TRRRRR
Jezus ik schrik me dood, het is me telefoon. Heb hem weer eens niet goed op stil gezet. Ik zie dat Eva me belt, hopelijk is het belangrijk want ik had een droom over Dave hihi.
Ik kijk naar de tijd 00:01?!
What the heck, wat moet ze zo laat?
Ik neem maar op...
"Hallo Eva?"
"GEFELICITEERD ALLERBESTE!!!"
Wacht even hoor, mijn pindabrein moet even op gang komen.
Ik ben jarig! Woooohoooo!
"Dankje" zeg ik pittig droog
"Hahaha je beseft het je niet he?"
"Hah nee niet echt nee."
"Geeft niet ik zie je straks op school, dan voel je je wel echt 15 geloof me!"
"Ben benieuwd!"
"Tot strakjes birthdaygirl!"
"Tot op school"Wat moet ik aan op mijn verjaardag?
Het moet niet te zijn want ik moet gewoon naar school....Uiteindelijk heb ik gekozen voor een casual outfit. Dat is wel echt meer mijn ding eerlijk gezegd dan jurkjes en rokjes. Zelfverzekerd trek ik mijn kleren aan. Ik besteed wat meer tijd om me op te maken dan anders. Goedkeurend kijk ik mezelf in de spiegel aan.
Let's go to school !
Ik heb er echt zin in, echt niet omdat we mentor uur hebben en blokuur Biologie. Dus wel ja...
Ik kom beneden en zie een briefje liggen.Heey lieve schat van me!
Van harte met je 15de verjaardag.
Ik moet weer overwerken dus ik zie je van het weekend wel weer!
Omdat je jarig bent ligt hier €10,-.
Haal maar wat lekkers voor je eigen.Xx mam <3
Verrassend, zeer verrassend.
Leuk cadeau, ook echt precies wat ik wou hebben.
Ik rol mijn ogen en ik verscheur het briefje en pleur het in de prullenbak.
Ik fiets naar school en zet mijn fiets altijd op dezelfde plek dus deze keer ook. Ik loop naar mijn kluisje en zie dat hij helemaal versierd is.
Wat leuk gedaan, er zitten stickers op met sweet 15 en er is confetti opgeplakt. Ahaha gekke Eva dat had ze helemaal niet hoeven doen.
Weet gelijk heel de school dat ik jarig ben, joepie. De bel gaat, oh ik dacht dat ik er eerder was dan normaal maar goed. Ik prop mijn jas in me kluisje en vervolgens loop ik naar boven richting het biologie lokaal.
Hij is dicht... ben ik zo laat ?
Ik klop op de deur en ik duw hem een stukje open ik trek de deur achter me dicht. Dan hoor ik wat stoelen bewegen huh?
"SUPRISE!!"
Ik gil het uit!
"Jeetje, ik schrok me een bakkie pleur!"
En ik lach me zelf uit de hele klas lacht mee inclusief Dave.
Eva komt op me afgerend.
Ze springt in mijn armen en knuffelt me. "Was dit allemaal jouw idee?!"
Ze knikt trots.
"En die van mij" sneakt Dave ertussen door."Had helemaal niet gehoeven!" zeg ik oprecht.
"Ach joh, je bent maar één keer per jaar jarig dan mag dat wel" lacht Dave
"Daar heb je een punt Da... uh Meneer Franco" Shit... daar moet ik echt mee oppassen man.
Hij grinnikt en roept de klas bij elkaar.
"Nou jongens dat was even grappig, Maar nu gaan we toch echt aan het mentor uur beginnen"
Ben benieuwd wat hij voor nieuws te vertellen heeft.
"We gaan een klassenuitje houden, omdat jullie er zo goed voor staan!"
Iedereen begint gelijk door elkaar te roepen en te schreeuwen.
"Stilte, want jullie mogen namelijk kiezen wat!"
"Paintballuhh!" roept Boudewijn door de klas heen.
Alle meisjes beginnen al te roepen: "Iew nee dat doet pijn en is echt heel erg vies, straks breken mijn nagels."
Ik en Eva kijken elkaar aan en we schieten in de lach.
Dan roept Thomas: "Laten we gaan zwemmen bij Centerparcs!"
Iedereen is gelijk heel positief.
"Goed idee Thomas, dat gaan we doen!" "Als jullie straks tijdens het blokuur bezig zijn ga ik even op internet zoeken." Ik kijk Dave aan en glimlach. Dan geeft hij mij die sexy knipoog, ik voel me bloed al naar mijn wangen stromen en ik kijk gauw weg.~08-03-17~
Er komt een deel 2 van dit hoofdstuk ( 9. Birthdaygirl 2.0)
Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk! Vergeet die sappige vote niet achter te laten dank u!
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Biologie Leraar. Ft Dave Franco
Teen FictionLize is een normaal meisje die nu naar 3TL gaat... Ze krijgt een nieuwe mentor en docent biologie. Ze hoopt maar dat hij een beetje kan uitleggen want biologe is niet haar beste vak! En dat heeft ze geweten ook hij kan niet alleen maar uitleggen ook...