Kaizo's pov
Sejak dari kecik lagi,aku admired dia.Lelaki terhebat yang pernah aku jumpa.Dialah orang yang bekerja dibalik bayangan.Tiada siapa yang tau apa yang difikirkannya.Dia tak seperti orang lain. Bila ada dia,sentiasa ada harapan.Dialah yang merancang semua plan operasi kumpulan ini.Mampu membunuh dengan satu tangan bahkan tidak perlu mengotorkan tangannya.Kanak2 yang ditinggalkan dalam kegelapan. Aku nak jadi sepertinya.Aku nak jadi sehebatnya. Suatu hari,dia menghilangkan diri. Walaupun kumpulan ini masih ditakuti,tapi masih tidak sehebat yang dulu.Tanpa lelaki itu,kumpulan ini takkan jadi hebat. Aku terus berusaha untuk menjadi sehebatnya .Dalam pada masa yang sama,aku terus berharap yang suatu hari nanti,aku dapat berjumpa dengan lelaki itu semula . Sehingga kini.....aku masih lagi di bawah kehebatannya.
Kaizo's pov end.....
Kaizo hanya memandang langit biru dengan pandangan yang kosong.Memikirkan perkara yang akan berlaku.Di sebalik hatinya,dia berharap hari esok tiba dengan pantas.Betul ke yang ika merupakan orang bawahan lelaki itu? Kalau betul,aku akan buktikan yang aku sudah semakin kuat berbanding dulu.
Ika:Kau perlu belajar berfikir luar kotak.Bukan dalam kotak.
Ying:Maksud kau?
Ika:Kau kena gunakan kuasa kau dengan cara lain dari yang biasa.Selebihnya kau cari sendiri caranya.
Ying:Boleh ke?
Ika:Sudah tentulah,kalau kau nak makin kuat.Lagipun,aku tak tau apa2.
Fang:Hai korang!
Ying:Ah,fang.
Ika:Sape dia ni?
Ying:Oh ya.Ini fang adik kaizo.Fang,ini ika.Orang bawahan pakcik zul.
Fang:Hai.Jadi korang berlatih ke?
Ying:Mm.Aku akan selamatkan yaya kali ini!
Ika:Mungkin korang patut berlatih dengan master aku.Dia sangat pakar pasal bab ni.Lagi pun,boboiboy akan pulih pada esok pagi.
Tiba2 telefon berbunyi.Ika melihat siapa yang menelefonnya.Dia pun menjawap panggilan telefon tersebut.
Ika:Hai master! Master kat mana sekarang?
Zul:Dalam perjalanan ke pulai rintis.
Ika:Baguslah! Diorang akan dapat jawapan esok hari.
SELAIN ITU......
SEKUMPULAN ORANG BERPAKAIAN HITAM BERKUMPUL..........
YOU ARE READING
SECRET OF WHITE HAIR
RandomSeperti yang kita tahu ..... terdapat rambut putih pada rambut boboiboy.Apa rahsia disebalik warna ini?(story ni cuma rekaan je =3=)