თავი 10

145 24 2
                                    

  ~ორი დღის შემდეგ~

დილის 10.00 საათზე ანიმ გამაღვიძა. თვალები რომ გავახილე განერვიულებული სახით მიყურებდა.

-ლისა ჩემი და კორეაში აღარ ჩამოვა. რაღაც პრობლემები აქ იქ. თან ფულიც აღარ აქ. ჩვენც გვითავდება ფული და გადავწყვიტე მუშაობა დაგვეწყო სადღაც რომ ფული რამენაირად ვიშოვოთ.

-კარგი მაგრამ სად უნდა ვიმუშაოთ. -ვკითზე

-ჩემი მეგობარი მუშაობს big hit-ის კომპანიაში და შემომთავაზა იქ მუშაობა. უფროსმაც მოგვცა უფლება ვიმუშაოთ იქ. თან ჯიმინის და ტაესაც ხშირად ვნახავთ იქ. -მიპასუხა მან. ვცადე სიხარულის გრძნობა დამეფარა.

- და ხელფასი რამდენია? -ვკითხე

-ზუსტად არ ვიცი მაგრამ ვიცი რომ ბევრია. -მიპასუხა ანიმ

-კარგიაა... -ვუთხარი მე

ეს ამბავი რომ გავიგე თავიდან ვერ გავიაზრე რომ ჯიმინის იქ ყოველდღე ვნახავდი. ცოტა შემეშინდა კიდეც. მგონია რომ ჯიმიმის ვძულვარ და აღარ უნდა ჩემი ნახვა. მაგრამ მე მაინც ძალიან მენატრება😢
              
                ~ მეორე დღე ~

მეორე დღე გათენდა ლამაზად ჩავიცვი და გამოვიპრანჭე. ცოტახანში ანიმაც დაასრულა ჩაცმა, გამოიპრანჭა, შემდეგ ვისაუზმეთ და წავედით big hit-ის კომპანიაში.

მალევე მივედით იქ. მანქანიდან გადმოვედით და შევედით. წაგვიყვანეს კომპანიის უფროსის კაბინეტში. გავიცანით ერთმანეთი.

-თქვენ bts-ის მენეჯერები იქნებით -გვითხრა კომპანიის უფროსმა და არ მჯეროდა რომ მე და ანი მათი მენეჯერები ვიქნებოდით😱

-ეხლა ბიჭები სად არიან? -კითხა უფროსს ანიმ

-საცეკვაო დარბაზში. თუ გნებავთ მოინახულეთ ისინი და გაიცანით ერთმანეთი-უპასუხა მან. როგორც ჩანს არ ვახსოვდი უფროსს. მე ხომ ჯიმინის შეყვარებული ვიყავი და ყველამ იცოდა ეს. მაგრამ მას არაფერი უთქვამს ამ თემის შესახებ.

დაცვამ მიგვიყვანა საცეკვაო დარბაზთან კარი გააღო. შიგნით რომ შევედით ყველა გაოგნებული სახით გვიყურებდნენ ჩვენ.

-ესენი თქვენი ახალი მენეჯერები არიან. მათი სახელებია ანი და ლისა. ახლა კი გაიცანით ერთმანეთი. -უთხრა დაცვამ.

-ჯიმინ არ მჯერა. ანი და ლისა ჩვენი მენეჯერები არიაან💙 -ტაემ ჩუმად მიუჩურჩულა ჯიმინის.

-კარგია....

ჯიმინის P.O.V

არარსებობს. ლისას ხშირად ვნახავ. იმედია არ შევძულდი იმის შემდეგ რაც მე მას ვუქენი. იგი ყოველთვის მიყვარდა და მეყვარება. სულ მენატრებოდა ლისა. მაგრამ ამ მონატრევას არ გამოვხატავდი.

ლისას P.O.V

ჯიმინი რომ დავინახე გული ამიჩქარდა. ნერწყვს ძლივს ვყლაპავდი. არ ვიცოდი რა მექნა და აკანკალებული ვიდექი კარებთან. ცოტახნის მერე ის დაცვა გავიდა ოთახიდან ბიჭები ეგრევე ჩვენსკენ გამოიქცნენ და ჩაგვეხუტნენ. პირველად ჯიმინი გამოიქცა ჩემსკენ ჩასახუტებლად მაგრამ მე გავწიე უკან. არ მივეცი იმის უფლება რომ ჩამხუტებოდა. მე მასზე ისევ გაბრაზებული ვარ. ძალიან გამიკვირდა მისი საქციელი. ჯერ ხელი მკრა და არ ჩამიხუტა მერე ჩემსკენ მორბის თავქუდმოგლეჯილი ჩასახუტებლად. რა სჭირს?😕
ეტყობოდა მას სახეზე რომ ეწყინა ჩემი საქციელი მაგრამ ღირსი იყო.

პირველმა დღემ ესე ჩაიარა უბრალოდ გავიცანით ერთმანეთი. მალევე წამოვედით იქიდან. ანი მთელი დღე იმის ფიქრში იყო თუ როგორ ჩაივლიდა ხვალინდელი დღე. მე კი უბრალოდ ვიწექი საწოლში და ვფიქრობდი ჯიმინიზე.

A/N
გთხოვთ თუ მოგეწონათ დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ. წინასწარ მადლობა💓 ვეცდები შემდეგი თავი მალე დავდო.

i fell for an idol// park jiminOnde histórias criam vida. Descubra agora