3. bolum

12.5K 204 15
                                    

Yine tanımadığım bir yatakta uyandım. Bir anda yaşananları hatırladım ve hızla sırtımı kaldırdım. Basim donmusdu . Bidaha içki içen ne olsun. Etrafıma bakarken yatağın belirli taraflarında sıra sıra çubukların oldugunu gördüm. Tamam muhtemelen boyumu geçer ama belki tırmanabilirim.tam tırmanmaya başlamışken düşdüm 5 - 6 defa daha denedikten sonra vaz geçtim. Sinirle yatağın üstünde ne varsa dağıtmaya başladım.
Tam o sırada merdivenlerden çıkan ayak sesleri duymaya başladım. Kapıda sozde patronum bana sinirli bir şekilde bakıyordu hadi ama sinirli olması gereken taraf benim!
Parmaklıkları aşağıya indirdi . Ve beni kucağına aldı. Ona yumruk atıyordum ama tepki bile vermiyordu ."Bırak beni sik kafalı pezevenk!" Zayn sakince "Bir daha bana kufur edersen melegim , sonuclarina katlanirsin."
dedi. Tabiki onu dinlemedim ve en sonunda kollarımı "nazik" bir şekilde tuttu . "Tamam. Önce kahvaltı yapalım.sonra sana uyman gereken kurallardan bahsedelim." Ona vurmaktan o kadar yorulmuştum ki . Ama yinede "sen ve o sikik kurallarını duymak istemiyorum. Sen benim patronumsun ! "   "sakin ol artık Harry . Gerçekten seni ilk günden cezalandırmak istemiyorum . Şimdi yerine otur ve sözümü dinle ." Harry ondan nasıl kaçacağını bilmiyordu. Bunu düşünürken modern mutfaktaki bebek sandalyesine biraz baktı ve daha fazla güç kullanmaya çalışarak zayn den kaçmaya çalıştı. Ama onca çabaya rağmen harry oraya oturdu ve kilitlendi .harika . Tam bağıracakken gücünün tükendiğini hissetti . Artık ne yapacağını bilmiyordu. Umutsuzca sandalyenin kilidini çıkarmaya çalıştı ama yapamıyordu. Zayn şuan  yemeğimi yapmakla meşguldü.  ellerini mama sandalyesine uzattı ve başını kolunun üstüne koydu.kesinlikle şuan kendinden nefret ediyo-altındaki pofuduk şeyde neydi ?!!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bu bölümü sınıfta ders işlenirken yazdığım için kötü olabilir. Okula telefon getirmek yasak olduğu için telefonu getirdiğimi arkadaşlarımdan birinin öğrenmeme si için kitabin arasından yazdım. Hocanın beni sözlüye ayağa kaldırmasida hiç yardımcı olmadı. Okuyan varsa sagolun ne diyim.

Daddy ?( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin