Ευαpov
-Εύα ξύπνα!Δεν θες να αργήσεις την πρώτη μέρα στο σχολείο!
Άκουσα τη μητέρα μου να φωνάζει..
-Σηκώθηκα καλέ!
Της απάντησα...Πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και γύρισα στο δωμάτιο μου.Φόρεσα βιαστικά μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα με μια στάμπα επάνω,ενα τζιν σορτσάκι,τα άσπρα μου παπούτσια, πήρα το καφέ σακίδιο μου και τα γυαλιά ηλίου μου.
Κατεβηκα στον κάτω όροφο όπου με περίμεναν η μαμά μου και η αδερφή μου.Πήραμε το πρωινό μας όλες μαζί και έπειτα μπήκαμε στο αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε προς το σχολείο.
Ζωήpov
H ώρα ήταν 6 το πρωί...Δεν είχε σηκωθεί κνένας ακόμα..Ήμουν αγχωμένη για την πρώτη μέρα στο σχολείο.Ανυπομονούσα να δω την Εύα!!
Φόρεσα ένα τζιν σορτσάκι, μια εξώπλατη άσπρη μπλούζα με λουλούδια και τα superstar μου.
Πήγα στην κουζίνα και έφαγα ένα πλούσιο πρωινό μαζί με τη μαμά μου.Πήρα το κινητό και τα κλειδιά μου,χαιρετησα τη μαμά μου και έφυγα με τα πόδια για το σχολείο.
Εύαpov
Μόλις έφτασα στο σχολείο πήρα τηλέφωνο τη Ζωή
Ε--Έλα Ζωή μου που είσαι;
Ζ--Στο δρόμο είμαι έρχομαι
Ε--Μην αργήσεις είμαι μόνη μου..
Ζ--Σε ένα λεπτό είμαι εκεί..
Μου είπε και τερματισαμε την κλιση. Μέχρι να έρθει άρχισα να χαζεύω το σχολείο,τους μαθητές που έκαναν βόλτες στο τεράστιο προαύλιο Μέχρι που άκουσα κάποιον ή μάλλον κάποια να φωνάζει το όνομα μου..
Ήταν η Σοφία!!Η Σοφία είναι δύο χρόνια μεγαλύτερή μου και την ξέρω απο το Γυμνάσιο...
Εκείνη την ώρα ήρθε και η Ζωή.Αρχίσαμε να μιλάμε για το καλοκαίρι μας ώσπου ακούσαμε κάποιους καθηγητές να φωνάζουν:<<παιδιά μαζευτειτε σας παρακαλώ>>.Κατευθυνθήκαμε στο εσωτερικό του σχολείου και η καρδιά μου άρχισε να χτυπά τόσο δυνατά!!
Ζωήpov
Ακούσαμε κάποιους καθηγητές να φωνάζουν οπότε κατευθυνθήκαμε προς το πλήθος των παιδιών..Κοιτούσα όλα αυτά τα μαναρια του νέου μας σχολείου και σκέφτηκα:"αρχίζει να μου αρέσει το Λύκειο!" Η ώρα περασε και ο αγιασμός τελείωσε.Εγώ, η Εύα και η Σοφία αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα για να συζητήσουμε όσα συνέβησαν το καλοκαίρι..
YOU ARE READING
~Love~Without~End~
Teen FictionΗ Εύα και η Ζωή...Δύο κορίτσια της πρώτης λυκείου.Τι θα κάνουν μόλις αντικρίσουν τους πρώτους τους έρωτες ύστερα από δύο χρόνια?Θα είναι τα πράγματα όπως τότε ή ο Γιάννης και ο Cameron θα είναι διαφορετικοί?Μια ιστορία δυο κοριτσιών,τα οποία είναι τ...