BÖLÜM 3

67 11 26
                                    

~Ülke~

Ders bittiğinde telefonumu çıkarıp Nazlı yı aradım. fakat her zaman ki gibi meşgule atıyordu. Okulada gelmemişti. Dün gece olanlardan sonra hiç konuşmamıştı benimle. Ne istedim ki! beraber olmayı! bu kadar basitti isteğim! beraber olmaktı işte. Hanfendi buna müsade etseydi gece harika şekilde bitebilirdi. bazen kendi aklından geçenler sinirimi bozsada fazla takmıyordum. bahçeye çıkıp sırıtarak banklardan birine oturdum. hoş yanımda oturan yapışkan kızlar ilk defa yanıma gelmemişti. sigara paketini elime alıp içinden birtane çıkardım ve çakmak ile yakıp dumanı içime çektim. en sevdiğim şeydi belkide. dumanın yüzüme gelip gözlerimi yakması.. bunu uygulama olarak yapmak ayrı güzeldi fakat yanımda hiç bir kız yoktu. dumanı sakince dışarı üflerken görüş açıma Okul Futbol takımı girdi. kızların hayran olduğu biricik Utku bu gün ilk defa oynamıyordu. Ondan nefret ediyorum.Ölene kadar hemde..

Nazlı yı okul bahçesine girdiğini görünce aldırmadan sigaramı içmeye devam ettim. yanıma dorğu geldiğini hissettiğimde başımı arkaya atıp dumanı hızla dışarı üfledim. "şov yapmayı ne zaman bırakacaksın?" sigarayı yere atıp spor ayakkabımın ucu ile bastırıp ezdiğimde nazlı ya baktım. "Sence? sana şov yapmak hoşuma gidiyor." paketten bir sigara daha çıkarıp tekrar yaktım. "Böyle yapmaya devam edersen kanserden öleceksin!" Nazlı her gün beni uyarsa da ben her gün paket paket sigara içmekten memnundum. Hoşuma gidiyordu. efkâr dan değil.
Göz devirip okulun kapısına yönelince sigarayı hızlıca bitirdim. acele etmem ama 2. dalda direk ağız zevkim bozulmuştu. paketi cebime koyup sınıfa gittim. Nazlı boş bir yere oturmuştu. "Maç var" Ayşe sınıfa elinde duyuru kağıdı ile girip kağıdı panoya asınca sırama oturup ayaklarımı sıraya koydum ve yayıldım."Yine hangi okulun erkeklerine yavşayacaksın Ayşe? En son Bilfen Koleji basketbol takımı oyuncularına yavşayıp numara almıştın" Ayşe göz devirip masasına oturdu. "Bu sefer Amerikan Koleji ile kapışacaklar. Futbol takımı" sandalyede geriye yaslanıp boş boş etrafa baktım. "Futbol takımı mı?" Nazlı bu soruyu sorunca durdum ve ona baktım. "Evet. Hoşlandığın biri var değil mi?" boş bir ifade ile baktığımda alt dudağını dişledi. "saçmalama! sordum sadece!!" iyice kızarıp önüne döndü. "Nazlı! sen manyaksın!" başını kaldırmadan defterini karalamaya başladı. sevgilim farklı birinden hoşlanıyor ve ben hiç birşey bilmiyordum!

~Elif~

kantine Selcan ile birlikte gidip kahve almıştık ama öğretmenlerden biri Selcan ı çağırınca ikizim ile ayrılmıştık. Bu gün yanıma tanımadığım bir çocuk oturmuş,bütün ders göz ucuyla bakmıştı. göz göze gelince kızarmış ve bakışlarını çekmişti. bende hiç bir şey anlamamıştım. yerimden kalktım ve sınıfa yürümeye başladım. daha sonra kitap okumak için çantamdan kitabımı alıp boş sınıflardan birine girdim. tam okumaya başlayacaktım ki kapının tıklatılması ile dikkatim dağıldı. "Elif seninle konuşmam gerek" Yanıma oturan çocuk heyecanlı fakat utangaç bir ifade ile yanıma yaklaşınca kitabımı kapattım. "Evet? fakat fazla uzun sürmesin birkaç dakika kitap okumak istiyorum" başıyla onayladı ve karşıma oturdu. "Telefonunu verebilirmisin?" bu gün kutuya koymamıştım. "Neden istedin?" bana sabırla baktı. "Mesenger kullanıyormusun?" "Evet kullanıyorum" dudakları kıvrıldı ve yüzü daha fazla kızardı. aslında bir erkek ile bu kadar yakın durmak benide utandırmıştı. şu ana kadar bir erkek ile  en yakın temasım sanırım babamlaydı ve küçükken kucağına çıkmıştım. ıhmm..ergenliğe kadar ayaklarını karnıma koyup benimle ve selcan ile uçakçılık oyununu oynayabiliyordu fakat bir sabah ilk reglim ve pijamamın batması ile sanırım soğumuştu benden..s.s.
"Lütfen önemli bir şeye bakmam gerek" en sonunda telefonumu verdim. ekranı açıp kilit tuşunu kaydırdı ve mesenger a girdi. son mesajlar kısmına bakınca yüzü heyecanlı ve mutlu bir ifade aldı. "Elif..ben konuştuğun kişiydim. Ömer" tabi Türkiye de Ömer deniliyordu yoksa adı farklıydı. Bir anlık şok ile dona kaldım. ne yani? beni üzen şerefsiz karşımdamıydı! sinirle sert bir tokat attığımda göz yaşlarım akmıştı. "Beni her gece ağlattın! yakıp bitirdin! tanımıyormuş gibi yaptın! duygularımı çürüttün!!!" bu tepkiyi beklemediği için bana bakıyordu donuk bir şekilde.."Ben..Üzgünüm ama bunu yapmam gerekiyordu" hızla yerimden kalkıp kitabımı aldım. kapıya yönelecekken kolumdan yumuşak bir şekilde tuttu. "Lütfen yapma. bana kızgınsın biliyorum. Ben..çok özür dilerim" kolumu çekiştirdiğimde sarılmak için hamle yaptı fakat onu ittiğimde biraz gerilemek zorunda kalmıştım. ayağım ise sıranın demirine takılmıştı. Ömer ise hala kolumu tutuyordu..kolum havada,ben sıranın üzerinde sırt üstü düşmüş bir pozisyonda,Ömer ise iki bacağımın arasında hiç te iyi olmayan tesadüf bir pozisyondaydı. kapı hızla açılınca ikimizde dona kaldık. Selcan gözlerini iri iri açmış sinirle Ömere bakıyordu. yanında tuvalette karşılaştığımız kız ve başka bir kız vardı. "Lan!!! Küçük piç!! kız kardeşime napıyordun lan sen!!" Ömer hızla geri çekildiğinde sıradan kalktım. fakat selcan ömeri duvara sıkıştırmış yüzüne ağır bir yumruk atmıştı. tuvaletteki kız bir kenarda olanları izlerken diğeri selcan ı hem tutmaya çalışıyor hem ömeri tekmeliyordu. "Lütfen selcan! bir şey olmadı tesadüf üzeri oldu!!" en sonunda kız selcan ı sakinleştirmek için geri çektiğinde kenardaki kız konuştu. "Bu çocuk öyle bir şey yapmış olamaz" Selcan sinirle kenardaki kıza baktı. "Selcan yapma lütfen haksızsın" kız gülümseyince selcan iyice gerildi. "Ceren ne saçmalıyorsun!" selcan tanışmıştı sanırım. diğer kız ise burnundan soluyordu. Ceren hızlı bir şekilde sandalyeyi alıp ömere fırlatınca Ömer başka bir tarafa geçmek ile yetindi. başkası olsa tepki verirdi fakat Ömer bir kere bile selcana ve diğer kıza elini kaldırmamıştı. "Yalnış anladınız. fakat ben yinede çok özür dilerim" sınıftan hızla çıktığında selcan bu sefer bana sinirle baktı "Ne yapıyordun sen!" "Selcan dinle! onu savunmayacağım fakat fazla abarttın!! böyle bir şeye izin vermezdim zaten! Onunda öyle bir amacı yoktu!! herşeyi farklı düşünüp insanlara saldırmaktan vaz geçersen belki İnsan ırkına katılırsın!!" Ne dedim ben! sinirlendiğim için ağzımdan çıkan yalan yanlış kelimeler..bana kırgın bakan kardeşim Selcan..

Merhaba biricik okuyucularım! Hikaye hakkında söylemem gerekenler var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba biricik okuyucularım!
Hikaye hakkında söylemem gerekenler var. 2 bölüm toplam 60 okunma var. bu gayet iyi benim için. fakat..10 vote var arkadaşlar. Bu düşük bir rakam..
bir sonraki bölüme 10 vote gelmezse sanırım 4. bölümü yazmayacağım. (Bu arada Utku gerçeğine çok benziyor s.s.s)

Pembe Hayaller&Siyah GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin