3.fejezet

331 37 1
                                    

,,De az nagyobb kérdés, hogy most, ha nem megyek suliba, akkor haza kell mennem, de... Merre van az a haza?,,

Nos igen. Stiles Jeep-jében ülök, miközben azon gondolkodom, hogy hogyan mehettem bele ilyen pofátlanságba. Stilest alig ismerem, vagyis jobban mondva csak annyit tudok róla, hogy Stiles a neve, és máris ő visz haza. Salynálom, hogy nem volt más választásom.

30 percel ezelőtt

-S-stiles...-makogtam.-nem tudom merre kell haza mennem.

-Akkor majd hazaviszlek csak mond meg az utca nevét, úgy ismerem a várost, mint a tenyetemet.-jelentette ki büszkén, s közben láthatólag kihúzta magát.
Most komolyan mondjam el neki, hogy hol lakom? Végülis nem maradt más választásom. Sóhajtok egyet majd kibököm az utca nevét.

-Whole street 24.-lenézek a cipőmre.

-Okés akkor indulás.-ragadja meg a kezem majd kivonszol az autójához.

A jelen

-Stiles?!-szólítom meg félénken.

-Igen?

-Köszönöm.

-Ez csak természetes.-mosolyog felém

-Jahj ne butáskodj már. -hitetlenkedek. - Szerinted bárki megtette volna ezt értem? Szerintem ott hagytak volna a padlón, még ha vérezni is láttak volna. De te! Te elvittél és meggyógyítottál amit soha nem fogok tudni eléggé megköszönni.

-Uh hát... nincs mit. - szólaleg kissé lesokkolva.
Pár percre rá látom, hogy a fák mozgása lelassul, és megérzem a fék hatását. Leálltunk.

-Zoe. Megjöttünk.-mosolyog rám, de én csak az előttem lévő pusztaságba bámulok. Kicsit megmerevedtem, de aztán rábólintok, és Stiles pedig kiszáll. Lovagisan kinyitja nekem az ajtót.

-Ó nem tudtam, hogy te ilyen ,,gálás lovag,, vagy.-viccelődtem. Felhűzta szemöldökét, majd elmosolyodott.

-Én csak akkor vagyok ,,gálás,, , ha a hölgy megérdemli.-bókol. Akaratomon is kívül, pír ül az arcomra.

-Noss akkor én megyek. Már későre ár, jobb lesz, ha kipihenjük magunkat, ugyanis holnap irány a ,,pokol,,.-nevetek fel majd Stiles is rákezd amitől megjelennek a gödrei. Pisze orra kiszélesedik, és száját száraz röhögcsélés hagyja el. Nevetése oly' édes, mint a méz. Stiles kizökkent az áradozásomból, vagyis ...a gondolkodásomból.

-Akkor holnap tali a suliban.-kaccsint rám.

-Oké. Bye.-intek egyet majd végignézem ahogy beül a -újjonnal tudtam meg- Roscoe-jába és elhajt. Egy kicsit nézem, majd ahogy egyre messzebb megy, elhatározom ideje lenne bemenni. Már épp fordulnák el mikor meglátom, hogy egy közeli háznál parkol le. Az...az lenne az ő háza? Ilyen közel lakik, hozzánk?

-Baszki.-súgom magam elé, sóhajtok egyet, majd kis tétovázás után berohanok a házba.

----------

Szia mia idetévedt embikee... Nos ez a Inu egy újabb része örülök hogy elolvastad. Srry hogy ez ilyen rövid lett, de a kövi hosszabb lesz igérem. Addig is:

1)Legyél rossz!!!(az izgi;))

2)Olvasd a sztorym.

3)Ajánld más embiknek a sztorym.

4)Ha ez kész akkor élvezd az életet :D

****

Pucc.

(͡° ͜ʖ ͡°)

#puszillaktiteket

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Még egy kicsit lejjebb😳
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Na így már jó. 🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
Most pedig nyomd meg ezt a gombot
⬇⬇⬇

INU-Teen wolf-  [Stiles Stilinski] Fanfiction (Magyar)Where stories live. Discover now