-3-

665 22 8
                                    

Eveet yeni bir bölümle karşınızdayım :D Vote'ler biraz az ama yine de sınır yok :D :D Yorumlarınız için teşekkür ederim..:D Sizi seviyorum :D :D İyi okumalar :DBiraz kısa oldu ama çok zaman geçmeden yazıyorum. :D

Kabus

Odam da yatıyordum.Birden bir ürpertiyle uyandım.Etrafta bugün okuldaki gibi siyah bir sis vardı.Gözlerim direk Andy'i aradı.O da olmalıydı.Ki karşımda başta çıkaramadığım ama sonra Andy'i olduğunu düşündüğüm bir  tip vardı.Gözleri farklıydı bu sefer hem de çok farklı.Bütün her taraf siyahtı bir tek gözlerinin olması gereken yer maviydi.Açık mavi ama.Yerlerinde boncuk vardı.Göz yerine birer tane açık mavi renkte boncuk.Çok korkutucuydu.Ona baktım bir süre o da bana bakıyordu.Birden kafasını 360 derece döndürdü.Bu sefer gözleri okuldaki gibiydi.Bembeyaz göz yuvarlakları.Pörtlek pörtlek bana bakıyor.Alışmıştım galiba ama yinede korkuma söz geçiremiyordum.Elini bana doğru uzattığında korkuyla bir kaç adım geriledim ve yere düştüm.Elinden siyah odadan daha siyah bir duman çıkıyordu.Farkediyordum siyan dumanı.O duman bana yaklaşırken etraf aydınlanmaya başladı.Ben ise yerde dizlerimi karnıma çekmiş kafamı dizlerim arasına almış bir şekilde bekleyordum.Duman etrafımı çevrelemeye başladığında  korkum daha çok arttı.Bir an bacağımdaki yazı dikkatimi çekti.Fısıldadım yazanı.LANET...Birden o kara duman etrafımdan çekilip gitti.Andy'de gitti.

Sabah terleyerek uyandım.Bir an nerede olduğumu kestirdikten sonra akşma bir kabus gördüğümü anladım.Çok korkmuştm cidden.Etrafa göz gezdirdikten sonra halının üstünde bişi dikkatimi çekti.Bu bir kolyeydi.İçinde de bir resim vardı.Resim sarışın bir kıza aitti ve gözleri oyulmuştu.Kolyeyi çantama koyduktan sonra onu aldığım yer dikkatimi çekti.Burası rüyamda Andy'i gördüğüm yerdi.İçim içimi daha çok kemirmeye başladığında artık ters giden çok kötü şeyler olduğundan emin oldum.e bu işi çözmek bana kalıyordu.Hemen banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkarkenvücudumun çok sıcak olduğunu farkettim.Karnım da ağrıyordu.Sanrım hasta olmuştum.Dün o kadar yağmurda kalırsan olacağı budur dedim kendi kendime.Hemen ateşimi ölçtüm.Baya yükselmişti.Aşağı inip anneme söyledim.Bu 1 hafta annem evdeydi.İşten taşınma izni almıştı.Ama babam erkenden işe gidiyordu.Annem de ateşimi tekrar ölçtükten sonra okula gitmememi istedi ve hastaneye gideceğimizi söyledi.Bende kahvaltı yapıp hazırlandım ve hastaneye doğru yol aldık.

Hastanede

Sıramızın gelmesini beklerken annemin telefonu çaldı.Bir süre konuştuktan sonra acil olduğunu söyledi ve beni yalnız bırakıp dışarı gitti.Ben tek başıma doktora görünecektim.Yapacak bişi olmadığı için sıramı beklemeye devam ettim.Yaklaşık 10 dkakikanın sonunda sıra bana geldi ve doktorun odasına girdim.Muayene falan etti işte klasik şeyler.Sonra ben üstümü düzeltip doktorun reçete vermesini beklerken dikkatimi duvardaki fotoğraflar çekti ve birini gördüğüm an şok oldum.B..Bu fotoğraftaki Andy miydi? Hem de tahminen 10-15 sene önceki fotoğrafta...

Lanetli SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin