Οριστε; Καθως εκει πανω κοντα στην εισοδο ειχε πολλη φασαρια σκεφτηκα οτι δεν ειχα ακουσει καλα...
"Θα ειμαι δικαιος μαζι σου" συνεχισε ο Ντειβιντ."θα σου δωσω εναν μηνα περιθωριο για να της βγαλεις αυτο υο γκριζο καρο ταγερ".
Κοιταξα το γκρι καρο ταγερ μου.
"Πανευκολο" ειπε καποιος στον Ντειβιντ και εγω σκεφτηκα: βρε τους αθλιους! Ο κοσμος ειναι γεματος απο σεξομανεις! Και απομακρυνθεικα προτου τους καθαρισω και τους δυο. Επεστρεψα στη Λιζα και την Μπονι εξω φρενων. Ειχα καταλαβει πολυ καλα τι σκαρωνε ο Ντειβιντ. Υπεθετε οτι εγω δεν θα επευτα στο κρεβατι με κανεναν επειδη τον εχω αποριψει.
"Καθοικι" ειπα μεγαλοφωνα.
Ετσι μου ερχετε να το κανω με τον Καλβιν Μορισεϊ μονο και μονο για να εκδικηθω τον Ντειβιντ . Ομως ετσι δεν θα ειχα τροπο να εκδικηθω τον Μορισεϊ. Κυριε ελεησον ειμαι λοιπον πολυ χαζη.
"Τι επαθες;" με ρωτησε η Λιζα οταν γυρισα στο μπαρ. "Του μιλησες".
"Οχι. Μολις τελειωσετε το ποτο σας φυγαμε"
Γυρισα προς τη μερια τους και τους επιασα να με κοιταζουν.
Καλ pov
"Να την" φωναξε ο Ντειβιντ. "Σου ειπα οτι θα ξαναγυρισει. Τρεχα να την καμακωσεις μεγαλε"
"Χμ, Ντειβιντ..." αρχισα να λεω.
"Το στοιχημα ειναι στοιχημα".
Ο Καλ αφησε το αδειο ποτηρι του στο τραπεζακι και εκανε μερικους γρηγορους υπολογισμους . Η κοπελα δεν φαινοταν να περναει καλα, αρα ισως να μην δυσκολευοταν να την πεισει να φυγουν απο το μπαρ και να πανε για φαγητο.
"Κοτα να δεις Ντειβιντ το σεξ δεν παιζει. Ειμαι φτηνος αλλα δεν ειμαι παλιανθρωπος. Αν θελεις να στοιχηματισουμε δεκα δολαρια για ενα καμακι συμφωνη αλλ αυτο ειναι ολο. Δεν στοιχηματιζω για τιποτε που να εχει διαρκεια" ειπα.
"Α, οχι θα στοιχηματισω επιπλεον για το καμακι: δεκα δολαρια αν φυγεις μαζι της. Αλλα τα δεκα χιλιαρικα ισχυουν. Αν χασεις..." μου ειπε χαμογελωντας." Στεκεται εκει και σε πετιμενει"προσθεσε με τσιριχτη φωνη.
"Ποιος περιμενει; Μηπως εισαι με καποια;" ρωτησε η Σινθι που μολις ειχε επιστρεψη.
Διαολε σκεφτικα.
"Καλ;" ειπε ο Ντειβιντ.
"Καλ;"ειπε η Σινθι.
"Ονειρο" ειπε ο Τονι.
YOU ARE READING
Όλα αυτά για ένα στοίχημα
RomanceΤη θα γίνει όταν η Μιν θα μάθει για το στοίχημα που έβαλε ο Καλ με τον πρώην της για να την ρήξη στο κρεβάτη...?Θα εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να εκδικηθεί τον Καλ ή θα παραδοθεί στην ΑΓΑΠΗ???