Imi bati in piept

43 4 0
                                    

Dianaaa_16,

Un cititor ca sa-si aleaga o carte care sa-i ocupe timpul urmatoarele zile se uita intai la coperta cartii, apoi la descriere. Daca ii place ce a vazut in coperta si ceea ce a citit in descriere atunci iti va citi cartea. Tu trebuie sa il captivezi din primul capitol si sa dezvalui ce va fi cartea in continuare.

1.Coperta

Coperta ta este destul de sugestiva in legatura cu stilul tau de a scrie si in legatura cu povestea pe care o ai, insa alb-negru nu semnifica insa cel mai bun efect pentru stilul tau. Mi se pare totusi ca (,) coperta precedenta se potrivea mai bine.

Mi se pare totusi ca (,) coperta precedenta se potrivea mai bine

2.Descrierea

Cu toate ca nu ai o descriere atat de ampla, ai reusit prin ea sa-ti caracterizezi cartea si stilul, tot-odata si sa lasi o urma de mister care va fi deslusit pe parcursul cartii, adica ai atras cititorii. Bravo!

3.Prolog

Prologul, cum am spus si la inceput, ca si descrierea, ar trebui sa spuna clar ce tip de carte este cartea pe care o citesti si sa-ti caracterizeze stilul. Prologul tau pare a fi unul mai mult pentru cartile foarte foarte siropoase, cu multa drama, iar cartea ta nu se incadreaza in aceasta categorie. Ti-as recomanda sa il folosesti ca un epilog, in cazul in care cartea se va termina cu protagonistii intr-un moment de afectiune, cum ar fi un sarut.

4.Continutul+Povestea

Continutul este unul adecvat pentru copii cat si pentru adulti, deci e foarte ok.

Ceea ce m-a usor dezamagit in schimb este faptul ca povestea este prea-des-intalnita poveste cu fata care ia 10 la aproape toate materiile si sfarseste impreuna cu cel mai popular baiat din liceu.

5.Stilul

Ceea ce ti-a facut cartea diferita este stilul tau de a scrie. Ador cand intr-o carte de dragoste apar scene de umor in care protagonistii se cearta si fac un schimb de replici care te face sa razi. Stilul tau este unul amuzant, dar in acelasi timp misterios, care nu trebuie sa se opreasca din a scrie carti.

Recomand aceasta carte pentru ca sigur o sa va faca sa radeti si o sa va faca seara mai amuzanta. ❤

#Camy

Sfaturi Şi Critici ConstructiveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum