·{Part~ 4~}·

60 7 0
                                    

Ζωηpov

FLASH BACK

Αλλα παιδιά θα ήταν πολύ ενθουσιασμένα που θα πήγαιναν Γυμνάσιο...Εγώ πάλι Όχι...Είμαι αρκετά αντικοινωνική...Δεν τα πάω Καλά με πολλά άτομα...Ειδικά τώρα στο Γυμνάσιο που θα ήταν τόσα παιδιά...Δεν μου άρεσε καθόλου η ιδέα.. Σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο έκανα ένα γρήγορο ντους και επέστρεψα στο δωμάτιό μου...ντύθηκα...και έφτιαξα τα μαλλιά μου...

Kι έφυγα από το σπίτι...Όταν έφτασα Δεν είδα κανέναν γνωστό..όχι πως θα τους μίλαγα εάν τους έβλεπα αλλά τέλος πάντων...Άκουσα μερικούς καθηγητές να φωνάζουν τα παιδιά να μαζευτούν κι Έτσι κατευθύνθηκα κι εγώ προς τη μεριά που ήταν όλοι μαζεμένοι...αφού τελείωσε ο αγιασμός πήγα σπίτι..

Την επόμενη μερα σηκώθηκα με δυσκολία..πήγα στο μπάνιο έκανα ένα γρήγορο ντους και επέστρεψα στο δωμάτιό μου...φόρεσα ένα τζιν μια γκρι αμανικη μπλούζα ένα καρο πουκάμισο στη μέση και τα superstar μου..πήρα τη μοβ σχολική μου τσάντα κι έφυγα από το σπίτι...Όταν έφτασα είχα αργήσει λίγο...εκείνη την ώρα έλεγαν τα ονόματα των παιδιών που θα ήταν στο Α'1...Μετά από λίγο άκουσα και το δικό μου όνομα..μια καθηγήτρια μας οδήγησε στην τάξη μας και μας έδωσε οδηγίες από που και πως θα πάρουμε τα βιβλία..αφού πήραν όλοι οι μαθητές βιβλία μπορούσαμε να φυγουμε επιτέλους..εκείνη τη μερα γνώρισα την Εύα και την Δημητρα...αρκετά καλές κοπέλες μου φάνηκαν...καθώς έφευγα το ματι μου πηρε ενα ψηλό αγόρι...ήταν τόσο όμορφος..γοητευτικός...ρώτησα την Σοφία..μια φίλη μου από την Τρίτη ποιος ήταν αυτός...Μου είπε πως τον έλεγαν Cameron..Αχ θεε μου τι τέλειο όνομα!!!Επίσης μου είπε πως ήταν το Bad boy του σχολείου...πράγμα που δεν μου άρεσε και πολύ αλλά δεν με χάλαγε κι ολας...

Με τον καιρό μου άρεσε όλο και πιο πολυ...είχα κολλήσει μαζί του..τον είχα ερωτευθεί..Δεν μου έδωσε ποτέ ούτε λίγη σημασία...ήμουν εντελώς ασήμαντη για αυτόν...Πράγμα που πονούσε πολύ...Με την Εύα δεθηκαμε πολύ...ήταν κι εκείνη ερωτευμένη με ένα παιδί τον Γιάννη που έκανα πολύ παρέα με τον Cameron...Όταν τελείωσε η χρόνια κι έφυγαν πονεσαμε και οι δυο μας παρά πολύ...εγώ ήμουν πιο δυνατή...στο αποχαιρετιστήριο πάρτυ της τρίτης η Εύα έφυγες κλαίγοντας Γιατί δεν άντεχε...εγώ έμεινα εκεί..να τον κοιτάζω...Είχα δακρύσει με τη σκέψη πως τον βλέπω για τελευταία φορά...

ΤΕΛΟΣ FLASH BACK

Κι όμως...τα κοριτσια ηταν στο ιδιο λυκειο με τον Γιαννη και τον Cameron...







~Love~Without~End~Where stories live. Discover now