"Ασ το παρουμε απο την αρχη" ειπε τεινοντας της το χερι του." Ειμαι ο Καλβιν Μορισεϊ αλλα οι φιλοι με φωναζουν Καλ".
"Μιν Ντομπς" του εσφιξα το χερι " και οι φιλοι μου θα με ελεγαν απερισκεπτη αν εφευγα απο το μπαρ με εναν αγνωστο".
"Στασου". Εβγαλε το πορτοφολι του και πηρε εικοση δολαρια." Αυτο ειναι για το ταξι. Αν φερθω απρεπως θα παρεις ταξι και θα φυγεις".
Τσιμπησα το χαρτονομισμα απο τα δαχτγλα του.
"Αν φερθεις απρεπως θα σου σπασω τη μυτη".ειπα και διπλωσα το χαρτονομισμα ανοιξα τα δυο πανω κουμπια της μπλουζας μου και το εχωσα κατω απο το σουτιεν μου. Σηκωνοντας το βλεμα τον τσακωσα να κοιταζει το πλουσιο στηθος μου. Ειμουν σιγουρη οτι θα πετουσε καποιο σχολιο ομως εκεινος απλως μου χαμογελασε.
"Λογικη αποψη " μου ειπε" Παμε λοιπον για φαγητο" προσθεσε και εγω υπενθυμισα στον εαυτο μου οτι οφειλο να αγνοησω το ομορφο στομα του.
"Πρωτα θα μου υποσχεθεις οτι θα σταματησεις τα ανοστα κλισε σχολια" του πεταξα κι αμεσως ειδα το σαγονι του να σφιγγεται.
"Οτι πεις"
"Κι αλλο κλισε. Υποθετω σου εχει γινει δευτερη φυση. Ας ειναι το τζαπα φαγητο ειναι παντα καλο". Πηρα τη τσαντα μου απο τη μπαρα " φυγαμε" δηλωσα.
Προχωρησε χωρις να του δωσει την ευκαιρια να πει κατι και ο Καλ την ακολουθησε προσσπερνωντας μια ξαφνιασμενη Λιζα και μια ενθουσιασμενη Μπονι. Ανεβηκαν τη σκαλα διεσχισαν το πλατυσκαλο και εφτασαν στην εξοδο. Το τελευταιο πραγμα που ειδε η Μιν καθως εβγαιναν ηταν το νευριασμενο υφος του Ντειβιντ.
Η βραδια εξελισσοταν πολυ καλυτερα απο τις προβλεψεις της.
Γειαααα σας
Λοιπον τρειτο κεφαλαιο( part6) για σημερα λιγο μικρο βεβαια.
Ελπιζω να σας αρεσε μιν ξεχνατε να βαζεται☆ αν θελετε!!!
Αυτη ειναι η Σινθι(😡😈) θα την γνωρισουμε καλυτερα στο επομενο κεφαλαιο οπως και τον Ντειβιντ(😈😈😈)👇👇
Κλνχτ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
VOUS LISEZ
Όλα αυτά για ένα στοίχημα
Roman d'amourΤη θα γίνει όταν η Μιν θα μάθει για το στοίχημα που έβαλε ο Καλ με τον πρώην της για να την ρήξη στο κρεβάτη...?Θα εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να εκδικηθεί τον Καλ ή θα παραδοθεί στην ΑΓΑΠΗ???