Bölümün geç gelmesinin sebebi normalde zaten 2 haftada bi felan bölüm atıyodum. İşte 4 hafta öncede 2 bölüm birden attım ondan 2 gün öncede bi bölüm daha atmıştım. Cumarteside tatile gittik işte kaldık 1 ay felan internetde yoktu. Ben internet paketi almıyorum genellikle çünkü açık unutup dizi izliom. Evin internetini kullaniyom yani. Interneti bu ay içinde sadece bi defa görebildim misafirliğe gittiğimiz bi yerde vardı işte ordada yazamadım zaten.
Son olarak normalde Harry kaçmaya çalışıp büyük bi ceza alıcaktı hatta bunu zemanure 'yle planlamıştık ama aklımda daha birsürü şey vardı o yüzden sonraki bölümlerde kaçmayı bidaha denicek. Ama fikitlerin yarısından çoğu zemanure den çıktı haberiniz olsun. Bikaç bölüm sonra smut yani.
●●●●●●●
Harry' den
Bu depresif düşünceleri bırakıp kaçmaya odaklandım. Yandan kafamı uzatıp babacığı- ay tövbe tövbe. Zayn'e bakmaya çalıştım. Kahvaltılıkları buzdolabına koyuyordu. İşi nerdeyse bitmek üzereydi.
Hızlı olmazsam kaçamayacağımı biliyordum. Yavaşça inmeye çalışırken Zayn'in buraya doğru gelen adım seslerini duymamla hızlıca koltuğa yeniden geçtim.
Zayn kapıda durup " Bebeğim çikolatalı süt mü yoksa çilekli süt mü istersin ?" Diye sorunca hemen başımı kaldırıp "çikolatalı süt." Dedim.
Gülümseyip yeniden mutfağa giderken sadece arkasından baktım. Yeniden harekete geçtiğimde daha hızlı olmaya çalışsamda ses çıkartmadan hareket etmeye çalıştığım için yavaş olamk zorundaydım.
Yerde emekler bi biçimde bahçe kapısına gitmeye çalışırken oldukça komik göründüğümü farkındaydım. Altımda bi bez emekleyerek kaçmaya çalışıyodum. Evet kesinlikle komik görünüyor olmalıydım.
Hızlıca emeklerken yine Zayn'in ayak seslerini duymamla Zayn'in buraya gelip bana neden koltukta oturmayıp yerde ses çıkarmadan bahçe kapısına emeklediğimi merak edeceğinden emindim. Hızlıca yönümü değiştirip mutfağa doğru gitmeye başladım.
Kaçarken yakalanmayı hiç istemiyorum. Bu sefer şaplaklama olayıyla biteceğinden emin değilim doğrusu. Yönümü değiştirip bikaç saniye saniye emekledikten sonra Zayn elinde biberonla kapıdan girdiğini görmemle hemen ne yapıcağıma karar vermeye çalıştım.
Sanırım onu sözlerimle kandırmak en mantiklisı.duye düşünüp harekete geçtim. "Babacığım ! Bende tam sıkıldığım için senin yanına gelicektim. " Dedim. Tek kaşını hafif kaldırmıştı. Gözlerindeki şüpheyi görmemek ise imkansız bi hal almıştı.
Daha fazla düşünmemesini sağlamak için dikkat çekmeliydim. Yine masum ayağına yatarak Zayn'e doğru emeklemeye başlamıştım. Zayn benim ona doğru geldiğimi görünce benden önce davranıp hızlı adımlarla yanıma gelip beni kucağına aldı.
Onun görmeyeceğini bildiğim için rahatça somurtmaya başladım. Bugünde kaçamamıştım. Siktiğimin bi günü daha bu deli adama tahammül etmek zorunda kalacaltım. Hayal kırıklığıma uğramiştım.ve birazda sinirli. Bi türlü beceremiyordum. Ama yinede ona belli etmemeye çalışıyordum. Sanırım bana güvenmeye başlamıştı. Bunu bozmak istemiyordum.
Ayrıca neden moralimin bozuk olduğuna dair saçma sorularıyla uğraşmak istemiyordum.Işe ilk başladığım günlerdeki gibi karşı konulamaz derecede çekici gelmiyordu gözüme. Şimdi daha çok delice... hatta psikopatça bi çekiciliği vardı.
Bi defa adamın saçı bile yakışıklı. Sabahları saçları yapılı olarak kalkıyo lan. Gerçi siyaha aşık normal psikopat bi abimiz işte. Hayır hangi insan odasının duvarlarının siyaha boyatıp mobilyalarınıda siyah beyaz alırki. Bide üstüne odası hayatımda gördüğüm en güzel oda.
Tamam benimde en sevdiğim renk siyah ama abartmamak lazım. Düşüncelerime bi ara verip daha önemli birkonuya konsantre olmaya çalıştım. Koltuktaki pozisyonumuzu. Zayn koltuğun kenarına yaslanmış önünede beni oturtmuştu bacaklarınıda etrafımda sarmıştı.
(Kafaları kesin bebeğide yok sayın. Bu pozisyon işte.)
Ben rahatsızca kıpırdanırken. Zayn'in ne dediği umrumda olmadığı ve daha önemli bi konunun "üzerindeyken" onu dinlemediğim için ne dediğini anlamadığım bikaç sözcükten sonra ağzıma biberonu tıkmıştı.
Elimle biberonu itmeye calışıp Zayn'e istemediğimi söylemeye çalışırken bikaç "küçük" tehditinden sonra içmeye çalıştım.ucunda o kadar küçük bi delik vardıki normalde 20 saniyede bitirebileceğim bi süt miktarını en az yarım saate çıkarmıştı.
çiğneyerek orayı koparmak istiyordum. Şuan o küçük delik bulunduğumuz pozisyondan bile daha önemli olmuştu. Onu ölümüne çiğnemek istiyordum. Vahşice çekiştirmeye devam ederken yanağımdan hızlıca öpülünce biberonun ucunu ağzımdan çıkarıp şaşkınca bakışlarımı beni öpen kişiye yani Zayn'e çevirdim.
Zayn "çok sevimliydin napıyım kenfimi tutamadım." Dedi.Buna neden şaşırdığımdanda emin değildim. Zayn dudaklarını yalarken etkilenmemek mümkün değildi. Helede sana bakarken. Daha doğrusu vücuduna. Zayn 'in gözlerinin dudaklarıma ulaşmasıyla sertçe yutkundum. Bianda dudaklarima saldırdı. Sert başlayan öpüşü yumuşarken bianda yeniden sertleşiyordu. Sanki beni incitmekten korkuyo ama kendinede hakim olamiyo gibiydi. Karşılık vermiyordum. Vermicektimde. Yani umarım vermezdim.
O kadar olaydan sonra onu istiyo olamazdım. Olmamalıydım. Tanrım!olamazdım.Kolay etkilenen biri değildim. Birsürü kişiylede sex yapmıştım. Beni etkilemek çok zordu. Zor boşalırdım . Çok şey görüp yaşamıştım.
Ama sanırım bundan etkilendim. Yani en azından altımdaki öyle diyo. Evet doğru tahmin penisim hafif kalkmıştı. Bu adamin penisinin üstünde oturmaya devam edersem hiç iyi şeyler olmayacak. Helede böyleşişmeye devam ederken...
1 saat 48 dakkadır yazıyom. Elim koptu ve hayatımda yazdığım en boş bölümdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ?( Düzenleniyor)
Losowe-Senin babacigina so- -Hşşş meleğim küfür yok. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Zayn ♡ Harry ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -Sakso is coming- ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Bu hayatta bi ilk bölümleri güzel sonraki bölümleri bok gibi olan hikayeler...