Adolescenti draguri, descriere multa.. ce sa mai?! Cartea mea preferata!
1. Coperta
Coperta ta este simpla si la obiect, reprezentand numele creatiei, nume evindentiat de simbolurile Like, respectiv Unlike, simboluri utilizate pe retelele de socialezare frecventate de adolescentii zilelor moderne. "Too ugly" este incadrat alaturi de Unlike.. daca ma gandesc putin si iau situatia asta interpretata, dupa rasfoirea cartii as deduce ori ca Unlike-ul este un semn grafic al negatiei, deci ar rezulta ca fata nu este prea urata pentru iubire si asta ma duce imediat cu gandul la vorbele spuse de Michael lui Abigail inainte de primul lor sarut, cand incerca sa o convinga in privinta frumusetii ei, ori ca pur si simplu sa fii urata aduce Unlike-uri si dupa asta s-a ghidat realizatoarea copertii. Prefer prima varianta, oricum :)
Pe plan opus, "For love" este pozitonat impreuna cu Like-ul si iarasi imi induce doua idei. Prima ar fi ca ideea de iubire este apreciata in viata micutei adolescente si va fi acceptata prea-dorita relatia cu Michael, iar a doua ar fi ca o poza cu doi oameni sarutandu-se strange Like-uri ;)). Iarasi, prefer sa o cred pe prima.
Iata ca o coperta atat de simpla si banala la prima vedere devine atat de complicata si trezeste atatea subiecte controverste. Apropo, nu iti schimba niciodata coperta!
2. Descrierea
Descrierea este un mesaj disperat as putea spune, al lui Abigail pentru Michael cred, dar nu ii inteleg sensul! Poate este scris in perioada in care Michael era cu Rebecca, dar restul povestii? Restul povestii este despre cum Michael incearca sa o convinga sa fie cu el, deci o vede, chiar foarte clar! Nu stiu daca gresec sau nu. Daca paragraful pe catre l-ai adaugat la descriere are un inteles mai profund te rog ma mi-l dezvalui si mie, dar daca nu te-as sfatui sa iti rescrii descrierea. Poti spune despre accidentul fetei de cand avea 5 anisori si ca ranile acelea ii complexeaza toata viata, asta pana cand apare acel baiat care o face sa se simta frumoasa ect. Oriucum, aceasta carte superba trebuie sa aiba o descriere pe masura, asa ca am pretentii in ce te priveste :))!
4. Povestea
Am mai intalnit povesti (mai mult proza scurta), cu fete care se plangeau publicului in legatura cu aspectul lor fizic si ca nu isi vor gasi niciodata pe cineva care sa le aprecieze si iubeasca atat interiorul cat si exteriorul, si ma asteptam la asta si de la cartea ta dupa citirea descrierii, dar am fost profund surprinsa cand mi-am dat seama despre ce este vorba de fapt. Foarte foarte inspirata ai fost cand ti-a venit ideea cartii si chiar as vrea sa stiu si eu secretul despre "Cum sa iti vina idei geniale in 5 minute!" Mi-ar fi de ajutor..
5. Stilul
Asa poveste de miere ar trebui sa aiba si un stil la fel de dulce si placut ochilor. Cursiva, descriptiva si impresionanta, ai resurit sa aduci ideea cartii si sa descrii fiecare moment din viata personajelor cu brio. Esti versatila si asta mi-a placut foarte mult. Intai ai inceput cu viata dadacei pe cand Abby avea 5 ani, o viata linistita, pana la explozie, apoi ai continuat cu povestea din viata unei adolescente cu cicatrici si arsuri pe coapse, traind toate starile, de emotie, teama, plictiseala, pana la extaz, lacrimi si furie. In capiutole ai presarat si momente din viata personajelor secundare, cum ar fi momentul casatoriei lui Harris, sau o zi din viata mamei lui Abby. Un sfat ar fi sa te axezi in principal pe adolescenti si sa faci capitole bonus cu personajele secundare, cu titlul: "Capitol Bonus: Harris", sau "Capitol Bonus: Accidentul". Prima oara credeam ca perspectiva cartii se invarte in jurul dadacei si ca ea este fata "ugly". In orice caz, mi-a placut mult povestea <3
In incheiere vreau sa iti spun ca ai o carte foarte frumoasa si ca merita tot efortul depus in ea, as vrea cat de curand ca Abby si Michel sa fie impreuna si sa accepte asta amandoi. Totodata, tin sa iti reamintesc regula cu creditarea (plata) care este obligatorie. Succes in continuare!
-Camy