თავი 5

231 28 2
                                    

ჯიმინიმ სახლში მიმიყვანა. დამემშვიდობა და წავიდა.

როდესაც სახლში შევედი ანიმ მოირბინა ჩემთან.

-ლისაა, როგორ ჩაიარა საღამომ? 

-რავი ჩვეულერბრივი საღამო იყო. უბრალოდ ვისაუბრეთ და მეტი არაფერი.

-ლისა ვიცი რომ რაღაცავ მიმალავ. სახეზე გეტყობა რომ რაღაც მოხდა და მითხარი მალე.

ანისისთვის არასდროს არაფერი არ დამიმალავს. თავი ვეღარ შევიკავე და მოვუყევი ღველაფერი.

-ამაას მიმალავდი გოგოო -მითხრა სიცილით ანიმ.

-იცი, მას ჩემთვის არ უნდა ეკოცნა. ჯერ კარგად არ ვიცნობთ ერთმანეთს. ისიც არ ვიცი მიყვარს თუ არა.

-ლისა ჩემი აზრით ჯიმინის უყვარხარ.

-არამგონია. მას უბრალოდ მოვწონვარ. მეტი არაფერი.

-ლისა მან გაკოცაა. ეს იმას ნიშნავს რომ უყვარხარ.

არაფერი არ მითქვია. უბრალოდ ავედი ჩემ ოთახში, გამოვიცვალე და დასაძინებლად მოვემზადე.

                 ~მეორე დღე~
-ლისა ადექი ჯიმინიმ რაღაც მოგწერა.

-რა მომწერა

-არვიცი, თვითონ ნახე.

ტელეფონი ავიღე და მისი მესიჯი ვნახე.

*ლისა ვიცი ცუდად მოვიქეცი. შენთვის არ უნდა მეკოცნა. ბოდიში, თავი ვერ შევიკავე. მაპატიე გთხოვ.*

მე არაფერი არ მიმიწერია პასუხად. დავაიგნორე.

*ჩემზე გაბრაზებული ხარ?* -მომწერა ჯიმინიმ.

*თავი დამანებე* -ვუპასუხე მე

*ლისა ხომ მოგიხადე ბოდიში. მეტი რა ვქნა რომ მაპატიო*

*უბრალოდ თავი დამანებე*

*1 საათში გამოგივლი და სადმე წავიდეთ*

ანიმ ყველაფერი წაიკითხა. ტელეფონი წამართვა და ჩემს მაგივრად თვითონ მიწერა.

*კარგი*

ამ დროს მე უარზე ვიყავი. მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა. უნდა წავსულიყავი.

-ანიი რატომ დათანხმდი ჩემი სახელიით?!!

-ლისა ნუ სულელობ. ჯიმინიმ ბოდიში მოგიხადა და შენც უნდა აპატიო. თან გოგოს რომ ჯიმინი აკოცებს მეტი რაღა უნდა. შენგან მიკვირს. ჯიმინი ხომ შენი ბიასია და ძალიან გიყვარდაა. რა დაგემართაა.

-ანი მე იგი მიყვარდა როგორც ბიასი და არა როგორც შეყვარებული.

-მალე შეგიყვარდება როგორც შეყვარებული. აი ნახავ!!

ჩავიცვი შავი შარვალი, ღია ვარდისფერი ტოპი და იგივე ფერის კეტები. ზემოდან კი როგორც წინაზე შავი ჟაკეტი.

                   ~1 საათში~
გარეთ გავედი და ჯიმინის გაჩერებასთან ველოდებოდი.
მალევე მოვიდა მანქანაში ჩავჯექი.

-ლისა ჩემზე ისევ გაბრაზებული ხარ?

-კი

-ესეთი რა ვქენი?!

-ჩვენ ერთმანეთს ჯერ წესიერადაც არ ვიცნობთ და უკვე მაკოცე. თან ეს ჩემი პირველი კოცნა იყოო.

-რაა? შენ აქამდე არავისთვის არ გიკოცნია? -მითხრა მან და სიცილი დაიწყო.

-არ არის სასაცილო -გაბრაზებული ტონით ვუპასუხე.

-კარგი ვსო აღარ დაგცინებ -თქვა და სიცილი შეწყვიტა

ისევ იგივე კაფეში მიმიყვანა სადაც წინაზე ვიყავით. კაფეში შევედით და მაგიდასთან დავჯექით.

-რაზე უნდა მესაუბრო? -ვკითხე მას

-ბოდიში უნდა მოგიხადო. -მითხრა მან და ჯიბიდან პატარა ყუთი ამოიღო. ლამაზად იყო შეფუთული.

-ლისა გთხოვ მაპატიე -მითხრა და საჩუქარი ხელში მომცა. გავხსენი. შიგ ულამაზესი ოქროსფერი ყელსაბამი იყო. ძალიან მომეწონაა. სიხარულისგან ლამის ჩავხუტებოდი...მაგრამ თავი შევიკავე.

-რა ლამაზიაა -ვუთხარი.

იგი ადგა,ყელსაბამი აიღო,თმები გადამიწია და ყელზე გამიკეთა.

-ეხლა მაპატიებ?  -მკითხა მან

-კი -ვუპასუხე. იმიტომ არ მიპატიებია რომ მან საჩუქარი მაჩუქა,იმიტომ რომ იგი ძალიან საყვარელიაა❤❤

A/N

გთხოვთ თუ მოგეწონათ დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ❤

i fell for an idol// park jiminDonde viven las historias. Descúbrelo ahora