In primul rand, imi pare rau ca te-am facut sa astepti in conditiile in care am spus ca recenzia va aparea duminica trecuta, dar sper ca ce vei citi va merita asteptarea.
Acestea fiind zise, sa incepem:
1. Coperta
Doar eu stiu prin cate transformari si cat de multe batai de cap ti-a adus aceasta controversara coperta, dar in final chiar arata foarte bine. Ghidandu-se dupa titlu si dupa tema dragostei, imaginea construita de tine simbolizeaza perfect doua jumatati ce s-au reunit, mai exact doua jumatati de carte ce s-au unit prin doua suflete imperecheate. Oarecum, imi induce doua idei. Prima: prin dragoste noi ne alegem jumatatea, intregindu-ne trupeste si fiind completi doar cand o avem pe acea persoana unica langa noi (cand o tinem de mana, ca in coperta,sau cand pur si simplu ea se afla in preajma noasta), iar a doua: o carte reprezinta sufletul unui om, astfel in imagine, ea are jumatate de carte iar el jumatate, e ca si cum ea ar avea jumatate de suflet el cealalta jumatate si se unesc in sfarsit, astfel asociind cartea cu sufletul uman. Te felicit pentru ca ai reusit sa-mi transmiti intelesuri si emotii adanci, iar eu iti multumesc pentru asta!
2. Descrierea

Descrierea nu se conformeaza exact tiparul pe care eu il vad perfect unui asemenea tip de text, dar sugereaza ceea ce se intampla in carte, firul povestii si din aceste paragrafe se pot distinge cateva trasatiuri ale personajelor, deci este o descriere buna, fara greseli sau cuvinte prescurtate. Bravo, mai ales pentru ultimul enunt in care ai introdus numele povestirii. Te felicit!
3. Povestea
Nu pot sa spun ca tiparul povestii este original, pentru ca stim amandoua ca nu este asa, adica fata timida si insociabila ce este curtata de baiatul popular care practica si sportul scolii nu este atat de original, dar in schimb, prin abordarea anumitor teme si schimbarea calitatilor unor personaje chiar ai reusit sa iti faci creatia sa iti poarte o anumita tusa personala pe care eu o intalnesc in toate operele tale, anume stilul tau, dar ajungem si acolo. Prin faptul ca Maya era pasionata de lectura, prin faptul ca baiatul defapt nu era atat de infumurat pe cat se credea si chiar era amabil si cu sentimente sincere te-ai facut stapana pe poveste si chiar pot sa spun ca opera aceasta nu este preluata din alte si alte compozitii. Bravo!
4. Stilul
Ca tot vorbisem eu de stil la numarul precedent, i-a venit si randul lui. Cum am spus si in recenzia de la cartea Gemenele Varcolac, scrisa tot de tine, ai un stil autentic ce nu s-a schimbat deloc. Versatilitatea ta se dovedeste a fi incontestabila, abordand carti care nu apartin aceluias gen, de exemplu "Stapana Haitei" sau "Gemenele Varcolac" sunt carti ce apartin categoriei "Varcolaci", iar "Intre Paginile Cartii" este o poveste adolescentina, reala si extraordinara, remarcabila prin firul povestii, prin coperta, prin descrie, dar ceea ce leaga toate aceste elemente este nimic altceva decat stilul tau plin de suspans ce a atras atatia cititori. Eu multumesc divinitatii pentru ca am avut de'aface cu o autoare asa talentata precum faimoasa MeganLight, dar si ca am avut ocazia sa ma imprietenesc cu un om asa frumos ca persoana cu care vorbesc zilnic.
-Camy