5.fejezet

303 21 0
                                    

Gutten Tag!

Előre is szeretném megköszönni a 23 megtekintést!!
Szeri vaaan<3

És még valami!!!

Hogy... Ha... Összegyűlik... 100...megtekintés... Akkor... Hozok... Képeket... A... Szereplőkről...!!!

És amúgy, ha szeretitek a Teen wolfos sztorikat, vagy a Stiles Ff-ket akkor ajánlom a Void-Teen wolf [Stiles Stilinski] Fanfiction (magyar) c. sztoryt. Én egyszrűen beleszerettem az egész sztoryba úgy ahogy van!!!
Komolyan megéri belenézned!!
ヘ( ̄ω ̄ヘ)

Jó olvasást!

,,Nefélj...ránk mindig számíthatsz.-súgja a fülembe Stiles majd akaratlanul is elmosolyodok.,,

________________

-Köszönöm, hogy segítetek.-mondom a fiúknak még mindig a hálámra utalva.

-Nincs mit, de már vagy ezerszer köszönted meg.-nevet fel kínosan Stiles.

-Tudom. De nem lehet eléggé megköszönni.-mondom majd kínos csend ül a házra. Scott töri meg.

-Már jöhetnének a többiek is.-néz az órájára.

-Ja.-helyeselek.

Javaslom, hogy üljünk le addig a fotelra, és nézzünk valamit a tévében. Anyáék csak este jönnek haza valamikor 1:30 fele szóval van időnk. Bemegyek a konyhába és viszek nekik kólát. Mikor meglátják a kezemben az üdítőket csak egy hálás pillantást vetnek rám, utánna pedig fenékig kiürítik a poharakat. Én is leülök a fotelra és amikor már oda jutnánk, hogy bekapcsoljuk a tévét, megékeznek a többiek. Míly' meglepő. Sóhajtok egy ,,fájdalmasat,, majd kinyitom az ajtót. Bejönnek és leülünk a szőnyegre. Belekezdek.

-Szóval akkor szerintem kezdjük a bemutatkozásnák.-javaslom.

-Oké. Kezdem. Kira vagyok kitsune.-nevet fel majd meglöki a mellette ülő vörös hajú lányt.

-Au...-fogdossa meg a vállát utánna ő is belekezd- Lydia vagyok és banshee.

-Szóval akkor én Malia vagyok és prérifarkas.

-Én pedig Liam és vérfarkas.-mosolyog édesen a barna hajú srác vagyis-Liam.

-Én Zoe vagyok és... Inu.-a térségben megfagy a levegő.

-Hogy mi?-kérdezi a prérifarkaslány, Malia.

-Inu.-válaszolom lesütött szemekkel.

Mielőtt még szóra nyithattam volna a szám Stiles megelőzött és mindent elmagyarázott. Szóról szóra. Nos...hogy is fogalmazzak. Vagy annyira jó a memóriája és annyira figyel rám vagy nem tudom, hogy hogy a francba csinálta. Tátott szájjal bámultam Stilest amit ő is észrevett és csak szélesen elmosolyodott.

-Csukd be a szád, mert belerepül egy légy.-nevet fel Scott.

-Ehm bocsi.-pirulok el.

-Van még egy alak. Elsőre nem lesz valami szimpi, de szerintem bírni fogod.-biztat Stiles, de nem tudja leplezni aggódását.

-Biztos jófej.-nyugtatom és mosolyra húzom a szám.

-Szóval akkor miért is kellett így összeülnünk?-nyugtalankodik Malia.

-Zoe még nem tudja használni, kordában tartani erejét és segíteni akaro...vagyis akarunk neki.-komolyodik el Stiles.

-Pontosabban még azt sem tudom mi az erőm.-vallom be.

INU-Teen wolf-  [Stiles Stilinski] Fanfiction (Magyar)Where stories live. Discover now