Καλ pov
Ακουγοταν εξαλλος αλλα οταν γυρισα ο Ντειβιντ χαμογελουσε. Την αβαψα σκεφτηκα και ανταπεδωσα το υποκριτικο χαμογελο.
"Ντειβιντ. Σινθι. Χαιρομαι που σας βλεπω".
"Γεια σου Καλ" ειπε η Σινθι "Πως παει;"
"Θαυμα. Καλητερα δεν γινεται. Κι εσυ φαινεσαι μια χαρα" ειπα ενω κοιταξα πισω της τον Ντειβιντ λεγοντας μεσα μου: Παρτη να χαρεις . " Ντειβιντ εισαι πολυ τυχερος".
"Αληθεια" ειπε εκεινος
"Που βγαινεις με τη Σινθι" διευκρινισα.
"Μολις συναντηθηκαμε τυχαια" ειπε η Σινθι και γυρισε τον ωμο της σε μενα και κοιταξε τον Ντειβιντ.
Η Σινθι απο κοντα ηταν πολυ γοητευτικη . Και απο μακρια. Στην ουσια οπως κι αν την εβλεπες ηταν χαρμα οφθαλμων γι'αυτο κι εγω καταληξα να της λεω παντα ναι.
"Και βεβαια" ελεγε τωρα ο Ντειβιντ." Θα μπορουσαμε ισως να φαμε μαζι αργοτερα" και με κοιταξε με ενα θριαμβευτικο υφος.
"Να μην σας κραταμε λοιπον" τους ειπα οπισθοχωρωντας.
"Παω να φρεσκαριστω για να φυγουμε" ειπε η Σινθι...
"Λοιπον Ντειβιντ" ελεγε ο Τονι "πως σου φανηκε το σεμιναριο;".
"Ηταν καταπληκτικο..." απαντησε ο Ντειβιντ.
Ο Ντειβιντ συνεχισε τη φλυαρια και εγω εγνεφα καταφατικα ενω σκεφτομουν πως ενας απο τους λογους που δεν χωνευα τον Ντειβιντ ηταν η ταση του να φλυαρη. Αν ομως αναλαμβαμε τη Σινθι θα ειμουν διατεθειμενος ακομα και να τον συμπαθησω. Ο Ντειβιντ ολοκληρωσε τη φραση του και κοιταξε προς της σκαλες οπου στεκομουν.
"Ξερεις σχετικα με τη Σινθι...Νομιζα πως εσεις οι δυο..."
"Οχι" κουνησα το κεφαλι με ενθουσιασμο "Με εγκατελειψε πριν απο δυο μηνες".
"Συνηθως δεν συμβαινει το αναποδο;" ειπε ο Ντειβιντ και υψωσε το ενα φρυδι δειχνοντας γελιος. Και να φανταστει κανεις οτι εξακολουθουσε να εχει περαση στις γυναικες. Η ζωη ειναι ενα μυστηριο χαχαχα. Το ιδιο και οι γυναικες.
"Εσυ δεν εχεις τη φημη του αντρα που εχει μονο επιτυχιες; " συνεχισε ο Ντειβιντ.
"Οχι" απαντησα.
"Εχει αρχισει να χανει τη φορμα του" παρενεβη ο Τονι . "Του βρηκα μια ευκολη κατακτηση κι αυτος αρνηθηκε".
"Ποια;" ρωτησε ο Ντειβιντ.
"Την τυπισσα με το γκριζο καρο ταγερ που καθεται στη μπαρα" απαντησε ο Τονι δειχνοντας με το ποτηρι του. Ο Ντειβιντ κοιταξε προς την μπαρα κι επειτα γυρισε στον Καλ.
"Ισως οντως εχει χασει τη φορμα του. Δεν θα ειναι δυσκολο να τη ροξεις. Αυτη δεν ειναι η Σινθι".
"Καλη τη βρισκω" ειπα με μια μικρι επιφυλαξη.
"Εξαλλου καμια δεν λεει οχι σε εσενα ετσι δεν ειναι;"
"Πως;" ειπα μα τι λεει αυτος; ελεοοος
"Ειμαι προθυμος να στοιχηματισω οτι δεν μπορει να τη ριξεις" συνεχησε ο Ντειβιντ " Εκατο δολαρια στοιχημα οτι δεν θα την καταφερεις".
Εγω τραβηχτηκα πισω ." Πως;"
Ο Ντειβιντ γελασε. " Ειναι ενα απλο στοιχημα Καλ. Σας αρεσει το ρισκο σας εχω δει να στοιχηματιζεται σχεδον για ολα. Προτεινω να το ανεβασουμε στα 200δολαρια"
Εκεινη τη στιγμη ονειρευτηκα να του δωσω μια γερη σπρωξια. Ο Τονι γυρισε την πλατη στον Ντειβιντ ψιθιριζοντας βουβα: Δεξου το και εγω αναστεναξα. Προσπαθισα να σκεφτω ενα απιθανο πραγμα που θα μπορουσα να ζητησω ωστε να κανει πισω.
"Εκεινη τη μπαλα του μπεϊζμπολ στο γραφειο σου" ειπα." Εκεινη μεσα στη θηκη"
"Τη μπαλα του Πιτ Ροουζ;" η φωνη του ανεβηκε μια οκταβα.
"Ακριβως. Αυτο ζηταω" ειπα και αδειασα τκ ουισκι μου και αναζητησα με το βλεμμα τη σερβιτορα.
"Αποκλειεται. Ειναι δωρο τογ πατερα μου. Παντως μου αρεσει το τολμηρο στιλ σου". ειπε "Εχω μια ιδεα. Το τελευταιο σεμιναριο που μας εκανες μου κοστισε δεκα χιλιαρικα . Στοιχηματιζω λοιπον δεκα χιλιαρικα προς ενα δωρεαν σεμιναριο..."
Χαμογελασα βεβιασμενα."Ντειβιντ αστιευομουν..."
"Αλλα για δεκα θα πρεπει να κοιμηθεις μαζι της . Θα ειμαι διμαιος μαζι σου. Θα σου δωσω εναν μηνα περιθωριο για να της βγαλεις αυτο το γκριζο ταγερ".
"Πανευκολο" ειπε ο Τονι και εγω τον αγριοκιταξα.
"Εγω δεν βαζω τετοιου ειδους στοιχηματα"
"Εγω ομως τα βαζω" ειπε εκεικος σμιγοντας τα φριδια του.
"Ξερεις δεν θα ειχα αντιρρηση αλλα η κοπελα εφυγε" ειπα. Ο Θεος να σε εχει καλα κοπελα με το γκριζο ταγερ που εφυγες σκεφτηκα.
Μιν pon
Διεσχισα την αιθουσα διερωτωμενη τι ηταν χειροτερο να προσπαθησω να πιασω κουβεντα μ'αυτο τον τυπο ή να παω στο γαμο της Ντι ασυνοδευτη. Πλησιαζοντας εκει πρωχωρησα στηνοντας αυτι (κουστομπολα... μπα δεν νομιζω... η ιδεας ειναι...) μεχρι τι στιγμη που η φωνη του Ντειβιντ μου εκοψε τη φορα. "Αλλα για δεκα, θα πρεπει να κοιμηθεις μαζι της" τον ακουσα να λεει...
YOU ARE READING
Όλα αυτά για ένα στοίχημα
RomanceΤη θα γίνει όταν η Μιν θα μάθει για το στοίχημα που έβαλε ο Καλ με τον πρώην της για να την ρήξη στο κρεβάτη...?Θα εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να εκδικηθεί τον Καλ ή θα παραδοθεί στην ΑΓΑΠΗ???