Nostalgia Pianului Fara Clape

28 4 1
                                    

OliviaHeartstorm,

1.Coperta

Coperata ta intruchipeaza o mana tinand o partitura in flacari, langa un pian negru.
Mana reprezinta truda unui pianist, indeletnicirea cu care a fost harazit acesta, partitura: concentrarea, munca, noptile nedormite, statice, in care protagonistul se straduieste pentru a detine cheia simbolurilor scrise pe aceasta bucata incurcata de hartie. Pianul, rezultatul final, zambetul din coltul gurii la sfarsitul muncii obositoare, rasuflul usurat si sentimentul ca ai adus la realizarea unui lucru: emotia. Negru- seriozitatea, devotamentul, strictetea si perfectiunea, o culoare ce nu te iarta si parca o particularitate ne la locul ei distruge totul. Focul, ardoarea cu care pianistul loveste clapele pianului, parca spunandu-i: "Am reusit, ce mai vrei acum?!", cu brutalitate, cu parul ciufulit, cu maxilarul inclestat si degetele metalizate, toate sunt incluse in povestea relatata de mirifica ta coperta. Felicitari!

2. Descrierea

Ceea ce ma fascineaza la descrierea ta este conceptul de discordanta intre aproximativ toti termenii, ca exemplu: "Ceea ce unul simte, celalalta neaga", "Ea nu crede in iubire, el nu se poate satura de acest concept" sau "Iubire imposibila in termeni morali si atat de posibila in lumea lor.". Prin acesti termeni pe care ii asociezi opus, creezi curiozitatea, conturezi personajele mai cursiv si faci totul sa sune mai bine. Apreciez faltul ca ai realizat concordanta cu coperta cand ai facut referire la muzica si instrumentele acestei arte in secventa: "Aleg sa se descopere cu ajurorul pianului, se resping prin acordurile viorii, se predau unul celuilalt prin muzica." In fragmentul oferit de generozitatea ta maiestrie pui intr-o lumina buna pianul, spunand ca se "descopera" prin el, personifici negativ caracterul viorii scriind ca "se resping" datorita ei. Ador ca ai facut din aceste doua intrunente niste noi personaje care intervin in emotiile traite de acestia. Bravo!

3. Povestea

E cat se poate de interesanta si mai ales oroginala. Nu am mai vazut pana acum o poveste asemanatoare in care, pana la urma, muzica este facatoare de minuni, legand imposibililul. 💯 pentru originalitate!

4. Stilul

Oricine ar putea deduce ca ai un har special, rezultat din lecturat si ai un vocabular extraordinar de avut. Bravo! 🎀

#Camy

Sfaturi Şi Critici ConstructiveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum