-2-

789 22 15
                                    

Yeni bölüm sadece 3 saat sonra geldi.Dayanamadım.Ben de sizin gibi heyecanlıyım.Diğer bölüme yorum yapıp oylayanlara çok teşekkür ediyorum.İyi okumalar..

Ne demişti ya? Ölüme yaklaşıyosun?Saçma,garip..Ben sadece asosyal olmamak için arkadaş olmaya çalışıyodum ama sanırım yanlış kişiye çarptım.Ve etraftakilerin bakışları da bunu destekliyo.Korkmuştum baya.Korkaktım zaten ben.Biraz da paranoyak.resmen fısıldayarak:

Hıı? Anlamadım ben :/ Ölüm falan ne oluyo?Ayrıca adın ne?Sen kimsin?

-Adım Andy.Benimle konuşma.Ölümünü getiriyosun.

Ben yine kaldım valla.Bana kalsa konuşmayı keserdim ama meraklı olan yapım (ki ondan nefret ederim ) içim içimi kemirmeye başladı.Korktuğumu belli etmeden sınıftakilere baktım.Bana korkmuş gözlerle bakıyolardı.Önüme döndüm ve defterime bişiler karalamaya başladım.Az sonra yanıma bi kız geldi ve kiminle konuştuğumu akli bir sorunum olup olmadığını sordu.Ne diyodu ya?Aklım gayet yerinde benim dedim hatta cırlamış bile olabilirim.Yanında kimse yok biliyosun dimi dedi ve gitti.Ve bir şok daha.Yanında kimse yok da ne demek?İşte yanımda bak Andy..Yavaşça ve çaktırmadan Andy'e baktım.Bir anda beni farketti ve gözlerini bana dikti.Ürkütücüydü.Önüme döndüm.Deftere dediğini yazdım.BENİMLE KONUŞMA,ÖLÜMÜNÜ GETİRİYOSUN.Hala beni izlediğinin farkındayım Andy'nin.Yine yavaşça baktım ve oha.Dondum kaldım.Titremeye başladım.Bana göz bebekleri olmadan bir şekilde pörtlek pörtlek ve kanlı gözyaşlı içinde bakıyordu.Gözlerimi kırptım hatta biraz kapalı tuttum.Açtığım da durum daha kötüydü.Ağzını açmıştı,içinden simsiyah bir duman çıkıyordu.Birden etrafı göremedim.Nluyo yaa?? Anaamm.Yardım et!!Etrafa baktım Andy yanımda değil tam karşımda duruyodu.Aslında göremesem de hissediyodum.Sİyah duman yerini biraz daha açık bir tonda siyaha bırakırken Andy'nin yüzü belirginleşti.Hala bana göz bebeksiz ve pörtlek gözlerle bakıyordu.Birden neredeyse delirmeme sebep olacak yükseklikte ve tonda bir şeyler duydum.Sanırım şey diyordu.LANET,LANET...ÖLÜM,ÖLÜM BEKLİYOR...KONUŞMAA.GİTT...Ben bunları duydum galiba.Beynim dondu bir anda ses gerçekten dayanılmazdı.Bir anda herşey gitti ve etrafımda bana endişeyle bakan onlarca göz vardı.Kendime gelmeye çalıştım.Noldu az önce?Yaşıyo muyum?Gerçek değildi dimi?Olamaz yani gerçek olamaz..Brisi yüzüme su atınca sinirle kendime geldim.Islanmştım.Gerizekalı diye bağırdım.Sonra bunun az önce bana kiminle konuştuğumu soran kız olduğunu farkettim.Neyse neden herkes bana bakıyo?Neden yerdeyim ki ben?Onlarda gördüler herhalde?Yani görmüş olmaları lazım.Ben onlara boş boş bakarken birisi iyisin dimi korkuttun bizi nasıl titremeye başladın öle dedi.Ben tabi herşeyden habersiz yine etrafa bakmaya devam ettim.Bir kaç saniye sonra kafama dank etti.Kimse hiçbir şey görmemiş.Sadfece ben delice titrediğim için meraklanmış ve yanıma gelmişlerdi.İyiyim iyiym dedim ve kalkıp yerime oturdum.Sanırım yere düşerken bacağımı vurdum çünkü acıyordu.Bacağıma bakınca neredeyse küçük dilimi yutacaktım.Bacağıma bir kelime kazınmıştı.LANET..Bu da ne ya?nasıl oldu bu?Harbi fena korkmuş haldeyim.Hemen gözlerim Andy'i aradı.Ve onu camdan dışarı bakarken gördüm.Hemen yanına gittim.Biraz topallıyordum.Yapğmur yağdığını pencereden bakınca farkettim.Hem de baya hızlı ve yoğun yağıyordu.Bende Andy'nin baktığı yere bakmaya başladım.Bir kız şemsiyesini açıp merdivelerden iniyordu.Ve acı son..Kız düştü bildiğin.Öykk..Merdivenlerden düştü ve şemsiyenin ucu boğazına girdi.Andy'e baktım hemen yüzünde pis bir sırıtışla sıraya gitti.o mu yapmıştı..Olabilirdi..Neden ama ya? Bi dakika..Sanırım yine jetonum geç düştü.Kız en son Andy'e bakıyordu ve şemsiyesini açıp merdivenlerden inmeye çalıştı.Andy'e bakıyordu.Bakıyordu....Demek ki,o da Andy'i görmüştü..Görmüştüüü!! Ve ölmüştü.Bu sanırım bir çok şeyi açıklıyordu.

  Jetonum geç düşsede akıllıyımdır aslında.Ve şimdi geçte olsa bişeyler farkettim.Neler fakrettiğimi gözden geçirdim.Şİmdi sınıftan kimse Andy'i görmüyo ama ben görüyorum.Sanırım bazıları da görüyo.Andy onu görenleri öldürüyo.Bu da bana yaklaştıkça ölüme yaklaşıyorsunun anlamını açıklıyor.Tamam geriye bir tek şey kaldı.Lanet...Lanet..Bu ne şimdi? Lanett.Hemde bacağıma kazınmış bir şekilde.Boşverip dışarıya ve kızın olduğu yere gittim.Etrafına bir sürü öğrenci ve öğretmen toplanmıştı.Az sonra ambulans geldi ve kızı götürdüler.Bende fena halde ıslamıştım.Kesin hasta olacağım dedim ve sınıfa geri döndüm.Son dersi ıslak bir şekilde geçirip zil çaldığında dışarı fırladım.Annem beni arabayla almaya gelmişti.İlginçti çünkü annemi normalde çok az görüyorum ve şimdiye kadar hiç beni almaya gelmedi.Neyse okulda yaşadıklarımı belli etmemeye çalışarak arabya bindim.Eve gelince direk odama çıktım.Üstümdekileri çıkarttım ve sıcak bir duş aldım.Daha sonra yatağa girip günün yorgunmluğunu atmak için uyudum.

Lanetli SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin