Sabah uyandığımda dün neler yaptığımı aklıma geldi şuan ne yapacağımı hiç bir şekilde bilmiyorum o adam beni celal beye şikayet ederse biterim bu gün şirkete gidip telefonumu almak zorundayım bütün eşyalarımı telefonum orda kaldı spor bir tarzda giyindim yanıma biraz para alıp dışarı çıktım bir taksiye bindim şirkete geldigimde biraz tırstım ama yapacak bişey yok giriş kapisindan girer girmez çalışanlar şaşkın bir şekilde yüzüme bakıyordu hiç renk vermeden asansöre bindim asansörde iki kız dedikodu yapıyorlardı
"Dun olanları duydunmu Adnan Bey çıldırdı resmen burda çalışan bir asistan var ya o Adnan Beyin yüzüne su fırlatmış"
"Oha salakmı bu kız nasıl yapmış böyle bir hatayi"
"Herhalde babası zengin aksi takdirde hiçbir yerde iş bulamayacağını bilmesi lazım aman bize ne"
"Aynen bosver"
Duyduklarım beni iyice sinirlendirmiş ti bu adam kendini ne zannediyorduk ı hiç bir yerde iş bulamayacakmışım asansör durduğunda kimse görmeden hızlı hareketlerle kendi odama gittim seri bir şekilde ortalığı kontrol ettim kalemlerimi herşeyim vardı ama çantam yoktu tam masanın altına bakacaksın kapı açıldı fevri bir hareketle kafamı vurdum vay anasını bu bayağı acıdı arkamı döndüm bir adet sinırlı Adnan Kızıltaş la karşılaştım elinde benim telefonum vardı hemen eline uzandım telefonu almak için ama boyu benden uzun olduğu için kolunu kaldırdı yukarı
"Ver şu telefonu çantamıda ver"
"Senin çenen çok düşük başına neler geleceğini biliyomusun bu saatten sonra"
"En fazla ne yapabilirsin sen kimsin" yavaş adımlarla yanıma yaklaştı ellerini saçlarıma geçirip etimi delercesine çekti gözlerimin içine baktı
"Tek çıkşın benim artık benden kurtuluşun yok adam gibi konuşana kadar emrim altındasın gerekirse ağzını iğne iplikle dikerim bana saygı duyman için"
Ellerini saçlarımdan çekti beni sürükleyerek odadan çıkardı neye uğradığımı şaşırdım sürükleyerek otoparka götürdü arabasına fırlatır gibi attı sanki dilim tutulmuştu ilk defa böyle bir muameleyle karşı karşıyayım arabayı hızlı bir şekilde otoparktan çıkardı son anda sesimi toparlayarak"Nereye götürüyorsun beni"
Hafif psikopat gülüşü nü yaptı yine"Evime götürüyorum aslında evime bir sürü kadın girdi ama hepsini becermek için 2 saatliğine evimde tuttum ama seni daha uzun bir süre tutacağım ne zaman saygılı olursan düzgün konuşursan o zaman gidebilirsin önce bana itaat etmeyi öğreneceksin "
"Beni tutamazsın zorla evinde bu ülkede hak var hukuk var"
"Bu ülkenin hakkıda hukukuda benim hala kim olduğumu bilmeyecek kadar safsin herneyse öğrenirsin"
Bu kadar kolay olmamalıydı
'Tamam indir beni bir daha karşına çıkmicam iş te istemiyorum bırak beni"
"Kapat çeneni saygı duyacaksın derken bundan bahsetmedim bütün işlerimi yapacaksın yani evimde temizlikçi gibi"
Yol boyunca sustum böyle bir adama ne denirdiki kendime lanetler okudum çünkü kaşındım resmen salak gibi davrandım o suyu atmasaydım yüzüne şimdi belkide kendi evimde olabilirdim bu işten en hasarsız bir şekilde kurtulmak için her dediğini yapmak zorundayım gerekirse hepsini yapicam yoksa bu adam bana türlü türlü işkenceler uygular araba durduğunda konak tarzı iki katlı bir eve geldik acaba karısıyla bu evdemi oturuyor beni karısına hizmetçi gibimi tanıtacak bunları düşündükçe sinir kat sayım artıyordu resmen kolumdan hızla çekerek arabadan çıkarttı adamları Adnani görür görmez önlerini iliklediler öküzden bu kadar korkmaları normalmi bunlar böyleyse ben ne yapabilirimki koskoca adamlar bizi görür görmez el pençe kesildiler adamlardan biri evin kapısını açtı adnan benle beraber içeri girdi"Ayşe Hanım buraya gelin"
"Buyrun Adnan Bey"
"Al bu kızı üst kattaki odaya yerleştir odadan dışarı çıkmasın benim işim var"
"Tamam Adnan Bey gel kızım sen benimle"
Kadin yaşlı eli ayağı düzgün lisans görmüş bir hanımefendiydi onu takip ederek yukarı çıktık bana odamı gösterdi birkaç eşya verdi temizlenebilecegimi söyledi oda çok modern dizayn edilmişti banyoda renk renk sabunlar vardı tam misafir odası gibiydi giyinme dolabında bir kaç temiz iç çamaşırı vardı iyide bunlar kimindiki e tabi evine o kadar karı kiz götürüyormuş o yosmalardan biridir demekki evlide değil bir sürü kız girmiş yani bu eve hem parmağında yüzükte yok odada sıkıldığım için evi gezmeye başladım benim bulunduğum katta dört tane oda vardı hepsini teker teker gezdim en sondaki oda siyah ve grinin muhteşem uyumuyla dizayn edilmişti bu odanın Adnan in odası olduğu çok belliydi aynı onun gibi kokuyor mis gibi ya hayır ne mis gibisi kötü kokuyor çok kötü Adnanda kötü kokuyor zaten ne kadar saat onun odasında kaldim bilmiyorum ama dışardan ayak sesleri geliyordu ne yapsam acaba aha şimdi beni yakalayacak hemen kapının arkasına geçtim salak gibi gozlerimide kapadım belki gözümü kapatırsam beni bulamaz yani kısaca mala bağladım aynı tavus kuşu gibi kapının açılma sesini duydum tam adımını içeri attı of çok tırsıyorum şuan gözüm kapalı ve hiç ses yok acaba dışarı mı çıktı ama çıksa ayak sesi gelirdi ne oldu ya gözümü acsammi yok açmiyim nefesi çok yakinimdaydi ne oluyor ya"Aç gözünü küçük kedi"
Aha şimdi sıçtım bittim yavaşça gözümü açtım resmen üzerime abanmiş köpek, ellerini duvara koymuş bir şekilde beni izliyor"Şey ben bi odalara bakmak istedim geze geze buraya gelmişim şimdi çıkıyordum"
"Sana ben demedinmi kendi odandan dışarı çıkmayacaksın diye"
"Yo ben duymadim"
"Demek duymadın iyi o zaman gel beraber yatalım duşta alırız bu gün ki yorgunluğumu alırsın seni çok bir hevesli gördüm koynuma girmek için odama kadar gelmişsin ama ben bu pespaye elbiseleri sevmedim keşke gecelik giyseydin"
O.çocuguna bak sen neler ima ediyo"Ne diyosun lan sen köpek ben senin yatağına girermiyim sen kendini ne zannediyorsun senin yatağına senin gibi itler girer"
Bu sefer çok fazla kızdı tam kaçmaya çalışırken belimden tuttu "bırak beni ya bırak""İtler mi girermiş yatağıma iyi bu gece senin tadına bakmalıyım hangi pozisyon da istersin"
"Ya tamam bırak yanlışlıkla dedim ağzımdan kaçtı evime gitmek istiyorum""Güzelim o işler öyle kolay olmuyo sana ne dedim ağzından çıkan her şeyin hesabını vereceksin gel buraya" yatağa zorla yatırdı gözlerinde acayip bir sinir vardı onu çok sinirlendirmiş tim keşke şu dilimi tutsaydım üstüme çıktı ama tam baskısını vermiyordu ellerimi tek eliyle yukarıda sabitledi
"Bırak beni ne olur soylemicem bir daha kötü bişey yapmicam çıkmicam kendi odamdan" resmen ağlayarak çırpınıyordum bir milim oynamadı yerinden
"Bir daha bana karşı gelirsen daha kötüsünü yaparım bu günlerini mumla arasın"
Yataktan kaldırdı beni kendi odama götürdü yüzüme bile bakmadı kapıyı üzerime kitledi ve gitti hemen yatağa girdim bir daha ona karşılık vermicem yoksa ben zararlı çıkıyorum ağlaya ağlaya uyudum hayatımda hiç böyle bir adam görmedim en kısa zamanda bu evden kurtulmayı diledim daha sonra uykunun kollarına kendimi bıraktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTSAĞI (ADDİD)
Romancebu adam bana ne yapıyor korkuyorum gün geçtikçe daha da çok sahipleniyor ya beni hiç evime göndermese