-თავი 4-

688 78 17
                                    

-ჩანიოლ? ჩანიოლი ვინ არის?
-სუმინ გაჩუმდი!_უსაყვედურა ჯონგინმა.
-სუმინი.... რატომ მეცნობა ეს სახელი?_ამ დროს გაისმა ჩანიოლის ბოხი ხმა.
-საიდან უნდა გეცნობოდეს? ეს ჩემი მოსამსახურის უმცროსი და არის. სუმინ სწრაფად ადი ოთახში.
-ჯონგო?
-ადი!
გოგონა გაიქცა,კიბეებზე აირბინა და ოთახში ჩაიკეტა.

-რამდენი წელი გავიდა ძმაო... ახლა რატომ გამოჩნდი?
-აქეთ ვიყავი და შემოგიარე, სახლი რატომ შეიცვალე აქ ჰანთერსაც გაუჭირდება მოსვლა ისეთი დაცვა გყავს.
-მოიცადე.... დაცვას რაუქენი?
-არაფერი ჯონგინ უბრალოდ ფეხებში შემეფეთნენ და მინდორი სისხლით მოვსვარე... ჰაჰ თავის ქალები კიდევ იქვე ლამაზად დავაწყე.
-სულ გაგიჟდი?!
-პრობლემა გაქვს?
-დიახ მაქვს! ჩემს სახლში აკრძალულია მსგავსი საქციელი!
-შენს სახლში?.... შენი ჩემი რამ გაყო? ბოლობოლო 200 წელი ერთად ვიზრდებით.
სუმინი იქვე კედელთან ატუზულიყო რომელიც ჩანიოლს შეემჩნია
-პატარავ მოდი ბიძია ჩანისთან.
-სუმინ არ მოხვიდე! ადი ოთახში! რატო ჩამოხვედი!_უხვიროდა ჯონგინი.
-მოდი საყვარელო.
სუმინი მივიდა ჩანიოლთან, მისული არიყო ბიჭს მაშინვე თვალებზე ვენები დაეტყო.
-ჯონგინ.... ადამიანის ნაშიერს ზრდი?
-გაანებე თავი ხო გითხარი მოსამსახურის უმცროსი და არის თქო?
-ნუთუ?....
ჩანიოლმა სუმინი ხელში აიყვანა, სახით ჯონგინისკენ მიატრიალა, პატარა გოგოს კისერი მოუშიშვლა, ჩანიოლმა სისხლის ფერი თვალებით გახედა ჯონგინს რომელსაც ცივი ოფლი ასხავდა...
-უბიწო პატარის სისხლი ყოველთვის გემრიელია.
ჩაილაპარაკა ჩანიოლმა და სუმინმა მისი ენა იგრძნო კისერზე რაზეც წივილი დაიწიყო და სახეში ჩაარტყა და ჩამოხტა მისი მკლავებიდან, ჩანიოლი გაკვირვებისგან ადგილზე გაშეშდა, სუმინმა ჯონგინთან მიირბინა და მისი ფეხების უკან დაიმალა.
-ჰაჰ რა ნაგლი გოგოა._ჩაიცინა ჩანიოლმა და ხელი ნიკაპზე მოისვა.
-აჰ კარგით რაც არის არის. არმცალია ახლა თქვენთვის, უნდა წავიდე. სამწუხაროა სუმინ კარგად ვერ გაგიცანი, არაუშავს დავბრუნდები._ წამოდგა და სახლიდან გავიდა.. ჯონგინი ჩაიკეცა და ნერვიულობისგან კანკალი აუტყდა.
-ჯონგო რა გჭირს? ჯონგინ?!_სუმინი გამუდმებით უყვიროდა და ანჯღრევდა მას, ცოტახანში სუმინს ახედა და გულში ღრმად ჩაიკრა.
-კიდევ კარგი წავიდა....
ჯონგინმა გოგონა ხელში აიყვანა და ოთახში ავიდნენ,ჯონგინმა გოგონა ლოგინში ჩაიწვინა, გულთან მიიკრა და დაიძინა.

DesireDonde viven las historias. Descúbrelo ahora