1.Coperta
Ideea copertii mi-a placut foarte mult. In aceasta se pot observa cu usurinta cei doi protagonisti stand intr-o parcare. Ceva banal la prima vedere, nu?! Ei bine in parcarea aceea s-au vazut ei prima data, s-a aprins flacara vesnica a dragostei si au venit primele stoluri de fluturasi care isi fac cuib in stomacul tau, prin urmare ideea copertii e extraordinara. Exista o fata foarte draguta, MeganLight care face niste coperti minunate si poti sa-i spui sa-i puna pe protagonisti in aceasta parcare. Te asigur ca iti va face o coperta foarte frumoasa. Nu spun sa iti schimbi coperta definitiv, doar sa incerci la aceasta wattpad-ista si sa compari copertile. Alegi dupa inima ta dupa.
2.Descrierea
"Jessica era o fata oarecare care suferea dupa moartea parintilor ei.Dar totul se schimba cand se muta cu fratele ei mai mare in New York.
Cand se intalneste cu el bad boyul scolii Harry Styles.
Oare va reusi sa il invete sa iubeasca?
Afla mai multe citind cartea!"Aceasta este descrierea cartii tale. Cum am mai spus si voi mai spune, descrierea are rolul de a atrage cititorul, de a atrata lumii care este stilul tau si povestea pe care o spui. Sincer, aceste cuvinte nu m-au atras si o sa spun si de ce.
In primul rand in descriere nu trebuie sa nu ai absolut nici o greseala, astfel arati ca iti bati joc de toti cei care citesc cartea. Tu ai greseli, cum ar fi: "..parintilor ei.Dar..", cand ar fi trebuit sa scrii: "..parintilor ei, dar..". Stiu ca par doar niste greseli minore, si chiar nu vreau sa fiu rea, dar sunt aici sa dau sfaturi. Si cea mai mica greseala, mai ales in descriere este menita sa alunge cititorii, sincer.In al doilea rand, in descriere nu trebuie sa lipseasca expunerea pe larg a expozitiunii, adica a situatiei initiale. Uite un exemplu de descriere care s-ar potrivi:
"Jessica. Un nume simplu pentru o fata simpla. Aceasta Jessica are o viata linistita, ca a oricarei fete de varsta ei, dar ceva ii da peste cap totul. Moartea parintilor ei. Si mai trist este faptul ca aceasta fata nu se mai poate intretine singura, doar cu fratele ei, deci din probleme financiare este nevoita sa plece in New York, practic sa-si ia adio de la viata care a avut-o pana acum si sa locuiasca cu matusa ei, dar ce se va intampla cand aceasta se indragosteste de Harry, un frumos baiat care pune pe jar toate adolescentele din liceu?
Oare va reusi sa il invete sa iubeasca?"3. Povestea
Sincera sa fiu nu am vazut nici un fan fic. cu BTR sau cu Maroon 5, dar cu 1D si Justin Biber sunt sute, sau daca nu mii. Ar trebui sa se stearga aceste carti si sa ramana doar 5, dar foarte bune. Ideea e ca mai exista baieti in lume in afara de Harry Styles si Justin Biber.
Lasand la o parte acest aspenct, povestea aceasta in care fata se indragosteste de Harry, apoi cunoaste restul baietilor si intervine foarte mult umor, dupa ei se cearta, iar se impaca, el o inseala cand e beat/drogat, iar se impaca si tot asa, este iar foarte mediatizata. Exista zeci de carti cu aceasta poveste, crede-ma!
4. Stilul
O sa fiu directa. Stilul tau de a scrie e frumos, dar poate fi retusat, uite un sfat: agata-te de tot ce vede, tot ce aude si tot ce simte personajul! Descrie-l pana la cel mai mic amanunt, de exemplu in prolog, ai spus pur si simplu ca trebuie sa plece in New York pentru ca i-au murit parintii intr-un accident de masina si nu se mai poate descurca cu fratele ei. Aici, in loc sa scrii asta, puteai sa faci mai multe capitole. De exemplu primul sa fie despre cum mama ii pregatea grijulie pachetelul pentru o noua zi de scoala, dupa sa o descrii putin pe mama, apoi sa se auda zgomotul produs de pantofii tatei care cobora scarile si o saruta grijuliu pe frunte pe fiica sa, aici descrie tatal. Dupa toti sa mearga la scoala si sa se produca accidentul (stand pe bancheta din spate si discutand cu mama care şedea linistita pe scaunul din dreapta, aud un claxon prea vinovat, apoi vad cum mii de cioburi vin cu viteza luminii..)
Sper ca te-am putut ajuta si ca vei primi spusele mele ca sfaturi, nu ca si critici. ❤
#Camy