свърших Хари се надвеси над мен и ме целуна. Усетих соковете си върху устните му.
Бях сигурна,че Джеси ни е чула,но не можех да мисля за това сега. Вече не бях девствена. Беше странно,но същевременно се радвах,че беше точно с Харолд. Знам,че беше задник и че сменяше настроенията си често. Осъзнавам,че може би щеше да ме накара да страдам. Беше лош за мен,много лош. Но точно това ме привличаше толкова много,че не можех да се контролирам около него.
Надявам се да ви хареса. 💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost In The Dark (Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanficЕдна история за момиче,на което му е омръзнало да бъде добро и момче,което вече не иска да бъде лошо. *Историята съдържа подробно описани сексуални сцени, насилие и убийства.* 16+