Slăbiciunea Lui Sebastian

18 3 3
                                    

AndraCarmina

In primul rand vreau sa imi scuz lunga pauza, de aproximativ 2 luni. In al doilea rand vreau sa ii spun lui AndraCarmina ca imi pare extreme de rau pentru amanari. Acestea fiind zise, sa incepem.

1. Coperta

Coperta ta s-a schimbat de multe ori de la stadiul in care am vazut-o prima oara, deci voi comenta coperta actuala, cea de la media, nu cea veche. Coperta ta este ok din punct de vedere al imaginii, claritatii, ect. Dar, coperta unei creatii trebuie sa intruchipeze mesajul povestirii si al titlului acesteia. Titlul este "Slabiciunea lui Sebastian". Din cele citite, aceasta slabiciune a lui Sebastian este o fata, adica dragostea fata de o fata. In coperta ai o imagine de iubire, intre Sebastian si AJ, foarte bine, ai respectat tema, dar, din cate am citit, personajul care il intruchipearza pe Sebastian este, rece, dur (De exemplu atunci cand mama lui a adus candidate la postul de iubita acestuia, el s-a purtat nepasator, jicnitor intr-un fel)
, deci ar trebui sa incluzi si asta in coperta. Nu spun sa o schimbi, cat sa adaugi niste culori mai reci si boom! Coperta perfecta! 😂👌👌

2. Descrierea

Mie mie mi-a placut mult descrierea ta, mai ales prima si ultima afirmatie. Descrie perfect expozitiunea, adica momentul divortului si fosta lui sotie, cu o mare nota de umor ("cinci ani in care pisca mi-a furat locul meu in pat" "pot sa spun ca m-am transformat intr-o femeie"). Fara greseli. Descrierea mi-a placut mult!

3. Povestea

Povestea m-a captivat de la inceput, nu doar datorita felului tau de a scrie cat pentru simplul si aparent, surprinzatorul fapt ca este din perspectiva unui barbat! Toate cartile citite m-au facut sa ma obisnuiesc cu perspectiva majoritara a unei fete/femei, iar cand am vazut ca toata cartea este din perspectia lui Sebasian, barbat fiind, am ramas usor uimita, citind cartea cu interes. Pe parcurs am descoperit o originalitate fara limite, indepartandu-ma cu mult de tiparul "tocilara+bad-boy", sau "Povestea unei adolescente ", apropriindu-ma de un rationament matur, cu probleme mature ca fiind divortul, sau mama care vrea sa iti gasesti o prietena, ca si descoperii socante din familie. Povestea e foarte foarte buna, structurata perfect si captivanta peste masura. Bravoo!!

4.Continutul

Continut accesibil tuturor

Prin urmare, ai premiul WOW! :))

#Camy

Sfaturi Şi Critici ConstructiveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum