·{part~27~}·

18 2 0
                                    

Γιάννης pov
Παρκαραμε στην παραλιακή.. Εκεί υπήρχαν αρκετές καφετέριες και τουριστικά μαγαζιά... Περπατησαμε μέχρι που φτάσαμε στην Κεντρική πλατεία του σολωμού..  Καθίσαμε σε μια καφετέρια... Παραγγείλαμε όλοι καφέ... Όταν τον ήπιαμε είπαμε να πάμε μια βόλτα..
Γ--που θέλετε να πάμε;;
Κ--εμ.. Παμε να περπατήσουμε στα μαγαζιά;;
Ε-Ζ--Μαγαζιά;;
Είπαν και οι δύο με μια φωνή! Ωχ! Πάει θα τα αδειάσουν τα μαγαζιά!!
Κ--εμ... Ναι...
Ζ--άντε καλέ παμεε
Εγώ γέλασα στον Καμερούν και του έκανα ένα νόημα σαν να του λέω "δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι"... Μπήκαν σε όλα τα μαγαζιά αλλά ευτυχώς δεν αγόρασαν πολλά.. Όταν επιτέλους τέλειωσαν τα ψώνια τους τα αφήσαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε μια βόλτα στην εξέδρα...
Γ--πάμε στον φάρο;;
Ε--απαπα! Που θα περάσω τα βράχια καλέ;
Ζ--ακριβώς αυτό...
Κ--θα σας βοηθήσουμε.. Τι μας έχετε;;
Τραβήξαμε τα κορίτσια από το χέρι.. Τις καθοδηγουσαμε για το που θα πατήσουν κλπ... Όταν φτάσαμε επιτέλους... Καθίσαμε και κοιτούσαμε τη θάλασσα...
Κ--Γιάννη;
Γ--ελα..
Κ--το έχει το πρόγραμμα για αύριο;;
Γ--λοιπόν.. Θα πάμε κατά τις 9 για μπάνιο στον Γέρακα.. Μετά θα πάμε να φάμε σε μια ταβέρνα εκεί κοντά.. Θα γυρίσουμε θα αλλάξουμε θα ξεκουραστούμε κλπ και το βράδυ μου είπαν οι γονείς του Βασίλη να πάμε σπίτι τους...
Κ--τέλεια.. Κορίτσια;;
Ε--δεν εχω πρόβλημα
Ζ--ούτε Εγώ εχω...
Γ-- τέλεια!
Σηκωθηκαμε για να γυρίσουμε .. Η Εύα αναιβηκε στην πλάτη μου και έτσι φτάσαμε πιο γρήγορα... Το ίδιο έκαναν και τα παιδιά... Εν το μεταξύ τα κορίτσια έβγαζαν κάτι στριγγλιες! Με ξακουφαναν! Γυρίσαμε στο αυτοκίνητο... Όταν φτάσαμε σπίτι κάτσαμε όλοι στο μπαλκόνι.. Κάναμε χαζομάρες μέχρι που ακούσαμε τον Βασιλάκη να μας φωνάζει.. Βασικά την Εύα και την Ζωή φώναζε... Για αδυναμία!
Ε--επ!
Είπε και κατέβηκε στην παραλία.. Τον πήρε αγκαλιά και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο... Τον έφερε πάνω..
Ζ--που'σε συ βρε;
Η Εύα έκατσε δίπλα μου και τον πήρε αγκαλιά... Αρχίσαμε όλοι να παίζουμε με τον μικρούλι!!
--κυνηγητό!!!
Γ--γιατί όχι;;
Κ--Ναιιιιι
Ε--χαχα καλα..
Ζ--οο καλά
Κατεβήκαμε όλοι στην παραλία...
--τα αγόρια κινυγανε εμένα και τα κοϊτσια
Η Εύα αρχισε να τρεχει! Εγώ από πίσω της.. Μαλακα τρεχει γρήγορα!! Αλλά όχι αρκετά... Και εκεί που ήμουν σίγουρος ότι θα την πιάσω.. Κάνει μια απότομη στροφή... Και Εγώ βρέθηκα στο πάτωμα... Άρχισε να γελάει.. Ξαφνικά ακούσαμε τον Βασίλη να φωνάζει!! Μας κόπηκε το γέλιο και κοιτάξαμε να δούμε το έγινε.. Ένας άντρας τον τραβούσε!! Ε οχι!! Κανείς δεν πειράζει τον Βασιλάκη!! Τρέξαμε προς τα εκει! Έσωσα μια μπουνιά σε αυτόν τον τύπο!! Η Εύα πήρε αγκαλιά τον Βασίλη που έκλαιγε!!
Ε--σσς όλα είναι εντάξει τώρα!
Τύλιξε τα χεράκια του και τα ποδαράκια του γύρω της... Ο άγνωστος τύπος σηκώθηκε... Ήρθαν και τα παιδιά κοντά.. Η ζωή πήγε δίπλα στην Εύα που προσπαθσουε να ηρεμήσει τον μπομπιρα.. Ο καμ ήταν δίπλα μου και κοιτούσε τον ηλίθιο τύπο... Έκανε μια κίνηση να μου ρίξει μπουνιά αλλά ξέροντας Τι θα κάνει του επιασα το χέρι...
Κ--δινε του!!
--όχι χωρίς τον μικρό!!
Γ--τι θες γαμωτο μου;
--τον μικρό!!
Κ--ρε σήκω και φύγε
--καλαα... Γύρισε να φύγει.. Γυρίσαμε και εμείς να πάμε στα κορίτσια
--όχι τόσο γρήγορα!
Γυρίσαμε να τον κοιτάξουμε και έτρεχε προς τα κορίτσια!! Έτσι και αγγίξεις την Εύα!!! Τρέχω και πέφτω πάνω του με όλη μου την φόρα... Τον κράτησα χωρίς να μπορει να κουνηθεί! Κάποιος γείτονας κάλεσε την αστυνομία που τον απομάκρυνε!!
Επικοινωνήσαμε με τους γονείς του μικρού και τους ειπαμε ότι θα κοιμηθεί μαζί μας... Και πως θα τον πάρουμε μαζί μας αύριο!! Κοιμήθηκε μαζί με τα παιδιά... Καθώς εγώ με την Εύα είχαμε αλλά σχέδια!!

~Love~Without~End~Where stories live. Discover now