GÖÇMEN (Alıntı) "Allah'ın lazı"

540 53 17
                                    

GÖÇMEN (alıntı) "Allah'ın lazı"
------------
"Sen kimsin ula?"

Bilmişce sırıttı Mehmet.

"Kocası"

Adam bir an yanlış anladığını varsayarak gözlerini kocaman açarak adeta pörtletti.

"Efendum?" Mehmet gözlerini devirdi. Zeynep oldukça mahçup duruyordu. Yer yarılsa da içine girebilsem ruh hali içindeydi. Hani korkmuyor da değildi. Oysa Mehmet, karşısında elinde saçmasıyla dikilen bu karadenizliden hiç mi hiç korkmuyordu.

"Diyorum ki? Ben Zeyneb'in..."

"Ula orada duracasun." Sinirlenmişti karşındaki laz oğlu. "Kimsun necisun bilmurum açikcasi çok merakta etmirum... Ama! aha bu saçmanin tadina bakmak istemeyisen defolup gidecesun buradan" kararlı duruşu takdire şayandı. Eğer Mehmet'in umrunda olsaydı.

"Yalinuz!" diye de ekledi laz uşağı.

İşte o biraz sıkardı. Daha Mehmet'in kim olduğunu bilmeden atıp tutuyordu kendince Allah'ın lazı.

"Ben anlatamadım galiba..."

Ve sözü bir kez daha kesildi Mehmet'in. Sıkılmaya başlamıştı artık. Nenesine sözü olmasa karısının elinden tutup giderdi.

"Hâla konişik edeyi... Geri bas ula!"

Arkadan dürtülmeyle yandan bi' bakış attı laz.

"Dursun abi bu uşak bi'şa anlatmaya uğraşi kannımca"

Oh be! diye geçirdi Mehmet içinden. Biri de onu anlamıştı. Karısı geride olan biteni izlerken sessizdi.

"Dün kulağimun dibina patladi saçma. Duymayı, ne di bu uşak?"

"Eniştenum di"

"Nedu nedu?.."

"Eniştendu"

"Uyyyyy. Ula ne zaman oldi? Kim ettu o işi. Ula benum niye haberim yok?"

Sorular birbiri ardına sıralanırken aklına yeni gelmiş gibi elindeki dolu tüfeği Mehmet'e doğrulttu yeniden.

"Bağa bak sari uşak. Yoksa sen bizum kizi kaçırdun mi? Eger öyla bişa ettiysen tabanları yağlamaya başla. Çünkü eldıreceğum seni"
-----------
😁😁😁😁

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖÇMEN (YAKINDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin